192. forduló, 194. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 26. 9h:15'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: júl. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,38] koordinátán.
Spirit O'Forest, amikor összefutottatok, adott neked egy törpe bakancsot (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

h 313 1 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 343.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

f 114 kísérletezel a 114. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy acéltűt. (ld. enc.) 49 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 328.]

kt 334 elkészíted a 334. tárgyat
Sajnos nincs nálad rákfatty váladék, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy acéltűt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 328.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +11% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 magszim belet. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 300.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(162,38) nyuhaj karbin (#110)

[183,31] Lakott területre érkeztél.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 4 ezüst kulcsot 48 aranyért, 5 ilkin ércet 15 aranyért, 4 mandibulapengét 12 aranyért, 5 nagy bronzkulcsot 70 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 3 magszim belet 15 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]

ve 99 1 megveszed a 99. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete gyöngyöt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[182,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 4 gyöngymangó. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tolvajcéh (699. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sebesült ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel párszor keményen megütöd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod az ősdentor testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+46 életerő.) (Önanalízis: +46% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+46 életerő.) (Önanalízis: +46% gyógyítás.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+51 életerő.) (Önanalízis: +46% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [162,39] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [147 pontot használtál fel, van még 143.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[162,40] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [162,41] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 123.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ek 42 8 t. energia kisütése: 42 8
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 48 varázspontot. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 123.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 113.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[161,42] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Warrax előtt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).


(Továbbmész...) [160,42] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion ragyás testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 2176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Felfedeztél egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.)

(Továbbmész...) [159,43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. [43 pontot használtál fel, van még 70.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[158,43] A bozótost sűrű erdő váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét.

(Továbbmész...) [157,43] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy.

[18 pontot használtál fel, van még 52.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. (Önanalízis: +23% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

hu 99 225 hulladék: 99 225
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) (Önanalízis: +34% vadászat.)

[30 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 207. játékheted és a 193. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.

ACÉLTŰ (334. TÁRGY)
Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia püspöke vagy. Papi hited: 205. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (34) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 360/284 Jellem: jó (511) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (40) Varázspont: 544/6 Pénz: 1491 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 125/213 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 1257 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8150 TP-t kaptál. Jelenleg 889311 TP-d van. A következő szinthez még 110689 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Ek'Hor, ongóliant. A 179. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5637 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 27/41 (+7%) szúrófegyverek: 12/36
dobófegyverek: 26/68 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/42 (-300%) 2. nyomkövetés: 43/5 (+14%) 3. mászás: 9/2 (+11%)
4. csapdakészítés: 15/67 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/54 (-300%) 6. gyógyítás: 21/11 (+138%)
7. titkosírás: 1/89 8. felderítés: 22/68 (+23%) 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 48/39 (+13%) 11. taumaturgia: 35/22 (+9%) 12. versengés: 8/43
13. harcművészetek: 24/13 14. zene: 12/16 15. szörnyismeret: 18/71
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 3/91 (-300%) 18. vadászat: 3/57 (+34%)
19. bányászat: 6/42 (+58%) 20. úszás: 7/20 21. főzés: 8/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 6 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144)
tűzeső (#61) >> bunthar (#396) tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 ezüst kulcs (#184) 1 gyógykenőcs (#313) 4 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 3 mandibulapenge (#125)
1 mocsári penke (#148) 5 nagy bronzkulcs (#185) 1 szöges bunkó (#8)
4 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
192 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(158,43) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(159,43) vadász quwarg (#241), 26. jellempróba, Leah oltár
(160,42) ekharion (#232), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, érclelőhely
(161,42) Raia oltár, művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(162,38) nyuhaj karbin (#110), márványtorony (#175), 47. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), ősdentor (#282), qwarg rohamosztagos (#242)
(162,39) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(162,40) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 37. jellempróba, Tharr oltár
(162,41) tüskés harci gromakok (#156), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), oltár, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek