191. forduló, 193. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 30. 9h:36'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Scott Jordo Lee-vel. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 gromak páncélt (124 arany kikiáltási áron), 1 moa burátot (64 arany kikiáltási áron), 1 moa obszidiánt (34 arany kikiáltási áron), 20 pirkitet (124 arany kikiáltási áron), 10 gyöngymangót (144 arany kikiáltási áron), 1 molluszk házat (17 arany kikiáltási áron), 1 ugh mérget (1 arany kikiáltási áron), 5 fűszertartót (284 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 acélpengőkét (20 arany), 1 varkaudar szimbólumot (4000 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 dorony tüdő (eladási ár: 43 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 152 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 2 grifftojás (eladási ár: 589 arany, ebből a kezelési költség: 47 arany), 2 grifftojás (eladási ár: 303 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 5 fűszertartó (eladási ár: 283 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany), 2 rakolits por (eladási ár: 326 arany, ebből a kezelési költség: 26 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 252 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 50 madártoll (eladási ár: 84 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 2 vízionár szem (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Az 1. napon összefutsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy Földrengető trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Az 1. napon összefutsz egy szőke, copfos hajú, barna szemű ember nővel. Fekete a bőre. Sheran kisebb papja. Egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zaneé. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
A 2. napon megintcsak találkozol Scott Jordo Lee-vel. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összefutsz Halatir Maurlottal. Egy furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Ő Kripta Gitta férje! Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Scott Jordo Lee, amikor összefutottatok, adott neked egy kulcskarikát. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+182 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 346.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 252 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 324.]

ftv 101 181 felt. tám/véd. varázslat a 101. varázslatot a 181. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hattyúkirály testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a hattyúkirály testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a hattyúkirály a bal válladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hattyúkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

ek 7 12 1 t. energia kisütése: 7 12 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 taumaturgia.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 1264 1 kiveszel a bankból az 1264. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 309.]

lm 4 4 1 mozogsz 4 4 1
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Egy gnóm szolgálót veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 43 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gnóm szolgáló nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a gnóm szolgáló jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [20 pontot használtál fel, van még 289.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, hattyúkirály (#776), gnóm szolgáló (#181)

[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

be 574 3 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 224.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hattyúkirály testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a hattyúkirály fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a hattyúkirály testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A hattyúkirály néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hattyúkirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 17 ugh mérget 34 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [8 pontot használtál fel, van még 206.]

ve 651 10 megveszed a 651. tárgyat 10
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 rinóbőrt. 90 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ve 667 30 megveszed a 667. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

bb 651 1360 657 beraksz a bankba a 651. tárgyat (1360 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 8 extra takarmányt. Beraksz a bank széfjébe 39 aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,45] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben M.C. Silverhand irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Mahmud Kalibbal. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Mahmud Kalib kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Scipioval. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios kisebb papja. Egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. topázát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Silverina. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy bunthar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kivita hu Zat. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: udvariasan végighallgatod, majd határozottan menni készülsz. A fiú szomorúan bámul rád.
Találkozol Scott Jordo Lee-vel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy ragyás burástya. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, barna szemű ember nővel. Fekete a bőre. Sheran kisebb papja. Egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zaneé. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [139,46] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Inkvizítori szalagot, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [138,46] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal megcsapod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Quarella Songesszel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[52 pontot használtál fel, van még 154.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[137,46] A sík vidéket bozótos váltja fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(ryuku ostromteknős5198) " Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol San-diellel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy quwarg harcos! Szegény állat majd megszakad. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Tisztán érzed auráját: ő Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [136,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 130.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[134,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Wassermann Bobó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.) Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tormikus egér. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tormikus egér jobb vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 106.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 76.]

kt 249 2 elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bumerángot. [Rahn ékkő:] 864 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 18 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lépsz, és a haszontalan holmi helyett 18 smirglilevelet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy fokhagymát Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 fokhagymát. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 49 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 12, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 22 (28) Szint: 18 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 284/272 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: -8
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 412/83 Pénz: 2147 arany Kép. pont: -3
Tudatpont: 15/5 Pszi pont: 110/87 EFejl: 23
Eddig összesen 1515 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8541 TP-t kaptál. Jelenleg 285199 TP-d van. A következő szinthez még 54801 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5690 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64 vágófegyverek: 20/4 (+4%)
ütőfegyverek: *24/100 (+8%) lőfegyverek: 9/70 (+10%) dobófegyverek: 26/36 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << csontpálca (#329) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 300 időszaki: 17

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/26 2. nyomkövetés: 38/95 (+41%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 11/87 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/33 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/25
7. gyógyítás: 30/53 8. titkosírás: 8/9 9. felderítés: 21/42
10. szörnyidomítás: 14/25 11. teológia: 25/38 (+21%) 12. taumaturgia: 31/41 (+111%)
13. szerencsejáték: 3/60 14. versengés: 13/22 15. zene: 7/96
16. szörnyismeret: 19/50 (+20%) 17. pszi: 16/73 (+7%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/55 20. bányászat: 30/48 21. úszás: 1/0 (+100%)
22. főzés: 12/11 (+10%) 23. csapatmunka: 2/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 1 darabot, csak egyszer), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) elektromos pajzs (#51) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
örvénykerítés (#42) >> nők (#999) örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
71 arany (#50) 39 aurach fog (#657) 1 bronzpenge (#126)
1 drótszőr (#37) 8 extra takarmány (#1360) 2 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 2 lajhár csont (#236) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 rézpáncél (#71) 2 tükör (#43) 13 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 6 borkonyó bibe (#312)
2 bumeráng (#249) 1 bunthar bőr (#733) 1 elkarog szőr (#665)
1 fokhagyma (#403) 10 hattyútoll (#1222) 1 mákrózsa virág (#56)
1 nagy bronzkulcs (#185) 12 smirglilevél (#29) 1 vadászkés (#1264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,43) nekrofun (#173), érző szívű dromedár (#753)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396), tormikus egér (#218)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba, oltár, Vörös Veronika (1795. kalandozó)
(136,47) quwarg királynő (#153), Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár
(137,46) az 58. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Raia oltár, 42. jellempróba, San-diel (4368. kalandozó)
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, oltár, kőkorszaki szaki (#109), élőholt quwarg (#202), Quarella Songes (2498. kalandozó)
(139,46) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), egy kobudera férfi
(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, hattyúkirály (#776), gnóm szolgáló (#181), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354), Mahmud Kalib (1547. kalandozó), Scipio (1975. kalandozó), Silverina (2081. kalandozó), Kivita hu Zat (3424. kalandozó), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó), Zaneé (5215. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek