193. forduló, 195. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 8. 12h:03'
EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
1079. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,66] koordinátán.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Diz-oh. Szerencsére senki sem késett el. Mindannyian időben eljöttetek a megbeszélt gyülekezőhelyre. Diz-oh gyorsan magához ragadja az önjelölt parancsnok szerepét, és úgy látszik, nagyon beleéli magát. Fel-le járkál előttetek, és játssza a generálist. Épp csak lovaglópálcával nem csapkod! No, mindegy, nem húzod fel magad. Csak hadd szerepeljen, ha ez jó neki. Te próbálsz inkább az előttetek álló feladatra koncentrálni, és kezdetnek ismét végiggondolod, hogy minden rendben van-e. Diz-oh egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Grehem örömmel fogad benneteket, és szinte ég a vágytól, hogy elmondhassa végre, hol találjátok azt a bizonyos szörnyjáratot. Vagy csak amiatt ennyire izgatott, mert máris a markában érzi a pénzeteket? Nagyon is elképzelhető, hiszen 50 aranyat kell leperkálnotok neki fejenként a nagy titokért cserébe. Előveszed a berolnizott aranyakat, és átadod Grehemnek. Vigyorogva veszi el a csibész, de legalább nem most akarja megszámolni, hiszen már nagyon türelmetlenek vagytok. Miután végeztek a piszkos anyagiakkal, Grehem közelebb int benneteket magához, és halkan, vigyorogva ennyit mond:
- Itt van a lejárat a zsákom alatt!
A piszok! Tehát ezért nem mozdul napok óta innen! Őrzi a lejáratot ez a smucig! Megnézitek a nyílást, aztán egymásra pislogtok, és bólogattok. Hát ez bizony valóban elég szűk! Iszol az alakformáló főzetből. A hatás megdöbbentő, azonnal eredeti méreted felére zsugorodsz. Nekiduráljátok magatok, hogy lemászatok az ismeretlenbe. Már az első métereken látszik, hogy ez igen meredek menet lesz! Itt aztán tényleg kell érteni a mászáshoz! Ahogy egymás után leereszkedtek a kürtőbe, a gyomrotokba markol a feszült izgalom. Harminc-negyven métert haladhattok így, egymás fejére szórva a port és apró kavicsot, mikor az elöl haladó felszól, hogy a járat hamarosan vízszintesbe fordul, és egy barlangba csatlakozik. Pár perc múlva már a csarnokká szélesedő barlang félhomálya ölel körül. Egy csomó járat fut innen szerteszét. Vajon merre kellene elindulni? Jó lenne valami okosat kitalálni! Szerencsére járatosak vagytok a bányászatban, így pillanatokon belül feltaláljátok magatokat. Hamarosan kiderül, hogy ez a jó irány: ugyanis az egyik forduló mögött valóra válik a rémálmotok! Szívetek menten a torkotokba ugrik, amikor az egyik járatból quwargok özönlenek elő. Nem sokat teketóriáznak, azonnal megiramodnak felétek! A te ellenfeled két quwarg felderítő és egy élőholt quwarg lesz. (ld. enc.)

Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak.
Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Hiába próbálsz hátrálni, az első quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Mivel élőholt quwarg áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 248 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [élőholt quwarg:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [élőholt quwarg:] Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Mivel második quwarg felderítő áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 223 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. [élőholt quwarg:] 1 371 tapasztalati pontot kaptál. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}


Diz-oh egy quwarg harcos és egy quwarg felderítő, Diz-oh másolat egy quwarg harcos és egy élőholt quwarg vérét vette. Öreg, rutinos kincsvadászként haladtok a járatokban. A kincs szaga és a felhalmozott mágia úgy vonz magához benneteket, mint döglegyet a napon bomló garokk-tetem. Viszont egyelőre csak egy újabb csapat quwargba botoltok. A helyezkedésen múlik, ki kivel küzd meg. Neked két quwarg felderítő lesz az ellenfeled.

Elsőnek első quwarg felderítőt támadod majd.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.)
Varkaudar che-karddal kilukasztod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! [második quwarg felderítő:] Marásokat ejt rajtad a második quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Az első quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Úgy döntesz, második quwarg felderítő lesz a következő áldozatod.
Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal középső lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 219 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
[második quwarg felderítő:] Csáprágó csattan csípőd közelében. [második quwarg felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Diz-oh két quwarg felderítő, Diz-oh másolat egy quwarg felderítő fölött diadalmaskodott. Olyan hirtelen bukkantok rá a járatrendszer központi fészkére, hogy magatok is meglepődtök rajta. Nem így az itt őrködő szolgák, és a terem közepén gubbasztó királynő! Ők bezzeg nem tétováznak, egyből nektek ugranak! A te ellenfeled két quwarg felderítő lesz.

Ellenfelet választasz, első quwarg felderítő lesz az.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.)
Varkaudar che-karddal kilukasztod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 230 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [első quwarg felderítő:] Csáprágójával az első quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [második quwarg felderítő:] A második quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) [első quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki az első quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Következő célpontod második quwarg felderítő lesz.
Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvágod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) [második quwarg felderítő:] Csáprágó csattan csípőd közelében. [második quwarg felderítő:] Véres nyál csordul ki a második quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. [második quwarg felderítő:] 614 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


Diz-oh egy quwarg felderítő és egy quwarg királynő, Diz-oh másolat két quwarg felderítő fölött diadalmaskodott. Nagyon kell iparkodnotok. Még azelőtt össze kell kapkodni a kincseket, mielőtt a sok feldühödött harcos, rohamosztagos, és még ki tudja, miféle quwarg-fajzatok megéreznék a quwarg királynő pusztulását! Komoly vitát követően a kincsből neked 1 quwarg teleportgömb (ld. enc.), 50 quwarg tojás (ld. enc.) és 198 arany jut.
(Diz-oh 1 térhajlító kaviccsal, 50 quwarg tojással és 198 arannyal gazdagodott.) No, iszkiri! Szinte remeg a föld, a közelgő quwargok tömegétől! Mielőbb ki kell jutnotok, nincs idő további kutakodásra! Néhány izgalmas, loholással töltött perc után már a függőleges kürtőnél jártok. Szerencsére a rovarlények nem férnek ki rajta, így biztonságban feljuttok a felszínre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 10 000 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 262.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+58 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy gyilkos tetű.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű bal középső lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+9 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 229.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 228.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) Jellemed hamarosan semlegesre fog változni. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 218.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) Jellemed hamarosan semlegesre fog változni. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) Jellemed hamarosan semlegesre fog változni. [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 198.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[74,67] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy sírlidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 313 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28850.
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,67] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kőevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kőevő kőtestét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Tiume batyuja. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Tiume batyuja. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 szivárványszivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 315 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28964.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,67] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vörös rakolits közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a vörös rakolits testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy tetemember.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvágod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 317 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29078.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 174.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+50 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy dűnekukac.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac farkát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 8 2 mozogsz délkeletre, északra, keletre
[77,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás skorpió testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 319 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29192.
Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy óriás skorpió. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás skorpió testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 321 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29306.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dűnekukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 237 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed az autentikus vámpír testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 230 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 353118 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 323 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29420.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 120.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy dűnekukac.

Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal alaposan megvágod a dűnekukac bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 90.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[78,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy goldugar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a goldugar csáprágóját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontlepke áll veled szemben.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 325 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29534.
Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy vörös rakolits. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a vörös rakolits nyakát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 6 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 327 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29654.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Forró számum, talpalatnyi szülőföld - Számumi Aranyszél, sivatag leánya. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás skorpió. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 10 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 329 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29774.
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 66.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

ek 116 70 1 t. energia kisütése: 116 70 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 3 6 11 mozogsz 3 6 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 13 15 17 mozogsz 13 15 17
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 19 20 23 mozogsz 19 20 23
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 24 28 30 mozogsz 24 28 30
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy homokféreg.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal felnyitod a homokféreg farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy noth szellem hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 63 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod a noth szellem testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Egészséged TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját töm magába a púpos burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 335 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY)
Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd...

SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 36 (48) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 24 (35) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 25/42 év
Egészség: 24 (33) Életpont: 459/456 Jellem: gonosz (3) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (41) Varázspont: 308/288 Pénz: 4136 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 44/6
Eddig összesen 1580 szörnyet (32 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 234 TP-t kaptál. Jelenleg 605 234 TP-d van. A következő szinthez még 194 766 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 43 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: 27/44 (+1%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 24/20 (+6%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/81 2. nyomkövetés: 35/54 (+38%) 3. mászás: 5/85
4. csapdakészítés: 12/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/81
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/50
10. teológia: 21/57 11. taumaturgia: 45/54 (+8%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 100/17 (+152%) 15. szörnyismeret: 14/44
16. pszi: 5/24 (+15%) 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 3/85 (+11%)
19. bányászat: 8/35 (+17%) 20. csapatmunka: 3/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), Békés Bodin (#6124), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (210) bűvölés (#20) (211) bűvölés (#20) (214)
bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230) bűvölés (#20) (661)
bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331) bűvölés (#20) (27)
bűvölés (#20) (415) bűvölés (#20) (170) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 17.
Kész: 1, 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 329 (limit: 1175), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29774.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 238 TU szükséges.)

Összsúly: 115.14 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
6 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369) 1 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 2 gernim balzsam (#1894) 8 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 rakolits por (#669)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 2 sáska amulett (#668)
6 spiritusz (#170) 1 szivárványszív (#1529) 4 szvó-ektoplazma (#151)
2 Tiume batyuja (#660) 9 ugh méreg (#166) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
64
65
66
67
68
69
(73,66) gyilkos tetű (#116)
(74,67) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, süvítő rája (#113), élőholt mirg (#135), sírlidérc (#172)
(75,67) Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, kőevő (#62), láplidérc (#352)
(76,67) vörös rakolits (#356), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), dűnekukac (#357)
(77,67) óriás skorpiók (#72), zombi (#49), csontlepke (#746), művészi porolit (#720)
(77,68) óriás skorpió (#72), élőholt mirg (#135), csontváz (#48), tündöklő szobor (#1587)
(78,66) egy ismeretlen isten rúnaköve, goldugarok (#65), csontlepke (#746), vörös rakolits (#356)
(78,67) dűnekukac (#357), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(79,65) csontváz (#48), csontlepke (#746), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(80,65) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), élőholt mirg (#135), homokféreg (#121), noth szellem (#250)

Üzenet küldése a karakternek