Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 13. 9h:22' EZ A 217. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 218. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 1511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a dögkeselyű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ököllel eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 53, gyógyulás: 3, összesen: -50 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,67] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Továbbmész...) [136,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Észreveszel egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [134,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Látsz egy malmot. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+1.}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. [+3% tau] Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. [+3% tau] A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
h 1204 | használod az 1204. tárgyat |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
ef 5 511 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 23 (30) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 426/387 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (33) | Varázspont: | 532/78 | Pénz: | 3111 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 18/13 | Pszi pont: | 20/14 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/57 (+21%) | ökölvívás: | 12/51 (+21%) | szúrófegyverek: | 24/33 (+3%) |
vágófegyverek: | 14/98 (+10%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 23/79 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,65 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/51 | 2. nyomkövetés: | 22/55 | 3. mászás: | 11/93 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 26/60 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/90 | 6. gyógyítás: | 30/59 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 7/103 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 7/9 |
10. teológia: | 15/5 (+2%) | 11. taumaturgia: | 28/26 (+33%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 10/3 (-2%) | 14. harcművészetek: | 8/60 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 19/26 | 17. pszi: | 2/77 (+5%) | 18. zárnyitás: | 8/49 |
19. vadászat: | 4/22 | 20. bányászat: | 27/30 | 21. úszás: | 11/72 (+20%) |
22. főzés: | 7/52 (+12%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1817 TU szükséges.) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
126 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 33 | madártoll (#112) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | rövid íj (#107) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
14 | víz (#27) |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|