Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 13. 16h:49' EZ A 273. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 274. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
h 1228 3 | használod az 1228. tárgyat |
v 1 25 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ulkor jéglény fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Az ulkor jéglény megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ulkor jéglény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ulkor gyöngy (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
dd 8 65 88 | eldobod a 8. tárgyat a 65. tárgyat a 88. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec, egy aranytű, 2 vasérc és egy ezüst kulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [190,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Látsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szánalmas pondró. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szánalmas pondró fejét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 141, gyógyulás: 94, összesen: -47 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
[364,64] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy jégelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a jégelementál bal oldalát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges vezérfarkas trófeát, és diadalmasan beszerzel egy jégelementál trófeát. 4 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 59, gyógyulás: 48, összesen: -11 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak szánalmas pondró trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ében halálhajcsár trófeát. 5 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaskorpió közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió jobb vállát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megütöd a sziklaskorpió bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 35, gyógyulás: 60, összesen: +25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a taalru jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő, egy sárga erőöv, egy borostyán függő és egy aranytű. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a taalru fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy zafír erőöv. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A Thargodan zsoldos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner dombi óriásyeti trófeát, és kinyersz egy alkalmas Thargodan zsoldos trófeát. 6 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 23, gyógyulás: 72, összesen: +49 ÉP}
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz testét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 29 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. Messze hajítod a vacak kis jégelementál trófeát, és kinyersz egy alkalmas albinó küklopsz trófeát. 4 881 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 246, gyógyulás: 93, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
be 747 | bemész a 747. épületbe |
be 748 | bemész a 748. épületbe |
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ULKOR JÉGLÉNY (641. SZÖRNY) Az ulkor jéglény testét tömör jég alkotja, melynek szilárdsága ellenére ez a teremtmény rendkívül mozgékonynak tűnik. Legalábbis jégnek tűnik, de valójában egy eddig ismeretlen anyagból, ulkorból áll. Életerejét valószínűleg a mindent átjáró hidegből meríti, de szinte biztosnak tűnik, még a langymeleg napsütés sem képes eléggé ártani neki. Ezek szerint legyőzhetetlen? Talán nem, vámpirizálni azonban nem lehet belőle. |
ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY) A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni! |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY) Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted! [A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum három gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem szaporítható.] |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
Erő: | 38 (47) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 32 (43) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 34 (50) | Védekezés: | 101 (106) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/168 év |
Egészség: | 29 (48) | Életpont: | 791/747 | Jellem: | gonosz (173) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (56) | Varázspont: | 1028/412 | Pénz: | 14412 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 40/20 | Pszi pont: | 177/95 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 20/86 (+8%) | szúrófegyverek: | 32/98 (+5%) |
vágófegyverek: | 11/46 (+12%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 29/0 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); jégpasztilla (#1566) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
360,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 17. szinten jársz. Ebben a hónapban 6 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/11 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 32/7 (+18%) | 3. lopás: | 1/98 |
4. mászás: | 16/87 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 14/12 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 23/35 |
7. gyógyítás: | 24/9 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 23/63 (+6%) |
10. teológia: | 37/13 (+11%) | 11. taumaturgia: | 61/51 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/77 |
13. versengés: | 15/54 | 14. harcművészetek: | 16/77 | 15. zene: | 6/49 |
16. szörnyismeret: | 7/82 | 17. pszi: | 20/20 (+6%) | 18. zárnyitás: | 4/24 |
19. vadászat: | 9/77 | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 18/75 (+24%) |
22. testépítés: | 29/68 | 23. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (18,25) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) | láthatatlanság (#76) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+3 sebzés távolsági fegyverrel, +6 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 43, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1940 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 240.23 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
136 | arany (#50) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | jégkristály (#593) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pirkit (#153) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 2 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 5 | madártoll (#112) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 1 | sárga erőöv (#276) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | ulkor gyöngy (#1072) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | zafír erőöv (#397) |
359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|