Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 9. 15h:07' EZ A 196. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 197. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
ef 4 508 | energia fejlesztése 4 |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
d 2 50 | eldobod a 2. tárgyat (50 darabot) |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [126,78] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. {max. életpontja: 111-118.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [127,77] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 44 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [130,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Továbbmész...) [131,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
ext | visszadátumozás kérelem |
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [133,71] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ramirez Espanza előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy templomot. Chara-din hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [134,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. [+3% tau] Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
f 244 | kísérletezel a 244. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
VARÁZSLÓMESTER (508. TUDATI KÉPESSÉG) Ha még nem találkoztál nálad képzettebb varázslóval, akkor vagy nem jó helyen kerested, vagy egyszerűen csak elkerültétek egymást. Mindig van egy jobb, ezt el kell fogadnod! Ennél a ténynél is nyilvánvalóbb azonban egy másik. Mégpedig, hogy mindig van valaki, aki épp segítségre szorul. Aki pont a te tapasztalatodra és tudásodra vágyik, akit gyámolítanod kell, és persze az is lehet, hogy épp te szorulsz segítségre. A tudattársak közt is mindig akad mester, és mindig akad tanítvány. (Sőt, néha a szerepek még fel is cserélődnek, hisz senki sem érthet egyaránt jól mindenhez.) Csak nemrég, az entitás manifesztum elűzése során döbbentetek rá, hogy ez a különleges kapcsolat egy eddig még ki nem használt lehetőséget rejt magában. Kis odafigyeléssel a harc közben segítségül hívhatod társaid kollektív tudását! Mintha egy láthatatlan varázslómester figyelné minden mozdulatodat! Ez magabiztosságot, és erőt kölcsönöz neked, ráadásul egy kicsit még a mágia fókuszálásában is segít. (Mostantól a harci támadó varázslataid megidézésekor tapasztalati szint/2% esélyt kapsz arra, hogy a használt komponens nem veszik el. A százalékszámítás eredményét felfelé kerekítjük, de ez az esély semmiképp sem mehet 50% fölé. Hatása az általános komponens nevű varázslat után, attól külön kerül levizsgálásra.) |
KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY) A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik. |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 23 (30) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 426/377 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (33) | Varázspont: | 526/55 | Pénz: | 3000 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 18/14 | Pszi pont: | 20/14 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/36 (+28%) | ökölvívás: | 12/30 (+21%) | szúrófegyverek: | 24/30 (+3%) |
vágófegyverek: | 14/88 (+10%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 23/79 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,70 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/51 | 2. nyomkövetés: | 22/55 (+4%) | 3. mászás: | 11/91 |
4. csapdakészítés: | 26/55 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/90 | 6. gyógyítás: | 30/59 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 7/78 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 7/9 |
10. teológia: | 14/103 (+18%) | 11. taumaturgia: | 27/93 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 9/105 | 14. harcművészetek: | 8/60 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 19/26 (+20%) | 17. pszi: | 2/72 (+5%) | 18. zárnyitás: | 8/49 |
19. vadászat: | 4/22 | 20. bányászat: | 27/30 | 21. úszás: | 11/52 (+25%) |
22. főzés: | 7/40 (+12%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1843 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
41 | kaja (#2) | 2 | varázskő (#305) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szöges páncél (#65) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|