Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 12. 12h:02' EZ A 273. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 274. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
flh 23 2590 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 2590. tárggyal |
kf 1590 | kézbeveszed/felveszed az 1590. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 561 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
kt 429 10 | elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot) |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy mágiatörés varázslat. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 045 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 23, gyógyulás: 22, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a magger testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 70, gyógyulás: 50, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [183,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szánalmas pondró jobb oldalát. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis mouthlan trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szánalmas pondró trófeát. 4 436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 2 3 8 | mozogsz keletre, délkeletre, északra |
(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
ee 84 166 187 | eladod a 84. tárgyat a 166. tárgyat a 187. tárgyat |
ee 184 185 343 | eladod a 184. tárgyat a 185. tárgyat a 343. tárgyat |
ee 96 317 230 | eladod a 96. tárgyat a 317. tárgyat a 230. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találsz egy grok-képződményt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drasmólyom testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[204,59] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 16 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY) Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat. |
MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY) Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!) |
Erő: | 37 (46) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 32 (43) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 33 (49) | Védekezés: | 90 (95) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/168 év |
Egészség: | 29 (48) | Életpont: | 784/856 | Jellem: | gonosz (175) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (55) | Varázspont: | 999/393 | Pénz: | 14898 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 36/20 | Pszi pont: | 177/10 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 20/24 (+22%) | szúrófegyverek: | 32/72 (+1%) |
vágófegyverek: | 11/15 (+24%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 28/91 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); jégpasztilla (#1566) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,60 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208 |
A Végzet Vermében a 16. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/63 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 31/65 (+6%) | 3. lopás: | 1/98 |
4. mászás: | 16/85 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 13/89 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 23/23 |
7. gyógyítás: | 24/9 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 23/34 (+5%) |
10. teológia: | 36/51 (+7%) | 11. taumaturgia: | 60/77 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 2/65 |
13. versengés: | 15/9 | 14. harcművészetek: | 16/77 | 15. zene: | 6/37 |
16. szörnyismeret: | 7/82 | 17. pszi: | 20/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 4/24 |
19. vadászat: | 9/65 | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 18/51 |
22. testépítés: | 29/68 | 23. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 43, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1940 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 232.99 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 11 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | jégkristály (#593) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | lánckesztyű (#230) | 8 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
7 | rézgolyó (#343) | 60 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csizma (#317) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
420 | arany (#50) | 3 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaktuszbogyó (#429) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sötét tekercs (#535) | 2 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | |||
11 | víz (#27) |