Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 15. 9h:16' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 24 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
ek 179 35 | t. energia kisütése: 179 35 |
tv 33 150 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 150. varázslatot |
fm 120 | feltételes mászás 120 |
flh 999 350 1 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 350. tárggyal (1 darabot) |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 973 1 | kézbeveszed/felveszed a 973. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 1658 1676 1482 | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat az 1676. tárggyal az 1482. tárgyat |
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 1211 846 | kézbeveszed/felveszed az 1211. tárgyat a 846. tárggyal |
v 96 188 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 163 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
vtn 363 | varázslat tanulás: a 363. varázslatot |
vtn 242 | varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. A becsapódástól 63 életpontot vesztettél. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a Bufa hírnöke testét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) T'vadar tőrével megdöföd a Bufa hírnöke testét. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 5 263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 195, gyógyulás: 145, összesen: -50 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) T'vadar tőrével néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mancsával a smaragdgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 9 542 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 85, gyógyulás: 185, összesen: +100 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[364,67] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy Shengoroth távolodik. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Észreveszel egy elpusztított ovimon-bokrot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy térkaput. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy elpusztított álomvirágot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított borkonyó cserjét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a mészáros módra sült szarvasflekkent. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy éjkornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod az éjkornis testét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) T'vadar tőrével teljesen átdöföd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc, egy aranytű, egy arany és egy ezüst gyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 12, gyógyulás: 73, összesen: +61 ÉP}
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Látsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
be 833 209 16 | bemész a 833. épületbe |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) T'vadar tőrével jól megszúrod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (15 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 98, gyógyulás: 56, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [192,106] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sonchus Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kreommat-liliomot. Találsz egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rontasz. Olimpikonnal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) T'vadar tőrével felnyársalod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) T'vadar tőrével teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Hófehér dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hófehér dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) T'vadar tőrével jól megszúrod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hófehér dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 127, gyógyulás: 127, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy raaba-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a quwarg nagymester nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). T'vadar tőrével megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 8, gyógyulás: 67, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [192,104] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bal vállát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod az ekharion bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 3, gyógyulás: 64, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [192,103] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 274 életpontot vesztettél. Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető jobb karját. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 2 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 291, gyógyulás: 53, összesen: -238 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Hófehér dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hófehér dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal felnyársalod az átokmurgattyú jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hófehér dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 3, gyógyulás: 40, összesen: +37 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a halálosztó kain fekete testét. Kritikus ütés! (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 65, gyógyulás: 55, összesen: -10 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). T'vadar tőrével felnyársalod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). T'vadar tőrével teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Marokra fogva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 866 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 255 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). T'vadar tőrével teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő, ezenkívül 1 ryuku vadászing. 2 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 255, gyógyulás: 52, összesen: -203 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 25 543 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
KORRISSH SISAKJA (1658. TÁRGY) Korrissh, az öreg troll annak idején azzal a nem titkolt szándékkal érkezett a Sötét Földre, hogy a sárkányok kincsére téve kezét meggazdagodik majd, s elismert nemesként, Thargodan szolgák hadával körbevéve tér vissza a Yaurr Birodalomba. Tervét módszeres eltökéltséggel kezdte végrehajtani, s nála több sárkányt ebben az időszakban talán senki sem ölt e létsíkon. A tetemes összeget, melyet a sárkánybarlangok kifosztása során összegyűjtött végül egy roxati mágus rábeszélésére, egyetlen varázstárgy létrehozására költötte, melyet most te is a kezedben tarthatsz. A tárgy persze nem ért annyit, amennyit fizetett érte, viszont tény, hogy komoly mágikus hatalmat oltottak a belsejébe. Onnantól, hogy Korrissh visszatért a Sötét Földre, folytatni a sárkányok ellen megkezdett hadjáratát, senki sem hallott róla többé. A varázssisakja sem volt képes megvédeni attól, hogy ebben a barlangban hagyja itt a fogát (nyilvánvalóan nem társakkal érkezett, ahogy te). A sisakot 35. tapasztalati szinttől húzhatod a fejedre, ilyenkor +12 védettséget, +6 támadást kapsz, illetve a Thargodanok és sárkányok ellen még +6 sebzést. |
OLIMPIKON (973. TÁRGY) Ezt a háromágú villát az ősi, Tleikan olimpiai játékokra kovácsolták. Mágikus szúrófegyver, amelynek sebzése 6D10. Igazi különlegessége azonban nem ebben nyilvánul meg. Használatakor kalandozók ellen +10 sebzést kapsz, ami önmagában sem csekélység, de emellett az Olimpikon immunitást ad a puha ütés varázslatra! Az Olimpikon használatához legalább 40-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
AGORI SZEGECSCSIZMA (1676. TÁRGY) Az agori szegecscsizma a genrath vérmedve vadászat második helyezettjének jutalma. A szépen kikészített lábbelit tipikusan kalandozólábra készítették, hiszen jó szolgálatot tesz harcban, vándorlásban, lovaglásban, és minden olyan tevékenységben, amit a Túlélők Földje kalandorai folytatnak. Ha vagy már legalább 29. szintű, a lábadra húzhatod, és ilyenkor +4 védettséget, +2 ügyességet és +30 max. ÉP-t kapsz. Ha a csizmára ezután értépő sarkantyút csatolsz, az +1 közelharc sebzés helyett +3-at fog adni. |
CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY) A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned. |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
SÁRHAJÍTÓ KESZTYŰ (846. TÁRGY) A sárhajító kesztyű, könnyed, de csöppet sem elegáns viselet. A sötét, redős bőrfelület, mely a kesztyű anyagát képezi, szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. Viselésének csodás mellékhatásai vannak: védettséged 11-gyel, erőd 2-vel nő, valamint minden ütésed 2-vel több sebzést okoz. (Harcművészek viszont külön extra sebzést nem kapnak ezen felül.) Sajnos csak akkor tudod a kezedre húzni, ha legalább 30. szintű vagy, különben a kesztyűbe zárt mágikus energia nem engedelmeskedik az akaratodnak. |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
ÉJVADÁSZ RUHA (851. TÁRGY) Minden kalandor álma egy olyan varázspáncél, mely ellenfeled minden ütését felfogja, és olyannyira könnyed viselet, hogy nemhogy nem akadályozza a cselekvéseidet, de még segít is a mozgásban. Az éjvadász ruha ilyen, védettségedet 30-cal, ügyességedet 10-zel, támadásodat pedig 3-mal növeli, ezenkívül +3 sebzést okozhatsz minden közelharcban leadott ütéseddel. Sajnos van ennek a varázstárgynak egy aprócska hátránya is: IQ-d 5-tel csökken, mert magad is kismértékben azonosulsz a vadállattal. Viseléséhez kellő bátorság szükségeltetik (Éjvadász szellemének magára haragítására senki sem vágyik), így 35. szint alatt járó kalandozó nem húzhatja magára. A ruha elkészítése nem egyszerű feladat, időigényességét jelzi, hogy 50 TVP-be kerül, 1 Éjvadász bundája, 1 aranytű, 1 arx formázó minta és 3 Mindabala pikkelye kell hozzá, na meg persze a varázstárgy készítés varázslat. |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
MORGAN RÚNÁJA (363. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Morgan nem csak trükkös varázstárgyairól volt híres, hanem hatékony varázslatairól is. Ezek közül az egyiket tanultad meg éppen. Kiadva a V 363 parancsot, 33 VP felhasználásával képlékeny, lüktető masszát hozol létre 333 aranypénzből. A folyamat hosszas koncentrálást igényel, így ez a művelet 33 TVP-nyi időbe kerül. Cserébe viszont a forduló hátralevő részében és a következő táborozásod alatt nem kell semmilyen anyagi komponenst felhasználnod harci védekező varázslataidhoz (legalábbis a többségükhöz) - a rúna biztosítja azt, miközben lassan felemészti a létrehozott anyagcsomót. Sajnos Morgan rúnája némi negatív hatással is jár, elmondása után, illetve amíg a varázslat rajtad van, max. ÉP-d 33-mal csökken. |
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT) Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY) A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé! |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY) Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
Erő: | 44 (67) | Szint: | 36 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 29 (45) | Támadás: | 78 (81) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 23 (38) | Védekezés: | 84 (91) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/37 év |
Egészség: | 29 (44) | Életpont: | 1117/1078 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (58) | Varázspont: | 1160/181 | Pénz: | 10608 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 90/29 | Pszi pont: | 377/1169 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 13/51 | szúrófegyverek: | 42/52 (+7%) |
vágófegyverek: | 8/25 | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 7/53 |
dobófegyverek: | 32/15 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); hófehér dobónyíl (#1922) max. 1 db (20 -29.); hófehér dobónyíl (#1922) max. 2 db (30 -); esszenciakristály (#350) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
191,103 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 140,45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/69 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 69/2 (+33%) | 3. mászás: | 15/99 (+23%) |
4. csapdakészítés: | 27/80 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/78 | 6. gyógyítás: | 6/82 (+11%) |
7. titkosírás: | 2/49 | 8. felderítés: | 3/46 | 9. szörnyidomítás: | 2/1 (+17%) |
10. teológia: | 60/20 (+50%) | 11. taumaturgia: | 56/68 (-703%) | 12. szerencsejáték: | 6/34 |
13. versengés: | 8/55 (+27%) | 14. harcművészetek: | 14/8 | 15. zene: | 17/33 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 28/90 (+20%) | 17. pszi: | 30/99 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/7 |
19. vadászat: | 4/16 (+20%) | 20. bányászat: | 31/1 (+1%) | 21. testépítés: | 28/70 (+29%) |
22. úszás: | 1/78 | 23. főzés: | 1/54 (+27%) | 24. csapatmunka: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), nómenklatúra (#158) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 22 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (785,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 24, v 26, v 28, v 224. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 120 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 498 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$1 | bronzhegyű lándzsa ($87) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | Olimpikon (#973) | ||
1 | * | T'vadar tőre (#1731) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | $1 | vámpírtőr ($364) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
13 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
$1 | szöges bunkó ($8) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | mérgezett vasnyíl (#187) | 22 | nyílvessző (#108) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
10 | esszenciakristály (#350) | 4 | ezüstshuriken (#327) | 15 | * | hófehér dobónyíl (#1922) | ||
5 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | $1 | bronzpáncél ($90) | 1 | Éjvadász ruha (#851) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | |
1 | vassisak (#160) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | hótarantula köpeny (#842) | 1 | mágusköpeny (#453) | 2 | ryuku vadászing (#1158) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | che-vállszalag (#1114) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | * | sárhajító kesztyű (#846) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | ogre öv (#834) | |
1 | Snafall jeges öve (#1716) | |||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | 1 | ryuku nadrág (#691) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | agori szegecscsizma (#1676) | 1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | |
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$4 | borostyán függő ($162) | $2 | igazgy. fülbevaló ($197) | $1 | obszidián függő ($195) | |||
1 | * | ősplazma (#839) | 1 | ryuku függő (#1322) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | ||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | 1 | nekrofun medál (#253) | |||
1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | * | q. pusztító medál (#2300) | 3 | rothasztó talizmán (#815) | |
1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | ezüst karkötő (#158) | $1 | Huddens alkarvédője ($1550) | ||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
15 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | ||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 35 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
$6 | huhogó bibe ($332) | [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 140 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
14 | uzbány csőr (#169) | [bennük 168 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 34] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 39 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 10 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | destabilizátor (#1275) | 3 | + | deus ex machina (#1) | |
$1 | ezüst kulcs ($184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 10 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | fekete könyv (#2234) | 4 | feneketlen bugyor (#570) | 5 | fenőkő (#1618) | |||
1 | furulya (#233) | 235 | gyógykenőcs (#313) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
27 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | $1 | kristálygömb ($265) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 2 | légiós hátizsák (#1560) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
31 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | $1 | nagy vaskulcs ($186) | |||
12 | ork csodaszer (#1228) | 1 | plazmagömb (#2235) | 30 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | rúnakavics (#2233) | 9 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránykristály (#675) | 19 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | 3 | tubarkő (#700) | |||
3 | + | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 8 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
37 | védőkristály (#2240) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 48 | álompor (#396) | 9 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 6 | bunthar bőr (#733) | |||
3 | darázsfarok (#654) | 15 | darázsszárny (#652) | 5 | dentor bőr (#551) | |||
5 | dorony tüdő (#212) | 76 | drótszőr (#37) | 11 | elkarog szőr (#665) | |||
17 | ezüstdarab (#326) | $10 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 9 | grifftojás (#179) | |||
23 | gyöngymangó (#135) | 2 | jégszív (#282) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
18 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 8 | kék orchidea (#68) | |||
2 | kőszem (#304) | 3 | kvazár (#244) | 224 | madártoll (#112) | |||
5 | magszim bél (#103) | 15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 8 | mutáns csont (#331) | |||
2 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 18 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | raptor karom (#281) | 20 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
63 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 20 | smirglilevél (#29) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | 4 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 12 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
149 | vámpírfog (#1221) | 11 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
2 | vasérc (#152) | 14 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 275.67 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (8 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 179 | drótszőr (#37) | 36 | grifftojás (#179) | 95 | gyöngymangó (#135) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 33 | rókafarok (#124) | 1 | szigony (#389) | 2 | tudás gyöngye (#522) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22154 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 5 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vassisak (#160) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|