Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 16. 9h:50' EZ A 535. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD 536. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4996 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
* 1. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 8 |
m 8 | mozogsz északra |
kt 343 2 | elkészíted a 343. tárgyat (2 darabot) |
vik 10 | merészség kalandozókra: 10 |
ft 6777 | támadod a 6777. kalandozót |
hh 34 34 34 | használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat |
kf 18 343 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 343. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. [+3% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd Korgó Szikra testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted Korgó Szikra jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod Korgó Szikra nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kvazár karddal Korgó Szikra néhányszor megkarcolja a nyakadat. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel Korgó Szikra megkarcolja a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
t 6777 | támadod a 6777. kalandozót |
kf 18 19 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal |
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tintacsiga. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,93] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Páncélod 3 életpontot sebez ellenfeleden. A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
hh 34 34 34 | használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 2 életpontot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [70,94] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi yeti került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dombi yeti bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Páncélod 1 életpontot sebez ellenfeleden. Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [71,95] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. [ubuk tüske ->eldobod] 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 503 134 53 | t. energia kisütése: 503 134 53 |
[134,53] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
p 74 152 10 | használod a 74. pszi képességet |
ef 30 509 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 27 (36) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 129 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 16 (24) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 23 (31) | Életpont: | 359/195 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 24 (35) | Varázspont: | 646/264 | Pénz: | 2175 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 37/9 | Pszi pont: | 177/245 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 24/30 (+5%) | vágófegyverek: | 1/39 |
ütőfegyverek: | 9/36 (+10%) | lőfegyverek: | 15/88 (+4%) | dobófegyverek: | 6/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérgezett vasnyíl (#187) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 134,53 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/57 | 2. nyomkövetés: | 27/52 (+8%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 6/81 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 13/84 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/93 |
7. gyógyítás: | 30/73 | 8. titkosírás: | 4/61 | 9. felderítés: | 14/19 |
10. szörnyidomítás: | 6/92 | 11. teológia: | 12/79 (+4%) | 12. taumaturgia: | 38/28 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/31 | 14. versengés: | 10/51 | 15. szörnyismeret: | 36/91 |
16. pszi: | 21/74 (+4%) | 17. zárnyitás: | 1/10 | 18. vadászat: | 6/29 |
19. bányászat: | 5/61 (+46%) | 20. úszás: | 2/50 | 21. főzés: | 3/89 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
tetemember (#123) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Korgó Szikra (#6777) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 4 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4996) | halálkapu (#126) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | rücskös gigaféreg (#7039) | jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Korgó Szikra (#6777) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián, második hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 99 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 447 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
37 | arany (#50) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | 9 | vasérc (#152) | |||
12 | víz (#27) |