191. forduló, 193. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 4. 12h:10'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,58] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy gorombilla fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 297.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

fkt 203 5 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kt 1263 elkészíted az 1263. tárgyat
Legyártottál 1 tünde tegezt. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 272.]

kf 1263 kézbeveszed/felveszed az 1263. tárgyat
A válladra helyezed a tünde tegezt. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[108,58] Az erdőt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 amnioszt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,57] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2140 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Claire DeVrinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Ovgun trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy széncinege piheg a vállán. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[36 pontot használtál fel, van még 236.]

ep 256 160 építed a 256. tárgyat 160 pontért
A munkában a gorombilla segít. Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Jól megizzadsz a munkában. 184 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [160 pontot használtál fel, van még 76.]

hu 308 197 166 hulladék: 308 197 166
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

hu 267 179 304 hulladék: 267 179 304
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grifftojást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőszemet. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

106 107 108 109 110
56
57
58
59
(108,58) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tintacsigák (#74)
(109,57) nukleáris cickány (#155), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Claire DeVrinn (3878. kalandozó)

[93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy csodák kútját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Találkozol egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, narancssárga szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. Fairlight eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy Folrang trófea, egy Ylgoroth trófea és egy bumshir óriásmacska trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 91.} Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összeismerkedtek. Az ő neve Earthquake. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a bányászat szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy nekrofunt. Látsz egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 12 álomport 12 aranyért, 6 aurach fogat 6 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 4 fabontót 20 aranyért, 10 fülemüle agyart 50 aranyért, 1 grifftojást 10 aranyért, 2 kőszemet 10 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 4 szulfagor agyart 16 aranyért, 3 tankány karmot 30 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {legmagasabb egyéb szakértelme: csapdakészítés (95).} Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {ereje: 34.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[16 pontot használtál fel, van még 47.]

ee 152 30 269 eladod a 152. tárgyat a 30. tárgyat a 269. tárgyat
Eladtál 15 vasércet. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 6 varányszemet. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 4 purifikátor hájat. 72 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 47.]

ea 169 5 eladod a 169. tárgyat 5
Eladtál 5 uzbány csőrt. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

ve 148 20 megveszed a 148. tárgyat 20
Vásároltál 20 mocsári penkét. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1960 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,57] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az arató csattanat testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [111,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 23.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[112,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vaskarddal megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 75, gyógyulás: 14, összesen: -61 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 152 99 22 keresed a 152. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kardszárnyú pockot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt habzsol be a gorombilla. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 20 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 19 (21) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 286/229 Jellem: jó (408) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 322/126 Pénz: 1181 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/23 Pszi pont: 80/5
Eddig összesen 1313 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 449 TP-t kaptál. Jelenleg 577 750 TP-d van. A következő szinthez még 22 250 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/14 (+1%) vágófegyverek: 23/62 (+4%)
ütőfegyverek: 17/93 (+4%) lőfegyverek: 20/23 dobófegyverek: 7/90

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
113,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 51/14 (+18%) 3. mászás: 12/13
4. csapdakészítés: 14/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 20/13
7. titkosírás: 12/32 8. felderítés: 8/46 9. szörnyidomítás: 7/66
10. teológia: 14/8 (+7%) 11. taumaturgia: 24/64 (+6%) 12. versengés: 6/65
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 32/16 (+22%) 15. pszi: 11/36 (+12%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/55 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 653 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 55.97 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 6 aurach fog (#657)
1 dorony tüdő (#212) 1 ezüst papi karkötő (#308) 4 fabontó (#106)
10 fülemüle agyar (#267) 1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
2 igazgy. fülbevaló (#197) 5 kaja (#2) 2 királygyík bőr (#44)
2 kőszem (#304) 2 obszidián függő (#195) 4 purifikátor háj (#269)
1 rézsisak (#72) 5 sallank karom (#128) 1 surranó kígyó bőr (#47)
4 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 3 tankány karom (#237)
9 ugh méreg (#166) 5 uzbány csőr (#169) 6 varányszem (#30)
15 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
393 arany (#50) 4 amniosz (#203) 1 elkarog szőr (#665)
20 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153) 5 tinta (#101)
1 tünde tegez (#1263)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114
55
56
57
58
(109,57) nukleáris cickány (#155), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Claire DeVrinn (3878. kalandozó), erszényes elkarog (#354)
(110,57) Elenios rúnaköve, arató csattanat (#144)
(111,57) oltár
(112,56) Fairlight oltár, ryuku légiós (#361)
(113,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, kétfejű troll (#163)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A düh vérvörös köde (289. és 541. KT-képesség) nem növeli a temporális sztázis szörnyképesség esélyét.
* - A szörnypiacokon átveszik a létsíkos szörnyeket, de ezentúl nem adják tovább, tehát venni nem lehet őket.
* - A Levegő síkján mostantól minden tereptípuson működik a szörnyek éles látás képessége (azaz 10% eséllyel két szörny jön mozgáskor).

Üzenet küldése a karakternek