193. forduló, 195. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 8. 9h:04'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Claire DeVrinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Ovgun trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy széncinege repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Egy arany taalru éremet, egy árnyszőttest, egy nefil-rin medált, egy örökkéval.kristályát és egy q. taposó éremet visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy lidércherceg trófea és egy élőholt teriád trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy csontkést tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Pici. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Úgy látszik, minden igyekezete hiábavaló: kosarat adsz neki.
A 2. napon ismét összefutsz Claire DeVrinnel. {támadása: 64.} Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+4 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 324.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 292.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 290.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 255.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
A munkában a gorombilla segít. Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. A főteremről, ahol a hívők imádkozhatnak, kisebb szobákat választasz le. Úgy néz ki, a belső építési munkálatokkal kész vagy! Istened jelenlétét kezded halványan érzékelni. Most jön a templom berendezése. Sok a munka: oltár építése a belső szentélyben, ülő- és imakövek faragása, primitív szobrok készítése. Keményen dolgozol, még a nyelved is kilóg. 114 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[110,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 127-136.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal megvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [111,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vaskarddal megcsapod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 149, gyógyulás: 27, összesen: -122 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+33 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+36 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [112,57] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar kósza. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [94 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 mozogsz keletre
[113,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 24.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 23.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 3 borkonyó bibe ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

m 1 mozogsz északkeletre
[114,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 18.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kérődző etra bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 15.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Sajnos csak 1 szárnyas hernyó készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 91 99 22 keresed a 91. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt fal föl a gorombilla. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 20 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 35 (37) Támadás: 19 (21) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 286/129 Jellem: jó (410) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 322/165 Pénz: 1115 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/20 Pszi pont: 80/0
Eddig összesen 1324 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 988 TP-t kaptál. Jelenleg 588 644 TP-d van. A következő szinthez még 11 356 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/16 (+1%) vágófegyverek: 23/71 (+4%)
ütőfegyverek: 17/97 (+4%) lőfegyverek: 20/23 dobófegyverek: 7/90

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
114,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 51/50 (+18%) 3. mászás: 12/14 (+1%)
4. csapdakészítés: 14/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 21/24 (+74%)
7. titkosírás: 12/32 8. felderítés: 8/46 9. szörnyidomítás: 7/66
10. teológia: 14/25 (+10%) 11. taumaturgia: 24/68 (+3%) 12. versengés: 6/85 (+10%)
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 32/75 (+37%) 15. pszi: 11/64 (+14%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 66 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 547 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 67.18 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 szögletes kő (#17)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 elkarog szőr (#665) 8 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115
55
56
57
58
(109,57) alpesi tehén (#91)
(110,57) Elenios rúnaköve, erszényes elkarog (#354)
(111,57) varkaudar felderítő (#7133), oltár, vortexmágus (#418)
(112,57) varkaudar kósza (#347), művészi porolit (#720)
(113,57) quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202)
(114,56) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, kérődző etra (#368)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A nagyobb kulcskarika (2231) nem helyettesíti a ztrax kulcsot (1217) és Kyeli kulcsát (1293).
* - A cirkuszi fősátor küldetésében leadott 6000 arany ezentúl 50 helyett 10 jóságot ad. Figyelem! A karakter automatikusan leadja az aranyat, ha van nála ennyi, amikor megkapja a küldetést!

Üzenet küldése a karakternek