Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 7. 15h:05' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4680 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
v 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1894 3 | használod az 1894. tárgyat |
ek 7 15 8 | t. energia kisütése: 7 15 8 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
be 62 | bemész a 62. titkos labirintusba |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 11 9 8 | mozogsz 11 9 8 |
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
lm 8 8 1 | mozogsz 8 8 1 |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [139,46] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vasököl lábát masszírozza. Látsz egy halálbokort. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a Thargodan csontváz nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 8 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-3 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [140,45] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vasalt bunkóval megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 94.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az epokitféreg testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc jobb vállát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [137,48] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár farkát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt sullár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [135,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 6.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
szk 350 765 362 | keresed a 350. szörnyet a 765. szörnyet a 362. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
Erő: | 25 (26) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 294/210 | Jellem: | jó (401) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (27) | Varázspont: | 450/0 | Pénz: | 712 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 24/1 | Pszi pont: | 21/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 26/84 (+22%) | vágófegyverek: | 8/65 | ütőfegyverek: | 23/32 (+1%) |
lőfegyverek: | 25/50 (+9%) | dobófegyverek: | 1/10 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
135,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 81 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/38 (+311%) | 2. nyomkövetés: | 42/8 (+41%) | 3. mászás: | 11/8 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 14/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/16 (+326%) | 6. gyógyítás: | 36/54 |
7. titkosírás: | 4/81 | 8. felderítés: | 10/2 (+322%) | 9. szörnyidomítás: | 4/71 |
10. teológia: | 15/19 (+6%) | 11. taumaturgia: | 27/15 (+6%) | 12. zene: | 2/52 |
13. szörnyismeret: | 26/42 (+20%) | 14. pszi: | 3/98 (+7%) | 15. zárnyitás: | 12/82 (+1117%) |
16. vadászat: | 20/59 (+2%) | 17. bányászat: | 30/75 (+3%) | 18. főzés: | 3/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tolvajvér (#364) | varázspáncél (#156) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 60, 62, 65, 66, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 691 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 3 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | ||
1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | mérgezett tüske (#23) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
20 | tüske (#22) | 30 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | gromak páncél (#270) | |||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | 4 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
2 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | ||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | ritualista amulett (#708) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | smaragd karkötő (#707) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
6 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 33 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 7] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 124 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 121] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dorony duda (#235) | ||
4 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | furulya (#233) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
4 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | |||
4 | álompor (#396) | 24 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
$1 | bordacsont ($16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 3 | bunthar bőr (#733) | |||
35 | csuklyavirág (#133) | 31 | drótszőr (#37) | 18 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | 3 | fabontó (#106) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 9 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
6 | gyíkfű (#201) | 17 | gyöngymangó (#135) | 4 | ilkin érc (#232) | |||
2 | jégszív (#282) | 37 | kaktusztüske (#114) | 4 | karbin plazma (#199) | |||
9 | kőszem (#304) | 1 | kvazár (#244) | 15 | lidércesszencia (#1074) | |||
51 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mithril (#352) | 1 | moa burát (#384) | 2 | moa obszidián (#380) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 5 | mutáns csont (#331) | 4 | nektoraf faggyú (#667) | |||
9 | óndarab (#85) | 1 | pirkit (#153) | 13 | púderkő (#119) | |||
6 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rakolits por (#669) | 4 | ramit kő (#226) | 4 | remák szív (#264) | |||
5 | rinóbőr (#651) | 4 | sámán erszény (#650) | 7 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | téfea-agy (#172) | 1 | teknősesszencia (#702) | 14 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | $1 | vadász tatu bőr ($15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 10 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 138.47 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | galachmit (#310) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
8 | drótszőr (#37) | 6 | gyíkfű (#201) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 3 | ragasztó (#83) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | tüske (#22) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 8 | varányszem (#30) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|