Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 24. 9h:03' EZ A 1080. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD 1081. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
a 211 5074 2 | átadod a 211. tárgyat az 5074. kalandozónak (2 darabot) |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
99 | 100 | 101 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika jobb első lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 72 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal megvágod a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 224 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal felnyitod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 115 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 229 életpontot sebeztél. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Találsz egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,62] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy kardszárnyú pocok. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 85 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal végigvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvágod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 875 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigmetszed a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a drakolich testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 2 gránátlövedék. Párszor kipécézted az élőholt tigris bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Jerome testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a Jerome bal első lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 228 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a Jerome bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Jerome ollója centiméterekre tőled záródik össze. A Jerome fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Jerome még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [100,60] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 74 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 2 gránátlövedék. Párszor kipécézted az élőholt tigris foszladozó testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,60] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod az élőholt tigris testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a noth szellem bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a noth szellem jobb karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 66 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord fejét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 225 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 33 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [101,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem jobb karját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Mágusölővel megvágod a noth szellem testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a noth szellem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [101,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Megsoroztad a noth szellem testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a noth szellem testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Elérted az öregkort. Mágusölővel megcsapod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
le 456 | leveszed/lerakod a 456. tárgyat |
a 456 2039 1 | átadod a 456. tárgyat a 2039. kalandozónak (1 darabot) |
aa 50 1545 201 | átadod az 50. tárgyat az 1545. tárgyat a 201. tárgyat |
ep 146 240 | építed a 146. tárgyat 99 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY) Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani. |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY) Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY) A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
Erő: | 36 (50) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 24 (35) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/69 év |
Egészség: | 22 (31) | Életpont: | 473/472 | Jellem: | semleges (-17) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (41) | Varázspont: | 345/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 44/36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | *27/100 (+9%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 24/99 (+24%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
101,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/3 | 2. nyomkövetés: | 36/41 (+26%) | 3. mászás: | 5/85 |
4. csapdakészítés: | 12/49 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 40/81 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/50 |
10. teológia: | 21/57 | 11. taumaturgia: | 46/84 (+38%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 106/9 (+33%) | 15. szörnyismeret: | 14/64 |
16. pszi: | 5/54 | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 4/34 (+27%) |
19. bányászat: | 10/38 (+50%) | 20. csapatmunka: | 3/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (211) | bűvölés (#20) (214) | bűvölés (#20) (191) |
bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) | bűvölés (#20) (661) | bűvölés (#20) (706) |
bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) | bűvölés (#20) (27) | bűvölés (#20) (170) |
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 17. |
Kész: 1, 5, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 395 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36318. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 215 TU szükséges.) |
Összsúly: 98.09 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4743 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 6 | bordacsont (#16) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 38 | gránátlövedék (#526) | 29 | gyíkfű (#201) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
4 | trikornis szarv (#198) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 2 | mandibulapenge (#125) | 8 | rákfatty váladék (#333) | |||
12 | spiritusz (#170) | 15 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
7 | varányszem (#30) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|