Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 20. 9h:59' EZ A 974. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD 975. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: ef 4 512 0 | energia fejlesztése 4 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő, 2 aranygyűrű, egy fekete gyöngy és egy sárga erőöv. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 124, gyógyulás: 112, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [169,61] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy roguena. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a roguena bal hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 2 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 23, gyógyulás: 42, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [169,60] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 259, gyógyulás: 114, összesen: -145 ÉP}
kt 36 5 | elkészíted a 36. tárgyat (5 darabot) |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 95 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Kitaszított testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a Kitaszított jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Kitaszított testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Kitaszított testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Kitaszított most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 Raia csataszoknyája (ld. enc.). 5 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 223, gyógyulás: 89, összesen: -134 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a Ciang Csí bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Ciang Csí támadó karját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Ciang Csí bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Ciang Csí nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 42, gyógyulás: 41, összesen: -1 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel megbököd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs, egy ezüst karkötő, egy fűszertartó és 4 arany. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 125, gyógyulás: 110, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [170,62] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ekharion testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 34 aranyat. 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 28, gyógyulás: 43, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [169,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. {támadása: 35.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 29, gyógyulás: 95, összesen: +66 ÉP}
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100 |
lm 100 47 49 | mozogsz 100 47 49 |
lm 52 55 | mozogsz 52 55 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A gránitelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 33, gyógyulás: 44, összesen: +11 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 179 53 | t. energia kisütése: 503 179 53 |
168 | 169 | 170 | 171 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
[179,53] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Látsz egy óriás liánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 3: 1. térkép 7. pont 4: 1. térkép 18. pont 5: 1. térkép 28. pont 6: 1. térkép 58. pont 7: 1. térkép 3. pont 18: 1. térkép 4. pont 28: 1. térkép 5. pont 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 57: kijárat 58: 1. térkép 6. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 116.]
m 6 3 2 | mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [170,64] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [171,64] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hegyi góliát került az utadba. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát bal oldalát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a hegyi góliát testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 40, gyógyulás: 58, összesen: +18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 26 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 41, gyógyulás: 56, összesen: +15 ÉP}
szk 244 | keresed a 244. szörnyet |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégtroll jobb karját. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a jégtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 858 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 58, gyógyulás: 36, összesen: -22 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a jégtroll jeges testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a jégtroll jobb oldalát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 53, gyógyulás: 35, összesen: -18 ÉP}
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 38 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY) Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned. |
MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY) A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
TESTÉPÍTÉS A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet. |
Erő: | 23 (38) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (43) | Támadás: | 53 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 70 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/86 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 723/723 | Jellem: | gonosz (342) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 23 (63) | Varázspont: | 814/270 | Pénz: | 4534 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 50/32 | Pszi pont: | 70/17 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 29/59 (+22%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | *19/101 (+33%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/71 | 2. nyomkövetés: | 25/60 (+25%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 12/94 | 5. csapdakészítés: | 12/78 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/47 |
7. gyógyítás: | 26/80 | 8. titkosírás: | 3/35 | 9. felderítés: | 19/25 |
10. szörnyidomítás: | 6/24 | 11. teológia: | 38/42 (+68%) | 12. taumaturgia: | 30/96 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 3/71 | 14. versengés: | 10/17 | 15. harcművészetek: | 1/7 |
16. zene: | 16/32 | 17. szörnyismeret: | 17/90 | 18. pszi: | 7/75 (+19%) |
19. zárnyitás: | 1/79 | 20. vadászat: | 10/88 (+40%) | 21. vitalitás: | 1/88 |
22. bányászat: | 25/30 (+123%) | 23. testépítés: | 1/46 (+146%) | 24. úszás: | 9/13 |
25. főzés: | 8/83 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (2,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 30. Szerzett pont: 3210. Beállított erő: 0 Összpont: 3210 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 343.89 kg | Megterheltség: 135% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | csuklyavirág (#133) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
379 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 6 | fáklya (#36) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 2 | jégszív (#282) | 23 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 10 | pular kristály (#239) | |||
1 | Raia csataszoknyája (#1537) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szent kehely (#257) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | |
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|