Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 18. 12h:06' EZ A 380. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD 381. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 14 2 | képesség-növelés 14 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
t 184 | támadod a 184. szörnyet |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-9 pszi pont.) A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 4, gyógyulás: 40, összesen: +36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 19, gyógyulás: 27, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 44, gyógyulás: 43, összesen: -1 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 121 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg jobb oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Patájával a trikornis herceg kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. Elhajítod a vacak Chara-din fattya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes trikornis herceg trófeát. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 128, gyógyulás: 59, összesen: -69 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éjkornis testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó, 2 fekete gyöngy, egy vasérc, egy nagy bronzkulcs és egy ezüst gyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 89, gyógyulás: 37, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [186,46] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [187,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Belwar Dissengulp. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A 2 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 29, gyógyulás: 118, összesen: +89 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath fejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 21, gyógyulás: 40, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 47, gyógyulás: 61, összesen: +14 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru tigristestét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru feléd harap, de sikertelenül. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs, 3 arany, 2 fekete gyöngy, egy ezüst kulcs, egy igazgy. fülbevaló, 2 vasérc és egy ametiszt medál. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Messze hajítod a vacak kis trikornis herceg trófeát, és kinyersz egy alkalmas taalru trófeát. 3877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 48, gyógyulás: 39, összesen: -9 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb vállát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 37, gyógyulás: 30, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [187,42] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A 2 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 47, gyógyulás: 67, összesen: +20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 58 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Mnebolath karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 173 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 192, gyógyulás: 36, összesen: -156 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru nyakát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru jobb vállát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő, 19 arany és egy ezüst papi karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 58, gyógyulás: 75, összesen: +17 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 7 224 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 222 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
REZISZTENCIA Az idős, hihetetlenül tapasztalt harcművész mesterek képesek pusztán kí-energiáikat használva a szervezetükbe jutó mérgeket gyorsabban lebontani. Mentális, spirituális fejlettségük mind az agyi támadások, mind a lelküket szétroncsolni próbáló haláltámadások ellen sokkal jobban ellent tudnak állni. Emellett hihetelen fürgeségüknek köszönhetően könnyedén félreszökkennek a masszív fizikai és energiatámadások elől. Mindennek eredményeképpen a rezisztencia szintjét elért harcművészek plusz kettőt kapnak minden mentődobásukra. |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni. |
AGYARTŐR (420. TÁRGY) Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán. |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 27 (35) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (49) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 368/450 | Jellem: | gonosz (516) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (44) | Varázspont: | 448/186 | Pénz: | 650 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/2 | Pszi pont: | 69/-4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 27/88 (+22%) | vágófegyverek: | 10/70 |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | *24/100 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/86 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 42/75 | 3. lopás: | 11/74 |
4. mászás: | 8/16 | 5. csapdakészítés: | 14/80 (-194%) | 6. csapdaészlelés: | 4/79 (+9%) |
7. gyógyítás: | 30/86 (+4%) | 8. titkosírás: | 3/28 | 9. felderítés: | 20/22 (+29%) |
10. szörnyidomítás: | 4/7 | 11. teológia: | 28/49 (+40%) | 12. taumaturgia: | 21/82 (+9%) |
13. versengés: | 10/73 | 14. harcművészetek: | 31/72 (+200%) | 15. zene: | 6/13 |
16. szörnyismeret: | 24/72 | 17. pszi: | 10/83 (+9%) | 18. vadászat: | 6/5 |
19. bányászat: | 13/84 | 20. úszás: | 10/2 | 21. főzés: | 12/38 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) ketrec-csapdával (#218) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | Orkhan Thai (#238) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el élve egy ezoterikus mardelt, majd áldozd fel illő szertartás keretében egy oltáromnál! |
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | láncing (#222) | |||
3 | pirkit (#153) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | agyartőr (#420) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bev formázó minta (#299) | 29 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vasérc (#152) |