190. forduló, 200. forduló, Salvatore Aglieri összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 21. 9h:07'
EZ A 1020. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
1021. játékheted kezdete: szept. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5298

SALVATORE AGLIERI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [205,106] koordinátán.
Kaitlin Darkfist átadott neked a 1. napon 14 TU-t.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+237 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+15 TVP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 383.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

d 2 51 eldobod a 2. tárgyat (51 darabot)
Elhajítasz 51 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 3 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 53, gyógyulás: 45, összesen: -8 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 349.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[204,107] Még mindig füves síkságon vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy patak van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg őrparancsnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (12 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 70, gyógyulás: 81, összesen: +11 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg anyakirálynő volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [204,108] Még mindig füves síkságon vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Találsz egy teljesen lerombolt templomot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy vadász quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vadász quwarg fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 12, gyógyulás: 36, összesen: +24 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Amikor elhal a zaj, előmászol. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg őrparancsnok. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 52, gyógyulás: 62, összesen: +10 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg parafenomén. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 15, gyógyulás: 36, összesen: +21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 334.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[204,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősquwarg került az utadba.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősquwarg jobb első lábát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Nitmák pengével megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősquwarg bal oldalát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 231, gyógyulás: 86, összesen: -145 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy quwarg szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg anyakirálynő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [204,111] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Amikor elhal a zaj, előmászol. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg parafenomén. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy quwarg parafenomén volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított smirglibokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg anyakirálynő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősquwarg nem jelenthet komoly veszélyt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével megvagdalod az ősquwarg nyakát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg fejét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 232, gyógyulás: 85, összesen: -147 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy quwarg őrparancsnok. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [15 pontot használtál fel, van még 319.]

gy 18 gyógyítás 18 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+21 életerő.) [18 pontot használtál fel, van még 301.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[204,113] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg ősmágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg tűzköpő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat q. rohamosztagos került az utadba.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 71, gyógyulás: 84, összesen: +13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [204,114] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy amniosz-fát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősquwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősquwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ősquwarg testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ősquwarg testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ősquwarg bal középső lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 125 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 225, gyógyulás: 85, összesen: -140 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kisebb quwarg isten. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy quwarg anyakirálynő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított amniosz-fát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy xantusz-kaktuszt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat q. rohamosztagos.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 12 q. rohamosztagos többször is megmar! (12 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 65, gyógyulás: 63, összesen: -2 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy kisebb quwarg isten. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősquwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ősquwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 239, gyógyulás: 85, összesen: -154 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +119 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 286.]

m 2 mozogsz keletre
[205,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 281.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

ef 20 505 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 141.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 111.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 234 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 5, 25.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

KARAKTERLAP

Salvatore Aglieri, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Chara-din hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (78). Ez a 195. fordulód.

Erő: 40 (49) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (38) Támadás: 56 (58) Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (33) Védekezés: 60 (64) Menekülés: 20 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 529/442 Jellem: gonosz (248) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (51) Varázspont: 632/488 Pénz: 1594 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 132/67 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1383 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53 093 TP-t kaptál. Jelenleg 1 284 982 TP-d van. A következő szinthez még 115 018 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, quwarg anyakirálynő, ősdentor. A 191. fordulódban 32696 arany került a bankszámládra. 33022 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/36 ökölvívás: 1/93 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 29/26 (+14%) ütőfegyverek: 7/9 lőfegyverek: 2/55
dobófegyverek: 25/63 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
205,115 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 199 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/38 (+187%) 2. nyomkövetés: 58/16 (+41%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 22/85 (+25%) 6. csapdaészlelés: 4/3
7. gyógyítás: 39/99 (+19%) 8. titkosírás: 3/26 9. felderítés: 14/17
10. szörnyidomítás: 4/23 11. teológia: 24/44 (+17%) 12. taumaturgia: 48/41 (+27%)
13. szerencsejáték: 1/99 14. versengés: 4/1 15. zene: 1/39
16. szörnyismeret: 12/19 (+20%) 17. pszi: 22/39 (+12%) 18. zárnyitás: 7/95
19. vadászat: 1/40 20. bányászat: 10/96 21. testépítés: 13/90 (+18%)
22. úszás: 7/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ősquwarg (#300)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (862,20) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiatüskék (#29) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124) tudatrombolás (#111) >> ezoterikus mardel (#184)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
2.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 101 (limit: 1827), pontszámod: 1 212.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 49 kaja (#2) 37 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
234 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

203 204 205 206
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
(204,107) 43. jellempróba, q. rohamosztagos (#242)
(204,108) oltár, Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, vadász quwarg (#241)
(204,109) Raia oltár, q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214)
(204,110) 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ősquwarg (#300)
(204,111) 40. jellempróba
(204,112) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ősquwarg (#300)
(204,113) 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), q. rohamosztagos (#242)
(204,114) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 27. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ősquwarg (#300)
(204,115) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 44. jellempróba, q. rohamosztagos (#242), ősquwarg (#300)
(205,106) tyrannoszaurusz rex (#160)
(205,115) quwarg boly (#359), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek