194. forduló, 196. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 22. 23h:16'
EZ A 1152. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
1153. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,-21] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 309.]

m 6 mozogsz nyugatra
[112,-21] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy asztrális vortexet. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Sheran templom van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 4d6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 289.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 281.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 273.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 265.]

m 6 mozogsz nyugatra
[111,-21] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Dornodon templom van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy dombi yeti. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dombi yeti nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 245.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 237.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 229.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 221.]

m 6 mozogsz nyugatra
[110,-21] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon templom van. Elrakod a távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 201.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 193.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 mozogsz nyugatra
[109,-21] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg szabotőr került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon templomot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy quwarg harcos!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. {GYD:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy arató csattanat.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat egyik lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zafír erőövet. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy nukleáris cickány!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy vérszomjas csüldő! {védettsége: 16 szúró, 18 vágó, 25 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz nála 1 dorony tüdőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy vérszomjas csüldő!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy süvítő rája támad rád.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a süvítő rája farkát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 ezüsttollú nyilat. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb proteinfecske támad meg. {védettsége: 18 szúró, 14 vágó, 7 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb szárnyát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a proteinfecske testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kérődző etra! {max. életpontja: 154-158.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb első lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra foltos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kérődző etra fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 4 trikornis szarvat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kérődző etra! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+4.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra bal vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy ryuku légiós.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vasalt bunkóval eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 galachmitot. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[108,-21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,-21] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,-21] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 132.]

m 6 mozogsz nyugatra
[105,-21] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő quwarg felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő bal vállát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 120.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy vadász varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy vadász varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb agglomerátor támad meg. {védettsége: 4 szúró, 0 vágó, 19 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal párszor kilyukasztod az agglomerátor testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az agglomerátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kardfogú fülemüle!

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy kardfogú fülemüle. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+7.}

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trollfa támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a trollfa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 titanitdukátot. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy lajhárlord!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a lajhárlord bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy óriáspók támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az óriáspók testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Találsz nála 6 spirituszt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kardfogú fülemüle támad rád.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardfogú fülemüle jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megcsapod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bandita.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. 98 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a bandita testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bandita testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a bandita jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bandita jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 5 rézgolyót. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 115.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, mit találtál: 1 pirkit. Elrakod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 65.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítés meghozza eredményét. Több tárgyat látsz a földön: 2 pirkit. Magadhoz veszed őket. [50 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 38 arany vérdíjat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr fanatikusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 35 (45) Szint: 23 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 22 Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 23 Életpont: 326/189 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 218/82 Pénz: 4207 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 5/-6 Pszi pont: 31/21 EFejl: 14
Eddig összesen 1818 szörnyet (29 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 653 TP-t kaptál. Jelenleg 1 147 551 TP-d van. A következő szinthez még 52 449 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/91 ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 19/99 (+10%)
vágófegyverek: 15/96 (+72%) ütőfegyverek: 15/63 (+11%) lőfegyverek: *19/102
dobófegyverek: 17/88

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vasalt bunkó (#181) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,77 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 156 időszaki: 156
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57, 60, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/30 2. nyomkövetés: 40/25 (+17%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 15/94 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/13 6. gyógyítás: 56/99
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 17/68 (+110%) 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 15/32 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 5/31
13. harcművészetek: 23/0 14. zene: 9/46 15. szörnyismeret: 4/91
16. pszi: 5/24 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 21/44
19. bányászat: 22/49 (+79%) 20. úszás: 15/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
mélység fattya (#199) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 67, 68, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17, 18.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 612, az összesen kapott pontszám: 73965. (összesen ölhető: 642 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5951 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 4 rövid íj (#107)
Lövedékek
13 * bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ezüsttollú nyíl (#363)
10 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108) 7 rézgolyó (#343)
25 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 nyu-shuriken (#157) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 szöges bőrpajzs (#66)
Páncélok
1 láncing (#222) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
3 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 7 ezüst nyaklánc (#117)
4 * gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 5 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 102 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 3 korty víz (#27), fér még: 37]
2 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 8]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 31 gernim balzsam (#1894)
1 hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 manakristály (#500) 6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy vaskulcs (#186)
23 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
2 rum (#1419) 13 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szent jogar (#150)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 dorony tüdő (#212)
4 ezüstdarab (#326) 10 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 galachmit (#310) 27 gyöngymangó (#135) 3 hattyútoll (#1222)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 12 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
5 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 15 madártoll (#112)
2 moa üveggömb (#383) 1 mutáns csont (#331) 13 óndarab (#85)
3 pirkit (#153) 72 polip szívóka (#391) 4 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 8 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264)
29 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
3 sallank karom (#128) 27 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 7 trikornis szarv (#198)
2 vámpírfog (#1221) 53 vasérc (#152)

Összsúly: 130.58 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 7 bronzhegyű nyíl (#94) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 galachmit (#310)
1 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 3 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 manakristály (#500) 4 óndarab (#85)
1 ősi rúna (#2520) 3 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
5 rézdarab (#70) 5 rézgolyó (#343) 12 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 titanitdukát (#1480) 4 trikornis szarv (#198)
3 vasérc (#152) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
-22
-21
-20
(105,-21) quwarg felderítő (#299), vadász varkaudar (#108), agglomerátor (#138), kardfogú fülemüle (#146), trollfa (#80), lajhárlord (#757), óriáspók (#303), bandita (#758)
(106,-21) Fairlight oltár
(107,-21) sullárok (#101), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111)
(108,-21) ryuku gárdista (#360), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(109,-21) quwarg szabotőr (#301), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201), arató csattanat (#144), nukleáris cickány (#155), vérszomjas csüldő (#114), süvítő rája (#113), proteinfecske (#139), kérődző etra (#368), ryuku légiós (#361)
(110,-21) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(111,-21) vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(112,-21) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, oltár, 29. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), pattanóböde (#145)

Üzenet küldése a karakternek