Karakterszám: |
5680 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
194 |
Játékhét: |
237 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
23 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. már. 24. 9h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. már. 25. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
DR. HANNIBAL LECHTER KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Kis Bagoly, egy törpe termetû barna hajú
férfi. [aura: 14-es tudatrombolás.] A Mágusok klánjának varázsló rangú
tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ.
Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, a szakács üstje, a tárgyalás
gyûrûje, ozin fülkarika, az ellenállás koponyaszimbóluma, Rogan karkötõje,
rubin mágusbot, krakoch csizma, görényfarok, aréna arany érme, az Örökkévalóság
Rubinja, Pszichoklenész sisakja, Yssuf tõre, a titán sárga öve, a torony
könnyû pikkelyvértje, a gyõzelem márványgyûrûje, a tökéletesség nagy pajzsa,
a bûz nehéz nyílpuskája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy szakadna be a barlangod!" Rögtön visszavágsz: "Te holdkóros
teknõc!" A következõt mondja neked: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba
haraptál volna!" Így válaszolsz: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!"
Így szól hozzád: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel
olyan szép, mint egy kifordított macska." Ezt kiáltod vissza: "Hallottam,
hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság
etalonját!" A következõt mondja neked: "Hogy falt volna fel azon nyomban
az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!"
Nem késel a válasszal: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még
az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!"
A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat
használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Nem késel
a válasszal: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés
is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Átkoddal
fájó pontot érintettél, mert Kis Bagoly csak tátog válasz helyett. Végül
hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+9% lélekenergia.)
Kissé már éhezel, ezért csak 214 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31788.) A te szinteden a legnevesebb
Shai-Hulud
a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû
galetki férfi. (hírneve 11556.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 24.* Brutuszt rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*jan. 26.* Brutusz
mellé szegõdött egy sötét elf harcos.
*jan. 30.* Brutusz gyõzelmet aratott
Sikoly felett.
*jan. 30.* Halál Hozó teljesítette a 20. küldetést, amit
a palotában kapott.
*jan. 31.* Ruh Nestah gyõzelmet aratott Sleep Dög
felett.
*feb. 2.* Jimmu Palimadrakosz felköltözött a következõ szintre.
*feb. 3.* Kis Bagoly teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott.
*feb. 14.* Kósala teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott.
*feb. 15.* Brutusz mellé szegõdött egy orgling disznó.
*feb. 15.* Halál
Hozó lopni próbált, de felsült vele.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*feb. 8.* Pindurutalagala pszionikus küzdelemben diadalt aratott Pokoli
Maximilián felett.
*feb. 9.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Le
Henger Eleket.
*feb. 13.* Pindurutalagala gyõzelmet aratott Kóbor Wark
felett.
*feb. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hószakáll
Arnond felett.
*feb. 27.* Éjfény lopni próbált, de felsült vele.
*feb.
27.* Dark Valek a Renegát Elf gyõzelmet aratott Brutus felett.
*már. 2.*
Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lelkes Nyuszifül felett.
*már. 3.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Errtu felett.
*már. 6.* Éjfényt majdnem felfalta egy quwarg takarító.
*már. 7.* Clow és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
j 29142 10676 28647 |
tárgy javítása |
Kemény munka árán megjavítod a bûz díszes karkötõjét. Nahát, szebb lett,
mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már
használhatatlannak hitt az elfek márványgyûrûjét. Kemény munka árán megjavítod
az ellenállás csontamulettjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
kf 28647 312 |
bekészíted a 28647. tárgyat |
Felveszed az ellenállás csontamulettjét. Felveszed a krakoch csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
v 163 198 5036 2273 7320 8870 |
163. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kineport varázslatot. Kineporttal átküldöd a puhányság kövét
Zorthen Nezoferis részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
ep 53 75 3 |
építed az 53. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
100 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 1000 arannyal. Hozzálátsz
egy teljesen új munkához,
a mágusközpont építéséhez. Beindítod a bányagépet.
Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan gürcölsz, minden követ
megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 103 TVP-nyit
haladt, még 9897 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje
egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás,
+4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz
a barlangfürdõben. Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod,
hogy ha valaki mentõdobást dob ezen a szinten, van rá 25% esély, hogy mínusz
25%-kot kap a mentõdobásra, és 25%, hogy plusz 25%-kot. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul
(+10%). Meglátogatod a szövetség kertjét. Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
csótányláb nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. A kutatólaborban felfedezed,
hogyan kell szerszámraktárt építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Tlyxcet
pajzs (#440), Tlyxcet pajzs (#440). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
be 3 171 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
171. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
a savpajzs
varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
be 12 |
meglátogatod a 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Sajátíts el legalább 30 különbözõ
varázslatot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: bájoló. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) A klán ezúttal egy új varázslat,
a xenócsapás kifejlesztésében kéri a segítségedet (KK 68).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
v 163 281 3447 5740 4558 |
163. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kineport varázslatot. 3447:
nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. Lord Tile kineport szintje nem
kisebb a tiedénél. Kineporttal átküldöd a vörös karkötõt Thief részére.
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
m 8 4 8168 2334 3343 4435 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 168) A legközelebbi feladat megoldásánál 168 lesz a válaszod.
(M 9,4) Kelet felé mozogsz. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget
béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt
közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 10
polipfej 6 hét alatt 420 kiló denevért és pókot fal fel, akkor 3 polipfej
8 hét alatt hány kiló denevért és pókot eszik meg?
Magabiztosan válaszolsz.
[168] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat.
(+20% lélekenergia.)
(M 9,5) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
v 147 22813 11606 25618 17982 25346 |
147. varázslat elmondása |
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a jég keresztszimbóluma
218 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott 1 a tudós csepp fülbevalója 118 arannyá!
(-3 vp.) Átváltozott 1 a teknõs fogazott kardja 222 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott
1 a bölcsesség gyalogos lándzsája 195 arannyá! (-3 vp.) Átváltozott 1 a
teknõs bõr mellvértje 106 arannyá! (-15 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
be 20 20 1 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal
bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó
galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál.
A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted.
Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés.
Tudjuk, hogy egy ízben 2 liter womath tej és 9 gyöngy 355 aranyért, míg
egy másik alkalommal 7 liter womath tej és 8 gyöngy 514 aranyért cserélt
gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy liter womath tej?
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
be 4 73 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
felderítés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és
eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak.
Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel
sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
k 25 343 398 430 |
kaland elvállalása |
(25. kaland:) A könyv a "Gombák barlangjáról" beszél. A környéken és távolabb
is rengeteg hatalmas barlangcsarnok van, amelyet benõnek a gombák. A vegetáriánusok
kedvenc eledele, még arra sincs szükség, hogy a kertjeikben termesszék.
Mivel ez az összes nyom, nincs más választásod, mint sorban mindet végignézni.
[Felderítés próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Már majdnem feladod a reményt, amikor az egyik gombaligetben, amely elsõ
pillantásra ugyanolyan, mint az elõzõ két tucat, felfedezel valamit. Semmi
kétség - egy csoport összenõtt óriásgomba mögött egy titkos rejtekhely
van! Közelebb óvakodsz.
[Lopakodás próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség
pont árán sikeres]
Nesztelenül mozogsz, és belesel a nyíláson. Apró szilmillek dolgoznak odabent,
valamiféle csomagokat adogatnak le egy nyíláson, amely a padlóba van vájva!
Nincs mit tenni - bármit mozdulsz, elillannak, mint a kámfor. Talán legjobb
a múltkori trükk, nyakon kell egyet csípni. Elõre veted magad, megragadod
az egyik szilmillt. Azonban az ahelyett, hogy kétségbeesetten elernyedne,
beléd döf valami hegyeset. [10 életpontot sebzõdsz.]
Elengeded, de legnagyobb megdöbbenésedre nem minden szilmill szalad el,
hárman szembefordulnak veled! Ellenfeleid 3 öngyilkos szilmill (#246) [aura:
rezisztencia: 20.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. öngyilkos szilmill létrehoz
egy jégvihar varázslatot. A 2. öngyilkos szilmill varázshatalma segítségével
elmond egy tûzgolyót.
22 életpontnyit sebzõdsz. Izomagy
20 sebzést kap.
Az elektromancer
28 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. öngyilkos szilmill elvarázsol egy
tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. Izomagy
30 ép-t sebzõdik. Az elektromancer
sebzõdik 32 ép-t. A sötét elf harcos rezisztálja. Mormolsz a mágia különös
nyelvén. Létrejött egy savcsapás! A 3. öngyilkos szilmill
162 sebzést kap.
(-15 vp.) A 3. öngyilkos szilmill holtan terül el. A következõ pillanatban
felrobban! Az 1. öngyilkos szilmill
14 sebzést kap. A 2. öngyilkos szilmill
sebzõdik 23 ép-t. Az elektromancer elmormol egy elektromos fal varázslatot.
A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. öngyilkos szilmillt.
(3
találattal 67 sebzést okozott.) Az 1. öngyilkos szilmill rezisztálja. A
2. öngyilkos szilmill
4 sebzést kap a jégvihartól.
31 ép-t sebzõdtél a
jégvihartól. Izomagy megközelíti az 1. öngyilkos szilmillt. Izomagy
35
sebzést kap a jégvihartól. Az elektromancer
39 sebzést kap a jégvihartól.
A sötét elf harcos
33 sebzést kap a jégvihartól. Izomagy holtan terül
el. Az elektromancer kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. öngyilkos szilmill varázshatalma segítségével elmond
egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. A sötét elf harcost védi rezisztanciája.
A 2. öngyilkos szilmill elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz 22 ép-t.
A sötét elf harcos
22 sebzést kap. Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást.
Az 1. öngyilkos szilmill ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) A sötét elf
harcos ében nyílpuskával lövi az 1. öngyilkos szilmillt. Nem talált. Az
1. öngyilkos szilmill
8 sebzést kap a jégvihartól. A 2. öngyilkos szilmill
sebzõdik 10 ép-t a jégvihartól. Nem hat rád. A sötét elf harcos ellenáll
a varázslatnak. Az 1. öngyilkos szilmill halálos sebet kapva a földre zuhan.
Nagy detonáció közepette darabokra robban. A 2. öngyilkos szilmill
17 ép-t
sebzõdik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. öngyilkos szilmill létrehoz
egy tûzgolyó varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A sötét elf harcos
31 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. A 2. öngyilkos
szilmill
sebzõdik 145 ép-t. (-15 vp.) A 2. öngyilkos szilmill kileheli
lelkét. A következõ pillanatban felrobban!
13 életpontnyit sebzõdsz a jégvihartól.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 0/85, az elektromancer:
0/99, a sötét elf harcos: 67/86.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 3
szilmill tõr, egy díszes fejpánt és 141 arany.
[ld. enc.] (Feltételes
gyógyítás tárggyal:) Morgan pálcájával meggyógyítod magad.
Egy remegõ, hosszú szakállú galetkit pillantasz meg, aki látva társai balsorsát,
a lefelé vezetõ nyílás felé iramodik. Gyorsan utánaveted magad.
[Gyorsaság
próba 13-as küszöbre: sikeres]
Sivítozik, ahogy a levegõbe emeled.
- Jól van na! - kiáltasz rá. - Nem
akarlak bántani. Ez csak önvédelem volt - mutatsz körbe. Különben is, saját
magukkal végeztek, én szinte hozzájuk sem nyúltam!
[Meggyõzõkészség próba
12-es küszöbre: sikeres]
A szavaid nem túl meggyõzõek, de mosolyod ismét eléri a legfontosabbat -
az apró szilmill megnyugszik valamennyire. Tovább magyarázol neki.
-
Nem minden galetki akar kiirtani benneteket. Nem is akarok tõletek semmit:
egyszerûen csak egy üzenetem van a vezetõtöknek. Meneküljetek, mert tudják,
hol vagytok! Csak idõ kérdése, és jön más helyettem, aki nem lesz ilyen
könyörületes, és visszahozza a tisztogatókat. És ne a közelben keressetek
tanyát, mert ismét rátok bukkannak! Valahol innét nagyon messze bújjatok
el! Érthetõ?
Az apró szilmill szemében még mindig hihetetlen félelmet
látsz, de aztán lassan bólint. Döbbenten nézel körül: idõközben újabb harcias
szilmillek vettek körbe. Egy tucat ilyen apró harcos ellen már nem biztos,
hogy lenne esélyed. De õk is hallották, amit mondtál. Amikor leteszed társukat,
szótlanul utat nyitnak neked. Te könnybe lábadsz szemmel indulsz vissza.
Miféle vadállatoknak láthatják a Hegy népei a galetkiket? Az apró szilmill
ekkor megfordul, leakaszt valamit a nyakából, és a kezedbe nyomja.
-
Fogadd ezt az amulettet, galetki. Ha a segítségünkre van szükséged, csak
markold meg, és gondolj ránk! - valami köszönésfélét rebegsz.
Amikor
visszatérsz, Erebiel kíváncsian fogad. Vonakodva számolsz be neki.
-
Megtaláltam a fészküket - ezzel leteszed elé az egyik felrobbant szilmill
irhájának a darabját. - Harcoltak a rágcsálók, felrobbantak, de aztán még
többen jöttek. - Halálosan fáradtnak tettetve magad, összerogysz. Tudomást
sem véve Erebiel unszolásáról, csak órák múlva egyezel bele, hogy elvezeted
a különítményt a helyre. Mire odaértek, a szilmilleknek nyoma veszett.
Erebiel dühösen és gyanakodva mér végig téged.
- Ezt azért nem nevezném
sikeres küldetésnek. - hátat fordít neked, jutalmazásról szó sem esik,
persze nem is számítottál rá. Viszont mennyi apró szilmill életét mentetted
meg!
[ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+8 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes
gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal
kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz
be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
(343. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy szójer királynõ
(#219) [aura: rezisztencia: 15.] és egy pusztító szójer (#154) [aura:
12-es méretû 15-ös szintû csáprágó.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a szójer királynõ létrehoz
egy sötétség varázslatot. A sötét elf harcos elkerülte a varázslatot. Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy savcsapást. A pusztító szójer
sebzõdik 182 ép-t.
(-15 vp.) A pusztító szójer holtan terül el. A sötét elf harcos felemeli
az ében nyílpuskát, és a szójer királynõ felé lõ. Nem talált. Az elektromancer
elmormol egy elektromos fal varázslatot. Izomagy megközelíti a szójer
királynõt. Izomagy a szójer királynõt támadja.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ elmormol egy sötétség varázslatot. A sötét
elf harcos ellenáll a varázslatnak. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás
varázslatot. A szójer királynõ
30 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette
a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szójer királynõ elkerülte
a varázslatot. A szójer királynõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod
a szójer királynõt. Trollagyart forgatva támadsz.
(16 ép-t sebeztél). Lecsapsz
jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Vérfarkas agyarral támadsz.
Félrehajolt. A tökéletesség csonttõrét forgatva támadsz. Nem találtál.
Izomagy a szójer királynõt támadja. A szójer királynõ halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 90/0, az elektromancer:
30/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy
szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+43%). Szolgáidnak
21% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 2 szójer csáprágó és 86 arany.
Egy nagy terembe lépsz be. A padlót fekete és fehér kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Óvatosan lépkedsz, lassan
haladsz, mert minden lapnál megvizsgálod, nem indít-e be valamilyen csapdát.
Sikeresen átérsz.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 12 drágakõ, egy mágiaellenállás
és a tökéletesség kék köpenye.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 52% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(398. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót,
és kinyitni. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Leértél a meredek járat aljára.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 tektonikus kvatáns
(#216) [aura: egészség: 16.] és egy tektonikus atka (#217) [aura: gyorsaság:
25.].
*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 3. tektonikus kvatánst. A sötét
elf harcos ében nyílpuskával lövi a tektonikus atkát.
(25 ép-t sebzett.)
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy csendvarázst. A 3. tektonikus
kvatáns elcsendesedik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer
létrehoz egy elektromos fal varázslatot. A 2. tektonikus kvatáns rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy isteni harag.
24 életpontnyit sebzõdsz.
Izomagy
sebzõdik 49 ép-t. Az elektromancer: a varázslatnak nincs hatása.
A sötét elf harcos rezisztálja. Az 1. tektonikus kvatáns elõhív egy isteni
harag varázslatot. Nem hat rád. Izomagy
sebzõdik 49 ép-t. Az elektromancer
ellenállt a varázslatnak. A sötét elf harcos
sebzõdik 48 ép-t. Izomagy
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a tektonikus atka elmormol
egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az elektromancer
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Az 1. tektonikus
kvatáns rezisztálja. Ellõsz egy csendvarázs varázslatot. Az 1. tektonikus
kvatáns elcsendesedik. (-10 vp.) A sötét elf harcos a tektonikus atkát
próbálja távolról eltalálni.
(25 ép-t sebzett.) Néhány rövid kézmozdulat
után a 2. tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni harag varázslatot.
27
ép-t sebzõdtél. Az elektromancer: a varázslatnak nincs hatása. A sötét
elf harcost védi rezisztanciája. A 3. tektonikus kvatáns feléd rohan. A
3. tektonikus kvatáns immúnis az elektromos fal varázslatra. Az 1. tektonikus
kvatáns a sötét elf harcost rohamozza. Az 1. tektonikus kvatáns ellenállt
az elektromos fal varázslatnak. A 3. tektonikus kvatáns téged támad. Támad
fogával.
(46 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 13 vp-det. Az 1.
tektonikus kvatáns a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos holtan
terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A tektonikus atka elõhív egy csendvarázs varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy
villámsújtást. Az 1. tektonikus kvatáns ellenállt a varázslatnak. Magadban
motyogva, létrehozol egy csendvarázst. A 2. tektonikus kvatáns ellenállt
a varázslatnak. (-10 vp.) A 2. tektonikus kvatáns elõhív egy isteni harag
varázslatot. Nem hat rád. Az elektromancer immúnis a varázslatra. A 3.
tektonikus kvatáns rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 13 vp-det. Az 1. tektonikus
kvatáns az elektromancert támadja. Regenerálsz (+10 ép) A 3. tektonikus
kvatáns regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A tektonikus atka elmormol egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol
egy villámsújtást. Az 1. tektonikus kvatáns immúnis a varázslatra. Mormolsz
a mágia különös nyelvén. Létrejött egy csendvarázs! A 2. tektonikus kvatánst
védi rezisztanciája. (-10 vp.) Magában motyogva, a 2. tektonikus kvatáns
létrehoz egy isteni haragot.
Sebzõdsz 24 ép-t. Az elektromancer: a varázslatnak
nincs hatása. Az 1. tektonikus kvatáns az elektromancert támadja. A 3.
tektonikus kvatáns téged támad. Beléd próbál marni fogával.
(34 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Elszívja 13 vp-det. Regenerálsz (+10 ép) A 3. tektonikus
kvatáns regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy csendvarázs
varázslatot. A 2. tektonikus kvatáns elkerülte a varázslatot. (-10 vp.)
Néhány rövid kézmozdulat után a tektonikus atka létrehoz egy csendvarázs
varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Magában motyogva, az elektromancer
létrehoz egy villámsújtást. Az 1. tektonikus kvatáns: a varázslatnak nincs
hatása. A 2. tektonikus kvatáns varázshatalma segítségével elmond egy isteni
haragot.
82 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer immúnis a varázslatra.
A 3. tektonikus kvatáns rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 13 vp-det. Ájultan a
földre zuhansz. Az 1. tektonikus kvatáns az elektromancert támadja. Az
elektromancer holtan terül el.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 299 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 0/98, az elektromancer:
0/110, a sötét elf harcos: 50/84.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz
a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött
eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat.
Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél
(-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez
egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába
öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok
varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled
magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-3 vp.) 33 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz
31 életpontot. (-3 vp.) Gyógyulsz 31 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 54 ép-t
gyógyított rajtad. (-3 vp.)
(430. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad.
A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni.
Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 õsöreg élõ cseppkõ (#327)
[aura: vastag bõr: 20.].
*** 1. KÖR *** Az 1. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ.
(21 ép-t sebzett.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(3 találattal
68 sebzést okozott.) A sötét elf harcos az 1. õsöreg élõ cseppkövet lövi.
(2 lövéssel 11 ép-t sebzett.) Az elektromancer a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy elektromos fal! Izomagy megközelíti az 1. õsöreg
élõ cseppkövet. A 2. õsöreg élõ cseppkõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Izomagy az 1. õsöreg élõ cseppkövet támadja. A 2. õsöreg élõ cseppkövet
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(32 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol
egy vakító fényt. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ megtántorodik. A 2. õsöreg élõ
cseppkõ megtántorodik. Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol
egy villámsújtást. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ
44 sebzést kap. Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy jégcsóvát. A 2. õsöreg élõ cseppkõ ellenállt
a varázslatnak. (-2 vp.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(29 ép-t sebzõdtél). Az 1. õsöreg élõ cseppkõ
és Izomagy egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A 2. õsöreg élõ cseppkõ
sebzõdik 74 ép-t. (-2 vp.) Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy villámsújtás! Az 1. õsöreg élõ cseppkõ
40 ép-t sebzõdik.
Az 1. õsöreg élõ cseppkõ hörögve elterül. A sötét elf harcos a 2. õsöreg
élõ cseppkõ felé mozog. A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad. A 2. õsöreg
élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj rád.
(34 ép-t sebzõdtél). A sötét elf harcos
a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. Izomagy a 2. õsöreg élõ cseppkövet
támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. A 2.
õsöreg élõ cseppkõ
45 ép-t sebzõdik. A 2. õsöreg élõ cseppkõ rád támad.
Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(30 ép-t sebzõdtél). A
sötét elf harcos a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. A 2. õsöreg élõ cseppkövet
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(35 ép-t sebeztél). A 2. õsöreg élõ cseppkõ halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 182 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Izomagy: 106/30, az elektromancer:
129/0, a sötét elf harcos: 14/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+46%). Szolgáidnak
is jut 22%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a ragadozó vas lemezpáncélja,
6 sziklarepesz és 58 arany.
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal
vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[159 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Barlangokat
keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Az egyik falon
barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj
rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely
valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent?
(245.
kaland, összköltsége 35 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
hónakkupók ! Óvatosan
begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Kis Bagoly, egy törpe termetû barna hajú férfi. A
Mágusok klánjának varázsló rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: Õsmágus köpenye, a szakács üstje,
a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, az ellenállás koponyaszimbóluma, Rogan
karkötõje, rubin mágusbot, krakoch csizma, görényfarok, aréna arany érme,
az Örökkévalóság Rubinja, Pszichoklenész sisakja, Yssuf tõre, a titán sárga
öve, a torony könnyû pikkelyvértje, a gyõzelem márványgyûrûje, a tökéletesség
nagy pajzsa, a bûz nehéz nyílpuskája. Elsõ mondatod: "Hogy szorulnál bele
a bõrödbe!" Nem késik a válasszal: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!"
Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!"
Nem késik a válasszal: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél
hagyna!" Jól odamondasz neki: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még
nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Nem késik a
válasszal: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling
disznót, mint téged." A következõvel folytatod: "Te boglyakemence! Te hájfejû!
Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Õ rögvest
kontrázik: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet,
nyomban összecsinálod magad!" Jól odamondasz neki: "Állandóan az orrodat
és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást,
te tetves torzszülött." Azonnal visszavág: "Te boglyakemence! Te hájfejû!
Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" A fenébe,
hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled
lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így
kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen
671 sebzést okoztál, és 579 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
356 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Dr. Hannibal Lechter, egy nyúlánk termetû, szikár izomzatú,
igézõ tekintetû, kreolbõrû, fekete szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: kezdõ
felderítõ (1.27). Ez a 194. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (23) / 4.65 |
[2] IQ: |
12 (16) / 0.81 |
[3] ügyesség: |
10 (12) / 4 |
[4] egészség: |
13 (15) / 1.11 |
[5] mágia: |
15 (22) / 10.01 |
[6] gyorsaság: |
17 / 4.98 |
[9] Méret/ép: |
224 (237) / 79 |
Min. méret: |
151 |
Barlangméret: |
225 |
|
|
Varázspont: |
323 / 1 |
Képességpont: |
51 / 55% |
Hõsi pont: |
77 (10) |
Tám.bónusz: |
22% |
Véd.bónusz: |
40% |
Galetki erõ: |
889 / 343 |
Hírnév : |
1379 |
Jóllakottság: |
56% |
Életkor: |
15 / 54 |
|
|
Galetki csaták: |
219 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
81 (0) |
Torzsz. csaták: |
1106 (4) |
Torzsz. gyõzelmek: |
915 (3) |
Leölt torzszülött: |
1696 (7) |
Pszi csaták: |
30 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
11 (0) |
Ájulások száma: |
159 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bájoló (48)
Speciális
képességeid:
+48 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 68-as Klánfeladatot (KK 68)!
(összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû
varázstárgyat! 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
23 (28) / 12.02 |
[15] regeneráció: |
11 (20) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
8 / 0 |
[17] vastag bõr: |
11 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
11 (20) / 1.80 |
[20] savimmunitás: |
4 (13) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (15) / 0.60 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
17 (22) / 0.40 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
11 / 2.07 |
[47] zárnyitás: |
11 / 2 |
[48] mászás: |
9 / 3.76 |
[49] rugalmasság: |
6 (8) / 1.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 1.78 |
[52] auraészlelés: |
11 (13) / 3.57 |
[53] ékszerészet: |
5 / 1.01 |
[54] kereskedelem: |
8 / 0.59 |
[55] szívósság: |
13 (17) / 0.94 |
[56] varázsitalfõzés: |
9 / 2.67 |
[57] gyógynövények: |
11 / 4.80 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 2.15 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 1.45 |
[60] pszi támadás: |
10 / 2.01 |
[61] pszi energia: |
10 / 2 |
[63] éberség: |
5 (7) / 2.43 |
[64] átokszórás: |
13 / 4.86 |
[65] álcázás: |
20 (22) / 4.78 |
[66] lopakodás: |
6 (5) / 0.45 |
[67] régészet: |
6 / 2.43 |
[68] zene: |
11 / 8.99 |
[69] tanulás: |
9 / 1.88 |
[70] idézés: |
9 (11) / 2.25 |
[71] javítás: |
9 / 6.76 |
[72] építés: |
13 (14) / 7.20 |
[73] felderítés: |
1 / 0.15 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
1 / 0.25 |
[101] szakért.: |
6 / 2.09 |
|
|
Trollagyar |
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.94 |
|
|
|
jobb mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.88 |
|
|
vérfarkas
agyar |
bal karom |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.48 |
|
|
a tökéletesség
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 (8) / 2.61 |
[36] csábmosoly: |
3 (7) / 0.12 |
[42] csendvarázs: |
7 (11) / 0.94 |
[149] dimenziókapu: |
3 (7) / 0.30 |
[11] elektromos kéz: |
4 (9) / 0.48 |
[41] elemek parancsa: |
13 (18) / 0.81 |
[48] ellenáll.megtörése: |
7 (11) / 1.59 |
[10] energiatüske: |
3 (8) / 0.94 |
[29] életszívás: |
10 (14) / 1.40 |
[152] felejtés: |
8 (12) / 3.49 |
[17] gránitbõr: |
7 (11) / 1.72 |
[13] jégcsóva: |
20 (25) / 2.07 |
[15] jégpajzs: |
4 (9) / 1.08 |
[163] kineport: |
4 (11) / 1.63 |
[27] kisebb gyógyítás: |
15 (19) / 8.15 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (10) / 3.76 |
[158] láth. észlelése: |
5 (9) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
1 (5) / 0.06 |
[25] lávafolyam: |
1 (6) / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 (9) / 0.60 |
[129] mentális robbanás: |
10 / 1.24 |
[169] savcsapás: |
33 (38) / 2.43 |
[171] savpajzs: |
1 (5) / 0 |
[151] sárkánylehelet: |
5 (10) / 0 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.62 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
10 / 0.59 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 1.60 |
[167] tombolás: |
1 (5) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
6 (11) / 1.56 |
[20] tûzvihar: |
15 (20) / 7.38 |
[14] vakító fény: |
4 (9) / 0.21 |
[170] villámpajzs: |
5 (10) / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
11 elektr |
13 jégcsó |
10 energi |
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Zen, a zöld ekinda |
76/0 |
171% |
195% |
11 / 10.13 |
megsemmisült |
[2] Izomagy, a barlangi troll |
66/66 |
180% |
110% |
10 / 5.77 |
harcol |
[3] elektromancer |
83/83 |
188% |
78% |
10 / 9.72 |
harcol |
[4] sötét elf harcos |
67/67 |
180% |
165% |
8 / 3.39 |
harcol |
lélekenergia rész |
33% |
jóllakottság határ |
30% |
gyógyítás: |
8 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
2. Makró |
ism 3 |
p |
ism 3 |
vd |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savcsapás t.var. ha ellf. 20. képessége 8 v. kevesebb. Prioritás: 50.
|
2: jégcsóva t.var. ha ellf. 11. képessége 8 v. kevesebb. Prioritás: 49.
|
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 51.
|
4: tûzvihar t.var. ha 6 vagy több ellenfél van. Prioritás: 78. |
7: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #197. Prioritás: 75. |
10: savcsapás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 230. |
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #209. Prioritás: 199. |
16: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 200. |
19: ellenáll.megtörése v.var. a harc 10. körétõl. |
22: tûzlehelet használata ha ellenfeled #226. Prioritás: 250. |
23: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #367. Prioritás: 250. |
5: tûzpajzs v.var, ha ép-d 60% alatt van, és ha ellenfeled galetki. |
8: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#187. |
11: mágiaellenállás v.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#213. |
13: villámpajzs v.var. a harc 1. körétõl, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#213. |
17: csendvarázs t.var. a harc 1. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#216. |
20: gránitbõr v.var. a harc 10, körétõl, és ha ellenfeled #13. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 72 0 0 511 50 27;
VI erõ:220% ép:20%;
PV 4
8 3 2;
PSZ 65;
TT 2;
HE 9;
PT 3;
I 50 5 40 75 63;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 32.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (7. épület), #18 (4. épület), #50 (20. épület),
#487 (190. forduló), #245 (194. forduló), #398 (181. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 8534. karakternél van. Jelenleg a mágusközpont építésén dolgozol,
eddig 103 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Tlyxcet harcos. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 15 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz díszes pikkelyvértje (#28917) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gepárd bronz mellvértje (#15447) |
|
1 a hatalom zöld köntöse (#7001) |
|
1 a káosz halálos köntöse (#27714)
|
|
1 a káosz õrült fejpántja (#11469) |
|
1 a kígyó vassisakja (#19076) |
|
1 a mágus kék köpenye (#10137) |
|
1
a méreg bíbor köntöse (#24104) |
|
1 a merénylõ csontmaszkja (#10992) |
|
1 a ragadozó vas lemezpáncélja
(#19901) |
|
1 a regenerálódás zangrozi csizmája (#24523) |
|
1 a szalamandra kék köpenye (#25887) |
|
1 a szalamandra zöld köntöse
(#25901) |
|
1 a teknõs szürke maszkja (#25393) |
|
1 a tökéletesség kék köpenye (#21837) |
|
1 a tudás kerek pajzsa (#1961)
|
|
1 a tudás könnyû láncinge (#1931) |
|
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az
ellenállás halotti maszkja (#28541) |
|
1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) |
|
1 az ellenállás vas mellvértje
(#28498) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
3 ében láncing (#134) |
* |
1 Fairlight sipkája (#265) |
* |
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 maszk (#1090)
|
* |
1 Õsmágus köpenye (#322) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vas mellvért
(#1048) |
|
1 vassisak (#1076) |
* |
1 Xantin rubinöve (#184) |
|
1 zöld köntös (#1151)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna vas érme (#441) |
|
1 a bölcsesség karikaszimbóluma (#17861)
|
|
1 a bûz díszes karkötõje (#29142) |
|
1 a gepárd kõamulettje (#15596) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a
káosz lüktetõ karkötõje (#23304) |
* |
1 a mágia gyûrûje (#3475) |
|
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a tárgyalás
gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511) |
* |
1 a tökéletesség aranyozott
nyaklánca (#21883) |
|
1104 arany (#1) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1
az elfek márványgyûrûje (#10676) |
* |
1 az ellenállás csontamulettje (#28647) |
|
1 az entek fényes szimbóluma
(#9764) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
79 drágakõ (#2)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 galetki érdemérem (#276) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 nilbongi kitûzõ (#311)
|
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 smaragd életkõ (#306) |
* |
3 szerencsekõ
(#197) |
|
1 szilmill amulett (#318) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 elsõsegély csomag (#619) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 furulya (#167)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a káosz mágusának lándzsája (#18894) |
|
1 a mágia csonttõre (#3551)
|
* |
1 a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) |
* |
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) |
|
1 az ügyesség könnyû nyílpuskája
(#2636) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
3 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott tõr
(#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
2 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
28 sziklarepesz (#13) |
|
3 szilmill tõr
(#314) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
* |
1 vérfarkas agyar (#384) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
2 csapdaészlelés itala (#65) |
|
20 csótányláb
(#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
20 elonotichlan (#31) |
|
25 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
14 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala
(#52) |
|
8 immunitás itala (#71) |
|
1 kék mitinda (#255) |
|
1 kihívás itala (#68)
|
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
4 mágiaellenállás (#76) |
|
19 mátekel gomba
(#21) |
|
4 méregellenállás itala (#51) |
|
17 mézfû (#29) |
|
2 mitulen fû (#20)
|
|
6 muskil (#37) |
|
4 narancs gyógyital (#80) |
|
7 óriásnövés itala (#60)
|
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
3 parafû (#41) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
9 ragálygomba (#26) |
|
18 rémcserje (#34) |
|
4 sárga gyógyital (#61)
|
|
13 sárkányvirág (#32) |
|
15 sötét mák (#23) |
|
2 szemani gomba (#36)
|
|
20 tejfonál (#28) |
|
3 tokin kaktusz (#40) |
|
1 ügyesség itala (#73)
|
|
2 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
2 velparaj (#35) |
|
6 waarkin (#38) |
|
25 winropu moha (#22) |
|
8 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
1 áspisméreg (#304) |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
22 barna manakõ (#149)
|
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
4 bronz korong (#297) |
|
1 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
22 ekinda haj (#147) |
|
10 elektronit (#141) |
|
1 gólemagyag (#330) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
8 khazdar taréj
(#268) |
|
1 kõtroll szem (#274) |
|
16 mandibula (#157) |
|
4 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
8 õsi relikvia (#17) |
|
4 patkányfog (#270) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szirénhaj (#293) |
|
39 szójer csáprágó
(#231) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
rövid tõre #22002 (12), az energia nagy pajzsa #18612 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mágiaellenállás (#76), 2 csótányláb
(#25), 1 hónakkupók (#30), 6 sziklarepesz (#13), 2 szójer csáprágó (#231),
3 szilmill tõr (#314), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 a bûz díszes karkötõje
(#29142), 1 szilmill amulett (#318), 1 a tökéletesség kék köpenye (#21837),
1 a ragadozó vas lemezpáncélja (#19901), 1 az elfek márványgyûrûje (#10676),
12 drágakõ (#2), 1 az ellenállás csontamulettje (#28647).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 186 arany (#1), 1 vörös karkötõ
(#281), 1 a teknõs bõr mellvértje (#25346), 1 a tudós csepp fülbevalója
(#11606), 1 a teknõs fogazott kardja (#25618), 1 a jég keresztszimbóluma
(#22813), 1 a bölcsesség gyalogos lándzsája (#17982), 1 a puhányság köve
(#198).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZERSZÁMRAKTÁR (#55) Építési költség: 3000 TVP Egyéb költség: 200 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28), kutatólabor (#31)
Leírás: Egyre gyakrabban fordul elõ, hogy a mászóvas elhajlik, a mászókampó
kicsúszik a helyérõl, a zárnyitó készlet beletörik a zárba, és ez kezd
bosszantóvá válni. Tudósaitoknak sikerült kifejleszteniük egy új eljárást,
amitõl a vas masszívabb, a drótok pedig kevésbé könnyen törnek, de ugyanolyan
könnyen hajlíthatóak elõtte. Ezt megmutatják a kovácsotoknak is, aki a
recept alapján elkészíti nektek az új eszközöket. Egy probléma van vele,
hogy rendszeren karban kell tartani õket, különben tönkremennek, ezért
aztán használat után minden fordulód végén visszahozod õket a szerszámraktárba,
de addig is BSZ parancs kiadásától biztosít számodra +2 mászást és +2 zárnyitást.
ÖNGYILKOS SZILMILL (246. LÉNY) Bár a szilmillekrõl mindenki azt hiszi,
hogy apró, védtelen, gyáva manócskák, ez mára már nem teljesen igaz. Az
utolsó szilmill háborúban a galetkik majdnem teljesen kiirtották õket,
de a túlélõk egy részében forrt a düh és a bosszúvágy, és kegyetlen harcosokká
edzették magukat, hogy egyszer visszavághassanak a galetkiknek.
SZILMILL TÕR (314. TÁRGY) Ez az apró, csontmarkolatú tõr valamilyen fehér
színû, furcsán csillogó tõrbõl készült. Ahogy kezedbe fogod, és bizseregni
kezd, egybõl tudod, hogy a tõr erõsen mágikus. Egy alaposabb azonosításra
lenne szükség, hogy megtudd, milyen képességekkel rendelkezik.
SZILMILL AMULETT (318. TÁRGY) Ezt az amulettet egy szilmill bölcstõl
kaptad ajándékba, cserébe azért, hogy segítettél nekik elmenekülni a galetkik
pusztító hadserege elõl. Ennek az amulettnek a segítségével kapcsolatba
léphetsz velük. A használathoz nem kell parancsot kiadni, automatikusan
megteszed, amikor VALÓBAN szükséged lesz rá.