193. forduló, 195. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 16. 9h:07'
EZ A 198. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
199. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,56] koordinátán.
Visszadátumoztunk 5 játékhéttel.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1216. hetének nyerőszámai: 8, 19, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 5. KP: h 1228 1 0 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 336.]

ef 6 529 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 294.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[99,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Don Marquez előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal középső lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 154 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 11 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 25, gyógyulás: 3, összesen: -22 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,56] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 273.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[102,56] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Észreveszel egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 245.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 2 6 2 mozogsz 2 6 2
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló. Gyorsan kiüríted a ládát. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Tugt-ork az. Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] [63 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 7 10 18 mozogsz 7 10 18
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyilkos tetű van előtted! Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos tetű. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. [42 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 17 15 11 mozogsz 17 15 11
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 12 13 1 mozogsz 12 13 1
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [49 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 139 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 9, 25.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (56). Ez a 194. fordulód.

Erő: 54 (65) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 567/570 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 213/127 Pénz: 1410 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1351 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 161 TP-t kaptál. Jelenleg 408 079 TP-d van. A következő szinthez még 41 921 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, szutykos remák. A 193. fordulódban 7222 arany került a bankszámládra. 7258 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/53 (+3%) szúrófegyverek: 17/50 (+5%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: *19/101

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,56 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/77 2. nyomkövetés: 29/52 (+16%) 3. mászás: 5/18 (+5%)
4. csapdakészítés: 14/57 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/17 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 5/9 9. szörnyidomítás: 5/24
10. taumaturgia: 18/13 (+15%) 11. harcművészetek: 23/0 12. zene: 16/9 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. pszi: 1/74 15. zárnyitás: 1/62 (+1%)
16. vadászat: 10/66 17. bányászat: 11/55 (+10%) 18. testépítés: 54/54 (+10%)
19. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1093 TU szükséges.)
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 83 TU. szükséges még: 47 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 méregfog (#1553)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 * vámpírtőr (#364) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
4 bronzpenge (#126) 6 csontszablya (#64) 3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
5 bot (#4) 2 bunkó (#5) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 62 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
10 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 bronzpáncél (#90) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 * Krough fejdísze (#1570)
1 rézsisak (#72) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 * törpe védőgyűrű (#1104) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 48]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 76]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48]
6 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 44]
4 zöld üveg (#82) [bennük 31 csepp ragasztó (#83), fér még: 49]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76)
7 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 5 Fairlight szütyője (#2108)
10 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
5 gernim balzsam (#1894) 198 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
46 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 6 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 2 ork csodaszer (#1228) 8 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 20 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
4 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 3 alligátorbőr (#661) 45 álompor (#396)
6 amniosz (#203) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 12 bordacsont (#16)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 9 darázsszárny (#652)
12 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 76 drótszőr (#37)
15 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 18 evaporőr háj (#105)
31 fabontó (#106) 10 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 fülemüle agyar (#267) 2 grákóbőr (#41) 8 grifftojás (#179)
2 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390)
7 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
3 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 1 kobudera csont (#705)
8 lajhár csont (#236) 7 liumbe hajtás (#655) 110 madártoll (#112)
9 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 5 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
9 natharion opál (#747) 13 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 39 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
3 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 4 remák szív (#264)
12 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
4 sámán erszény (#650) 10 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14)
7 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 trikornis szarv (#198) 6 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30)
49 varkaudar csont (#1113) 23 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 302.95 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 ork csodaszer (#1228) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
158 arany (#50) 6 amniosz (#203) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 dobóháló (#221) 3 gyenge méreg (#26)
4 kaja (#2) 1 ormánygőte csont (#21) 3 spiritusz (#170)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104
55
56
57
(99,56) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(100,56) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba
(101,56) trappoló dinymák (#118), Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(102,56) mélységi grittangok (#103), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(103,56) a 49. labirintus bejárata, mély kút (#93), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, mérges nyukmár (#95), karmos tankány (#137), Tugt-ork (#46), gyilkos tetű (#116)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.01.16 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 25 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 ford. lemaradÂás 2440-nek)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az épülő piramis építettsége a föld síkján nem változik. A végtelenségig lehet építeni.
* - A szövetségen belüli MxTU átadásban volt egy hiba. Javítottuk.
* - A Trákin csákánya hibásan működött a Kiégett Földeken, ezért mindig ugyanazt ásta a karakter. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek