Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 21. 9h:07' EZ A 1020. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 1021. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5298 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
d 2 51 | eldobod a 2. tárgyat (51 darabot) |
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 3 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 53, gyógyulás: 45, összesen: -8 ÉP}
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (12 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 70, gyógyulás: 81, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [204,108] Még mindig füves síkságon vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Találsz egy teljesen lerombolt templomot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy vadász quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vadász quwarg fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 12, gyógyulás: 36, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [204,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy csapat q. rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Nitmák pengével végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 52, gyógyulás: 62, összesen: +10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 15, gyógyulás: 36, összesen: +21 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősquwarg jobb első lábát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Nitmák pengével megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősquwarg bal oldalát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 231, gyógyulás: 86, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [204,111] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Amikor elhal a zaj, előmászol. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg parafenomén. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy quwarg parafenomén volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [204,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított smirglibokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg anyakirálynő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősquwarg nem jelenthet komoly veszélyt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével megvagdalod az ősquwarg nyakát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg fejét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével súrolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 232, gyógyulás: 85, összesen: -147 ÉP}
gy 18 | gyógyítás 18 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 71, gyógyulás: 84, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [204,114] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy amniosz-fát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősquwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősquwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ősquwarg testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ősquwarg testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ősquwarg bal középső lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 125 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 225, gyógyulás: 85, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [204,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított amniosz-fát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy xantusz-kaktuszt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat q. rohamosztagos.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Nitmák pengével megvagdalod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 12 q. rohamosztagos többször is megmar! (12 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 65, gyógyulás: 63, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ősquwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 7 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 239, gyógyulás: 85, összesen: -154 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
Erő: | 40 (49) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (38) | Támadás: | 56 (58) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (33) | Védekezés: | 60 (64) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 529/442 | Jellem: | gonosz (248) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (51) | Varázspont: | 632/488 | Pénz: | 1594 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 132/67 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/36 | ökölvívás: | 1/93 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 29/26 (+14%) | ütőfegyverek: | 7/9 | lőfegyverek: | 2/55 |
dobófegyverek: | 25/63 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
205,115 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 65, 62, 56, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/38 (+187%) | 2. nyomkövetés: | 58/16 (+41%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 22/85 (+25%) | 6. csapdaészlelés: | 4/3 |
7. gyógyítás: | 39/99 (+19%) | 8. titkosírás: | 3/26 | 9. felderítés: | 14/17 |
10. szörnyidomítás: | 4/23 | 11. teológia: | 24/44 (+17%) | 12. taumaturgia: | 48/41 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 1/99 | 14. versengés: | 4/1 | 15. zene: | 1/39 |
16. szörnyismeret: | 12/19 (+20%) | 17. pszi: | 22/39 (+12%) | 18. zárnyitás: | 7/95 |
19. vadászat: | 1/40 | 20. bányászat: | 10/96 | 21. testépítés: | 13/90 (+18%) |
22. úszás: | 7/68 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
ősquwarg (#300) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 9 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (862,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
energiatüskék (#29) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | manifesztátor (#124) | tudatrombolás (#111) | >> | ezoterikus mardel (#184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
2.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 101 (limit: 1827), pontszámod: 1 212. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 49 | kaja (#2) | 37 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
234 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | tyrex csont (#280) |
203 | 204 | 205 | 206 | |
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|