Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. febr. 13. 9h:03' EZ A 220. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD 221. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
kno 21 4 | képesség-növelés 21 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
hu 299 176 281 | hulladék: 299 176 281 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjával megérint a trosnyogó szakóca. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [138,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő garokk nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [137,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy K'Nrtung orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 24 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [135,46] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával jól megszúrod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza lifegő antennáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a massza bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel eltalálod a massza fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a massza testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bunthar testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza farkát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza szőrös fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a massza jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}
v 198 129 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
tk 18 5737 65 | többszemélyes kaland 18 5737 65 |
ef 7 503 | energia fejlesztése 7 |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (25) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 441/349 | Jellem: | jó (260) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 26 (39) | Varázspont: | 571/188 | Pénz: | 130274 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 24/1 | Pszi pont: | 140/278 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/74 (+174%) | ökölvívás: | 24/82 (+3%) | szúrófegyverek: | 12/61 (+50%) |
vágófegyverek: | 23/39 | lőfegyverek: | 9/75 (+15%) | dobófegyverek: | 26/95 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (150%) << mágusölő (#422) (240%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
133,44 mezőn táborozol |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/53 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 28/26 (+31%) | 3. mászás: | 14/93 |
4. csapdakészítés: | 15/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/18 (-300%) | 6. gyógyítás: | 32/12 |
7. titkosírás: | 3/82 | 8. felderítés: | 17/88 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 7/17 |
10. teológia: | 29/82 (+15%) | 11. taumaturgia: | 27/41 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 1/73 |
13. versengés: | 11/10 (+8%) | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. zene: | 14/8 |
16. szörnyismeret: | 7/42 (+18%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 8/97 (-300%) |
19. vadászat: | 4/64 | 20. bányászat: | 23/61 | 21. úszás: | 5/88 (+488%) |
22. főzés: | 12/12 | 23. csapatmunka: | 4/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 23 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), ongóliant (#159) (csak egyszer), Ninett Mada (#4647) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 22000. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | vakító fény (#43) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | áldott okerón (#336) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | vakító fény (#43) | >> | purifikátor (#157) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 22 (limit: 84), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 431. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1614 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | raptor karom (#281) | 1 | tüske (#22) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
49 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 1 | fáklya (#36) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 17 | kaja (#2) | 2 | moa kristály (#2203) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 6 | polip szívóka (#391) | 1 | rájabőr (#404) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szigony (#389) | 4 | ugh méreg (#166) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|