192. forduló, 194. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 12. 9h:06'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 kábító nyilacskát (9900 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Varázserőd regenerálódik. (+226 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

kf 1320 2 kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az agyartőrt, majd a bal kezedbe veszed a ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

v 22 597 4 elmormolod a 22. varázslatot
Kudarcot vallottál! Úgy látszik, átkozott tárgyat nem lehet unkreálni. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

v 7 1618 15 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

v 23 elmormolod a 23. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 1 VP-t.]

v 1 20 20 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 1 VP-t.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[176,56] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hordóagyú mameluk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk jobb vállát. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 aranyat. 2 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 19, gyógyulás: 105, összesen: +86 ÉP}

Utad során felfedezel egy sziklafészket. Felfedeztél egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Árnyék irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rontasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az óriás griff testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy aranygriff!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az aranygriff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy griffőniksz!

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Levitálva hagyod el a helyet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [175,56] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, jégpasztillát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 jégpasztilla. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A jégpasztilla becsapódásának helyén rögvest elfagynak az ellenfél sejtjei. (-20 támadás, -20 védekezés.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 28 életpontot sebeztél. Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Van itt egy kolostor (660. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 276. Kapsz 8 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: Az Erő Öklének technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 1 VP-t.]

be 660 bemész a 660. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Mielőtt még válaszolhatnál, a hang újra megszólal. - A sötét utat járod. Az ilyeneket mi nem tanítjuk. (Úgy tűnik, ellenfeled átlát a jellemrejtésen.) - Nyisd ki, te féreg! - szólsz oda dühödten. Becsukódik a kémlelőnyílás, és retesz csattan. Ütni, rúgni kezded az ajtót, de sikertelenül. Ide ugyan nem fogsz bejutni. Csalódottan továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 1 VP-t.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[176,57] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy mouthlan. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 205 életpontot vesztettél. Jégpasztillát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 jégpasztilla. Pár lövedéked átjárja a mouthlan bal karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Az ellenfél megbénul a hirtelen hidegtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal néhányszor megcsapod a mouthlan testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A mouthlan csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 228, gyógyulás: 22, összesen: -206 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Deuce. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [177,58] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 65, gyógyulás: 32, összesen: -33 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [178,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Jégpasztillát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 jégpasztilla. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hirtelen hideg megbénítja az ellenfelet. (-4 támadás, -4 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 16 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 12 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 116, gyógyulás: 95, összesen: -21 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rettegett Iván előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú!

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Kisebb sebet ejt az átokmurgattyú agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Karmait felemelve, a halálosztó kain meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 75, gyógyulás: 34, összesen: -41 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 5 mérgezett vasnyilat. Levitálva hagyod el a helyet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[179,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Viza EtDran vigyorog kajánul. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,58] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 10, gyógyulás: 135, összesen: +125 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm! Csak most tűnik fel, hogy ez Droma Shelagoru.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Droma Shelagoru bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Könnyedén félreszökkensz a Droma Shelagoru csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 denevér szimbólum. 889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 13, gyógyulás: 22, összesen: +9 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 fabontót. Levitálva hagyod el a helyet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Krynnel. Sheran áldozópapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy Dögvész trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy orbitális mackósajt trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy nektoraf cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [181,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [58 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 11 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[182,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra jön feléd.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bakkura csizma, 2 sallank nyíl és egy bőrsisak. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja jobb karját. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 92, gyógyulás: 49, összesen: -43 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 5 VP-t.]

ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

174 175 176 177 178 179 180 181 182 183
55
56
57
58
59
60
61
(175,56) orbitális mackósajt (#229), kolostor (#660), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(176,56) hordóagyú mameluk (#254), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), óriás griff (#105), aranygriff (#304), griffőniksz (#106), érclelőhely
(176,57) mouthlanok (#665), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(177,58) áeratikus hasnyákok (#243), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534)
(178,57) tyrannoszaurusz rex (#160), kristálypalota (#401), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168)
(179,57) quwarg királynők (#153), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(180,58) manaelementál (#290), márványtorony (#175), oltár, 43. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), Droma Shelagoru (#973), Krynn (4081. kalandozó)
(182,60) zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, Raia szent lovagja (#239)

[204,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 21, gyógyulás: 42, összesen: +21 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy díszes rézpajzs, egy mérgezett vasnyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 21, gyógyulás: 34, összesen: +13 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany és egy gyöngymangó. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 20, gyógyulás: 34, összesen: +14 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 33, gyógyulás: 44, összesen: +11 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: egy lánckesztyű, 4 rézgolyó, 6 arany és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ekharion bébi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt.
[-3 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 25. Kapsz 9 VP-t.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 30, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a szellő szilmill. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁBÍTÓ NYILACSKA (1590. TÁRGY)
Egy apró tű, nyél gyanánt egy kis pálcika épp megfelel, és a végén egy cifra, színes madártoll. Ennyiből áll ez az egyszerű, 4D8 sebzésű dobófegyver. De nem is ebben áll hatékonyságának titka, hanem a tűre kent méregben! Ám sajnos ez a titok már végérvényesen a Csodaműveseké maradt. A tolvajok akkor használják ezt a fegyvert, ha gyorsan, és kockázatmentesen akarnak végezni valakivel. Egy veszedelmes őrszem például teljesen tehetetlenné válik, ha nyolc-tíz ilyen mérgezett dobónyíl eltalálja, ugyanis a nyilacskák minden sikeres találata 4-el csökkenti az ellenfél támadását és védekezését a harc időtartamára. Persze nagyon kell érteni hozzá, hová érdemes célozni, és ezeket a pontokat rendre el is kell ám találni! Épp ezért csakis akkor van értelme használnod, ha a dobófegyver szakértelmed már minimum 25-ös. A speciális védelem tökéletes védelmet nyújt a kábító nyilacska kábító hatása ellen. Kiderült, hogy a nerub méreg erősen hasonlít a Csodamívesek mérgére, így 1 aranytűből, 1 madártollból és 1 nerub méregből magad is összerakhatsz 1 kábító nyilacskát 1 TVP-nyi idő ráfordításával.

AZ ERŐ ÖKLE
Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erődet duplázza meg (annak minden módosítójával együtt) arra a támadásra .

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 37 (46) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 32 (43) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 90 (95) Menekülés: 30 % Életkor: 166/168 év
Egészség: 29 (48) Életpont: 784/944 Jellem: gonosz (175) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (55) Varázspont: 999/228 Pénz: 14478 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 36/18 Pszi pont: 171/271 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1914 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 312 TP-t kaptál. Jelenleg 2 486 550 TP-d van. A következő szinthez még 113 450 TP szükséges. Trófeáid: dombi óriásyeti, mouthlan, vezérfarkas. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 78 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2729 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: *19/102 (+28%) szúrófegyverek: 32/71 (+3%)
vágófegyverek: 10/91 (+48%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 28/88 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); jégpasztilla (#1566) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 182,60
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208
A Végzet Vermében a 16. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/52 (-300%) 2. nyomkövetés: 31/59 (+42%) 3. lopás: 1/98 (-300%)
4. mászás: 16/84 (+18%) 5. csapdakészítés: 13/82 (+7%) 6. csapdaészlelés: 23/23 (-300%)
7. gyógyítás: 24/9 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 23/29 (-294%)
10. teológia: 36/44 (+30%) 11. taumaturgia: 60/70 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 15/9 14. harcművészetek: 16/77 (+224%) 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 4/24 (-300%)
19. vadászat: 9/65 20. vitalitás: 1/11 21. bányászat: 18/51 (+24%)
22. testépítés: 29/68 23. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (3,20) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 16, 26, 35, 43, 46, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1940 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 227.01 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
359 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 15 fenőkő (#1618)
2 gyíkfű (#201) 1 jégkristály (#593) 11 jégpasztilla (#1566)
1 kaja (#2) 8 purifikátor háj (#269) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytoll (#572) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 denevér szimbólum (#140) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüsttőr (#322) 3 fabontó (#106) 1 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304) 1 lánckesztyű (#230)
7 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 mérgezett vasnyíl (#187) 3 pirkit (#153) 4 rézgolyó (#343)
2 sallank nyíl (#129) 1 tyrex csont (#280) 2 ugh méreg (#166)
1 varkaudar pálinka (#1137)


Üzenet küldése a karakternek