195. forduló, 197. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 6. 12h:11'
EZ A 240. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD
241. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,47] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 334.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed az alligátorbőr cipőt, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 307.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

137 138 139
46
47
48

[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 297.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 262.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 26 vágó, 21 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy zombi mester. {támadása: 27.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-27 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 282 (limit: 550), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24264.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.
[18 pontot használtál fel, van még 239.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[137,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 141-150.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 265-294.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Észreveszel egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bea Melindre lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [136,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Scipio formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [135,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt sullár testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt sullár fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vörös rakolits. {támadása: 16.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 201.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
[134,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Andezit Tódor előtt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vörös rakolits került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vörös rakolits testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy bunthar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a bunthar bal első lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {támadása: 27.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a zombi mester testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy élőholt tigris.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy érző szívű dromedár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontváz lord.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a csontváz lord bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Wassermann Bobó vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[135,46] A terep változik: ismét síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Észreveszel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [137,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Észreveszel egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bea Melindre egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan csontváz bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt tigris.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris nyakát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. [57 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 350 765 362 keresed a 350. szörnyet a 765. szörnyet a 362. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt tigris!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 106.]

h 233 100 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [100 pontot használtál fel, van még 6.]

hu 4 5 6 hulladék: 4 5 6
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

hu 7 8 9 hulladék: 7 8 9
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

hu 10 11 12 hulladék: 10 11 12
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dárdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

hu 14 15 16 hulladék: 14 15 16
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

hu 17 18 19 hulladék: 17 18 19
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szögletes követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz parittyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 1, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 337 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod, felderítésed és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 196. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 20 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 40 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 19 Életpont: 294/248 Jellem: jó (402) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 450/24 Pénz: 674 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/3 Pszi pont: 21/1
Eddig összesen 1626 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 144 TP-t kaptál. Jelenleg 612 576 TP-d van. A következő szinthez még 187 424 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 188. fordulódban 988 arany került a bankszámládra. 1002 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 26/62 (+19%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/31 (+3%)
lőfegyverek: 25/41 (+13%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
137,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 58/27 (+55%) 2. nyomkövetés: 41/67 (+47%) 3. mászás: 11/2
4. csapdakészítés: 14/16 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/90 6. gyógyítás: 36/54
7. titkosírás: 4/81 8. felderítés: 6/80 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 15/13 (+5%) 11. taumaturgia: 27/9 (+10%) 12. zene: 2/52 (+110%)
13. szörnyismeret: 26/22 (+20%) 14. pszi: 3/91 (+10%) 15. zárnyitás: 1/65
16. vadászat: 20/57 (+2%) 17. bányászat: 30/72 18. főzés: 3/66 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 60, 62, 65, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 781 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 2 mérgezett tüske (#23) 3 nyílvessző (#108)
16 tüske (#22) 30 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * angyalok gyűrűje (#529) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 4]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 120 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
7 zöld üveg (#82) [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 124]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 3 + deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235)
4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 5 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 4 ork csodaszer (#1228) 4 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
4 álompor (#396) 24 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
$1 bordacsont ($16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 3 bunthar bőr (#733)
36 csuklyavirág (#133) 23 drótszőr (#37) 18 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 3 fabontó (#106) 4 fekete gyöngy (#99)
2 galachmit (#310) 2 grákóbőr (#41) 9 grifftojás (#179)
2 gromak bőr (#268) 17 gyöngymangó (#135) 4 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 37 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
8 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 15 lidércesszencia (#1074)
51 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mithril (#352) 1 moa burát (#384) 2 moa obszidián (#380)
1 mocsári penke (#148) 5 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667)
8 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 13 púderkő (#119)
4 pular kristály (#239) 3 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669)
4 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 5 rinóbőr (#651)
4 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 2 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
1 teknősesszencia (#702) 14 tigroszlán fog (#63) 2 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 2 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 134.61 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
90 arany (#50) 1 éjkő (#2369) 3 kaja (#2)
4 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bunthar bőr (#733) 1 elkarog szőr (#665)
2 gromak bőr (#268) 3 mutáns csont (#331) 2 rakolits por (#669)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139
43
44
45
46
47
48
(133,44) művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), buntharok (#396), zombi mester (#251), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(134,45) csontváz lord (#177), művészi porolit (#720)
(135,44) manaelementál (#290), élőholt sullár (#216), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(136,45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 46. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(136,47) Dornodon rúnaköve, Tharr oltár, 46. jellempróba, élőholt sullár (#216)
(137,46) tüskés harci gromak (#156), zombi mester (#251), a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 47. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Thargodan csontváz (#297), élőholt tigris (#766)
(138,47) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, tüskés harci gromak (#156), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek