Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 9. 9h:22' EZ A 194. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 195. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat legkorábban a 195. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 943 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Messze hajítod a vacak kis varkaudar felderítő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg nagymester trófeát. 1995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 112, gyógyulás: 20, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [121,83] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [122,82] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 5 508 | energia fejlesztése 5 |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [124,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arana lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
ef 5 508 | energia fejlesztése 5 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
usz 30 | úszol 3 pontért |
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY) Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
RÁKPAJZS (98. TÁRGY) Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez). |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 23 (30) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 426/309 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 25 (33) | Varázspont: | 526/4 | Pénz: | 2973 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 18/12 | Pszi pont: | 20/9 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/8 (+23%) | ökölvívás: | 12/9 (+13%) | szúrófegyverek: | 24/27 (+4%) |
vágófegyverek: | 14/78 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 23/79 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
124,80 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/51 | 2. nyomkövetés: | 22/51 (+16%) | 3. mászás: | 11/91 (+13%) |
4. csapdakészítés: | 26/50 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/90 | 6. gyógyítás: | 30/59 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 7/48 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 7/9 |
10. teológia: | 14/85 (+12%) | 11. taumaturgia: | 27/47 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 9/105 | 14. harcművészetek: | 8/60 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 18/106 (+18%) | 17. pszi: | 2/67 (+5%) | 18. zárnyitás: | 8/49 |
19. vadászat: | 4/22 | 20. bányászat: | 27/30 | 21. úszás: | 11/27 (+25%) |
22. főzés: | 7/28 (+12%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 4 TU. |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1843 TU szükséges.) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | |||
9 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 2 | kőszem (#304) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | víz (#27) |
120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|