Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 22. 12h:31' EZ A 1080. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 1081. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
in 4346 1102 | leírod a 4346. kalandozónak az 1102. kalandozót |
in 4346 1311 | leírod a 4346. kalandozónak az 1311. kalandozót |
in 4346 2102 | leírod a 4346. kalandozónak a 2102. kalandozót |
a 351 5074 1 | átadod a 351. tárgyat az 5074. kalandozónak (1 darabot) |
aa 276 101 660 | átadod a 276. tárgyat a 101. tárgyat a 660. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
kf 456 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc jobb első lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mocsárivércszem. 1 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem bal vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem fejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a noth szellem fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy xirnox! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox farkát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal végigvágod a hegymélyi lidérc bal karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegymélyi lidérc bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír jobb oldalát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyíkember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyíkember jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír jobb karját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal megvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvágod a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fűszertartó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 bordacsontot. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,60] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
kf 144 | kézbeveszed/felveszed a 144. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 66 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 22 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 17 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [98,61] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a zombi mester testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 238 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (60 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: grifftojás. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 250 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [99,61] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 242 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal alaposan megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Többször meglövöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 2 gránátlövedék. Párszor kipécézted az élőholt tigris testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 230 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 232 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal első lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (49 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: quwarg tojás. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
* 4. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
Erő: | 36 (50) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 24 (35) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 26 (36) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/49 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 473/434 | Jellem: | semleges (-17) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (41) | Varázspont: | 345/186 | Pénz: | 4743 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 44/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 14/56 | vágófegyverek: | 27/91 (+25%) |
ütőfegyverek: | 6/39 | lőfegyverek: | 24/75 (+22%) | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/3 | 2. nyomkövetés: | 36/15 (+23%) | 3. mászás: | 5/85 |
4. csapdakészítés: | 12/44 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 40/81 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/45 | 9. szörnyidomítás: | 3/50 |
10. teológia: | 21/57 | 11. taumaturgia: | 46/46 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 105/76 (+165%) | 15. szörnyismeret: | 14/64 (+20%) |
16. pszi: | 5/54 (+10%) | 17. vadászat: | 11/3 | 18. vitalitás: | 4/7 (+11%) |
19. bányászat: | 9/88 (+34%) | 20. csapatmunka: | 3/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), ismeretlen (#9089), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (210) | bűvölés (#20) (211) | bűvölés (#20) (214) |
bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) | bűvölés (#20) (1230) | bűvölés (#20) (661) |
bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) | bűvölés (#20) (331) | bűvölés (#20) (27) |
bűvölés (#20) (415) | bűvölés (#20) (170) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 17. |
Kész: 1, 5, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 381 (limit: 1245), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34498. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 215 TU szükséges.) |
Összsúly: 115.33 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
36 | gránátlövedék (#526) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 6 | tinta (#101) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 11 | bordacsont (#16) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
12 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | két kard szimbólum (#144) | 2 | lidércesszencia (#1074) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | mocsárivércszem (#1758) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
13 | tigroszlán fog (#63) | 4 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|