Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 10h:48' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4796 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 27. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
a 415 4295 1 | átadod a 415. tárgyat a 4295. kalandozónak (1 darabot) |
a 223 4869 1 | átadod a 223. tárgyat a 4869. kalandozónak (1 darabot) |
a 327 4869 4 | átadod a 327. tárgyat a 4869. kalandozónak (4 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 30 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
vv 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,57] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [146,57] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [148,57] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. (átmenetileg -8 védettség, -8 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted elektromos pajzs nevű varázslatodat. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [150,57] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
[151,57] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 15.]
gy 40 | gyógyítás 15 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 33 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/13 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 420/420 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (32) | Varázspont: | 508/0 | Pénz: | 1213 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 165/134 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 (+1) | ökölvívás: | 15 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 25 |
dobófegyverek: | 14 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 (+1) | 2. nyomkövetés: | 56 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 17 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 39 (+2) | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 15 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 26 | 12. taumaturgia: | 24 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 16 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 8 | 17. szörnyismeret: | 20 | 18. pszi: | * 19 |
19. zárnyitás: | 11 | 20. vadászat: | 8 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 14 | 23. úszás: | 10 | 24. főzés: | 5 |
25. ordítás: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 4295. karakternek |
mászol max. 34 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
pszi elementál (#221), fémbontó szójer (#150), sóhajtó dorony (#112), nómenklatúra (#158), Pszinapszis (#974), ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | lángcsóva (#31) | >> | hópárduc (#642) | |
lángcsóva (#31) | >> | Ciang Csí (#978) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | Ciang Csí (#978) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
151 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 2 | drótszőr (#37) | |||
4 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gólem talizmán (#811) | 4 | kaja (#2) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 33 | víz (#27) |