Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 13. 9h:37' EZ A 209. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 210. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
flh 5 189 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 189. tárggyal |
ff 516 182 513 | felt. fegyverváltás: 516 182 513 |
bb 69 70 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (70 darabot) |
kre 169 667 6 | kreálsz a 169. tárggyal a 667. tárgyat (6 darabot) |
fkt 685 1 | felt. készítesz a 685. tárgyat (1 darabot) |
fkt 114 30 | felt. készítesz a 114. tárgyat (30 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kék rothasztó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 19 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [129,26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg felderítő. Itt csata lesz.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [128,25] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [126,23] Még mindig az erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [125,22] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült quwarg királynő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő torát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [123,21] Fák, mindenütt csak fák. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [123,20] A terep továbbra is ritka erdő. Észreveszel egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Akhilleusz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle farkát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
le 229 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
kf 707 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 667 5787 60 | átadod a 667. tárgyat az 5787. kalandozónak (60 darabot) |
a 657 5787 20 | átadod a 657. tárgyat az 5787. kalandozónak (20 darabot) |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 189 | keresed a 189. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY) A lőfegyverek elve igen egyszerű: minél nagyobb erő repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, összecsavart magszimbelet feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepő: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erősítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszőr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lőfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lőfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni. Tehát az elkészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszőr, erdős vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy. |
Erő: | 22 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (45) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 284/217 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 412/83 | Pénz: | 2664 arany | Kép. pont: | -3 |
Tudatpont: | 15/15 | Pszi pont: | 110/90 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/64 | vágófegyverek: | 20/60 (+20%) |
ütőfegyverek: | 25/14 (+3%) | lőfegyverek: | 9/80 (+5%) | dobófegyverek: | 26/47 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 309 időszaki: 26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/26 | 2. nyomkövetés: | 39/51 (+8%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 12/6 | 5. csapdakészítés: | 14/51 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/25 |
7. gyógyítás: | 30/53 | 8. titkosírás: | 8/51 (+19%) | 9. felderítés: | 21/71 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 14/25 | 11. teológia: | 26/1 (+17%) | 12. taumaturgia: | 30/60 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 4/14 (-464%) | 14. versengés: | 13/62 (+40%) | 15. zene: | 8/14 |
16. szörnyismeret: | 19/84 | 17. pszi: | 16/94 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/55 | 20. bányászat: | 30/71 | 21. úszás: | 1/0 |
22. főzés: | 12/21 | 23. csapatmunka: | 2/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | elektromos pajzs (#51) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
45 | aurach fog (#657) | 3 | bunkó (#5) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kerek kő (#19) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
12 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | rinóbőr (#651) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
4 | spiritusz (#170) | 66 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 1 | tükör (#43) | 6 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
70 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | 22 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rinóbőr öv (#685) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | smaragd karkötő (#707) | |||
18 | smirglilevél (#29) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
4 | ugh méreg (#166) |