191. forduló, 193. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 8. 12h:20'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,79] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 233 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 338.]

m 2 mozogsz keletre
[114,79] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 shinai gömböt (ld. enc.). Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy törpe bányát. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pordémon. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pordémon testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a pordémon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 285.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egy darabig még irtod a quwargokat, de semmi különöset nem találsz a büdös odúban. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [35 pontot használtál fel, van még 250.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [+6% teo] [10 pontot használtál fel, van még 240.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[115,80] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,81] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy gorombilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+6% teo] A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a bandita fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. Szereztél 15 aranyat. 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [116,82] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Roxxon. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.


Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Siercoon, a Farkas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy q. irtó éremet, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy éjkornis trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dana az Amazon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy rövid aranyhajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy mocsárivérc trófea és egy aurapollátor trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy púpos burástya.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Smaragd Sybel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 186.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Nagyszakállú Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy nyílvesszőt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy nyílvesszőt 212 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 166.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy zárnyitó készletet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Bambán bámulod a furcsa jeleket. Hogyan lehet ezt megfejteni? Úgy látszik, még sokat kell gyakorolnod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 mozogsz északkeletre
[117,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Észreveszel egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {egyik sebzési módja: 2x 4d4.} A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy tyrannoszaurusz rex. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy hadroszaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hadroszaurusz bal vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a hadroszaurusz jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz bal első lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a hadroszaurusz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 kaját. 1533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 110.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 80.]

usz 30 úszol 30 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 50.]

usz 30 úszol 30 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 20.]

ef 6 508 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csillezsályalevél. [-7 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 3, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a bibircsók-óriás. 2 kaját bezabál a nektoraf. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 35 (42) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 23 (30) Támadás: 26 (28) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 416/385 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 507/95 Pénz: 2951 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/12 Pszi pont: 20/8 EFejl: 27
Eddig összesen 1150 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 254 TP-t kaptál. Jelenleg 599 447 TP-d van. A következő szinthez még 553 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar. A 175. fordulódban 2654 arany került a bankszámládra. 2760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/61 (+24%) ökölvívás: 11/84 (+4%) szúrófegyverek: 24/18 (+6%)
vágófegyverek: 14/61 (+6%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 23/72 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
117,81 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/51 (+18%) 2. nyomkövetés: 22/31 (+16%) 3. mászás: 11/73 (+21%)
4. csapdakészítés: 26/40 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 30/59
7. titkosírás: 3/19 (+7%) 8. felderítés: 7/8 9. szörnyidomítás: 7/9
10. teológia: 14/67 (+15%) 11. taumaturgia: 26/65 (+18%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 9/97 (+8%) 14. harcművészetek: 8/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 18/54 17. pszi: 2/47 (+5%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 27/15 21. úszás: 10/82 (+30%)
22. főzés: 7/16 (+12%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1843 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
2 gyöngymangó (#135) 29 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 lapockacsont (#33) 18 mákrózsa virág (#56) 1 shinai gömb (#348)
8 ugh méreg (#166) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

112 113 114 115 116 117 118
78
79
80
81
82
83
(114,79) quwarg boly (#359), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153), korinthai amőba (#420), pordémon (#253)
(115,80) ragyás burástyák (#111), Tharr rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587)
(116,81) gorombillák (#38), bandita (#758)
(116,82) oltár, kihívás tornya (#502), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Siercoon, a Farkas (2002. kalandozó), Dana az Amazon (3602. kalandozó), Smaragd Sybel (5744. kalandozó)
(117,81) márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, tündöklő szobor (#1587), 37. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160), hadroszaurusz (#162), trosnyogó szakóca (#192), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194)

Üzenet küldése a karakternek