396. forduló, Xantax összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 10. 15h:03'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3397
SZÁMLA : XXXX

XANTAX KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,58] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna... A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+9 vérpont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy viharóriás nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról savhurrikán varázslatot lősz a másikra. 150 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a viharóriás bal lábát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 114 életpontot sebeztél. A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre savhurrikán varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a viharóriás testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 75 életpontot sebeztél. A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 341.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 243. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 339.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 339.]
Fürgén varázsolsz! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. KP: használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 363.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 362.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 362.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

vv 28 elmormolod a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 360.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

ek 116 88 313 t. energia kisütése: 116 88 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 88 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

m 8 mozogsz északra
[363,57] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Északra egy törpe bánya van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy albinó küklopsz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 111 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 352.]

v 198 367 10 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

362 363 364
56
57
58
59
(363,57) törpe bánya (#435), érclelőhely, albinó küklopszok (#338)
(363,58) viharóriások (#278)

[367,10] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint FéNYeS NaP. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy lávató van. Nyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy savhurrikán varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 158 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a viharóriás testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a viharóriás testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 83 életpontot sebeztél. A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Sárkányölő karddal súrolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 103 életpontot sebeztél. A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védelmez.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1755 1000 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+1000 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 337.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[368,10] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (104 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 137 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 4791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Carou, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy ében sziklatorony van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,9] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Night Buster előtt. Látsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár bal oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Sárkányölő karddal megvagdalod az ében halálhajcsár bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy márvány drakón!

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a márvány drakón fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal végigvagdosod a márvány drakón testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a márvány drakón bal szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy taalru herceg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg jobb vállát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg póklábát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 59 életpontot sebeztél. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-59 varázspont.) Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg póklábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Elhajítod a vacak smaragd drakón trófeát, és kinyersz egy alkalmas taalru herceg trófeát. 8013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Sötétség Hercege! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege jobb lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Sötétség Hercege fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 282, gyógyulás: 0, összesen: -282 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Notermanthi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Notermanthi bal karját. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 16 arany, egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 12 szögletes kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [56 pontot használtál fel, van még 281.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[367,8] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd.
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy savhurrikán varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alanori csatamén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy smaragd drakón!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón farkát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 91 életpontot sebeztél. A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megkarcolod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a smaragd drakón testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy taalru herceg!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a taalru herceg testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru herceg jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 83 életpontot sebeztél. A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-68 varázspont.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg egyik lábát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a taalru herceg nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy taalru herceg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a taalru herceg jobb oldalát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-68 varázspont.) Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a taalru herceg bal oldalát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru herceg póklábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-53 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [366,7] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvágod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy csillezsályát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy édesmohát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sharg, a Raepa, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy nekrofunt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Vakmerő Bagollyal. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Arutac mithrilövét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy felleghajtót, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló napkövét, egy ősi vállvédőt, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy rd'alv amulettet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy trix harci totemet, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg gigász trófea és egy quwarg b.háborító trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Vakmerő Bagoly kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 141 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[56 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[367,7] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő nanda nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a nanda testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Északra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [367,6] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gyilkos csalánt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy sárkánybarlang van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 209.]

hh 135 135 135 használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 206.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 203.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 200.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 15 vérpontot. Öregedtél 15 évet. [150 pontot használtál fel, van még 50.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. [35 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 295 keresed a 295. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ében halálhajcsárt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ek 273 19 413 t. energia kisütése: 273 19 413
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 19 VP-nél kevesebb, plusz 13 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.

KARAKTERLAP

Xantax, egy fekete, rövid hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Sheran kisebb papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 42 (50) Szint: 31 Merészség: 7/5 Magasság: 180 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 33 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 23 (31) Védekezés: 91 (97) Menekülés: 30 % Életkor: 34/209 év
Egészség: 19 (30) Életpont: 721/668 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (60) Varázspont: 1210/122 Pénz: 11883 arany Kép. pont: 13
Vérpont: 59/33 Pszi pont: 344/109 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2127 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 93 713 TP-t kaptál. Jelenleg 3 620 352 TP-d van. A következő szinthez még 379 648 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, taalru herceg, viharóriás. Jóllakottság: 161%. A 176. fordulódban 80488 arany került a bankszámládra. 82500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 4/46
vágófegyverek: 36/74 (+12%) ütőfegyverek: 2/8 dobófegyverek: 31/33 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); mihlanil dobótőr (#599) (14 .); vas dobónyíl (#189) (15 -18.); mihlanil dobótőr (#599) (19 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
367,6 mezőn táborozol
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/9 2. nyomkövetés: 36/46 (+26%) 3. mászás: 27/54 (+14%)
4. csapdakészítés: 14/26 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/72 6. gyógyítás: 7/40
7. titkosírás: 15/40 8. felderítés: 20/36 9. szörnyidomítás: 16/38
10. teológia: 20/85 (+4%) 11. taumaturgia: 82/92 (+77%) 12. versengés: 3/35
13. zene: 14/24 14. szörnyismeret: 28/14 (+33%) 15. pszi: 23/5 (+3%)
16. vadászat: 4/88 17. vitalitás: 1/9 18. bányászat: 23/28 (+88%)
19. testépítés: 7/94 20. úszás: 5/69 21. főzés: 13/96
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 88% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
tetemember (#123), smaragdgólem (#417), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), noth szellem (#250), Napsörény (#7004), fertőzött entitás (#7074), pszionikus entitás (#553), hattyúkirály (#776), Raia szent lovagja (#239), ragyás burástya (#111), viharóriás (#278)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar varázsló (#271)
izomernyesztés (#33) >> roguena (#779) savhurrikán (#107) >> kronokukac (#285)
izomernyesztés (#33) >> átokmurgattyú (#225) savhurrikán (#107) >> Raia szent lovagja (#239)
savhurrikán (#107) >> viharóriás (#278)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem tűz ellen (#38) >> halálosztó kain (#168)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 105).
Eddig 2 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 21).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1804 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * möszehát pajzs (#1231) 1 * sárkányölő kard (#289)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Trákin csákánya (#367)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 9 mihlanil dobótőr (#599) 43 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 1 * ryuku kalózkendő (#1157)
Köpenyek
1 * ryuku vadászing (#1158) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kvazár kesztyű (#445) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek és övcsatok
1 * fattylord deréköv (#1564)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * hósárkánybőr csizma (#1088) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 roxati üvegszem (#443)
1 * rubin fülbevaló (#673)
Nyakláncok
1 Amélia nyaklánca (#1538) 1 Natharion amulett (#742) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők
4 * arany papi karkötő (#309) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 11 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
3 angyalok gyűrűje (#529) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.kristálya (#1207)
Löttyök és porok, tartóstul
21 fűszertartó (#210) [bennük 46 csepp sáfránypor (#211), fér még: 59]
30 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 560]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [benne 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 4]
Eszközök, használati tárgyak
7 acéltű (#334) 22 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bo'adhun idol (#745)
13 csontkulcs (#74) 19 + deus ex machina (#1) 1 elmevédő kristály (#1603)
1 fűszerkeverék (#1170) 124 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 íjászkence (#1225) 41 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kötél (#92) 6 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 8 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nyomkereső talizmán (#671) 11 őskristály-szilánk (#1525) 1 papagájsíp (#1415)
12 pszi kő (#248) 1 Rodger profi üstje (#1168) 2 roxati zárfaló (#314)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tudás gyöngye (#522) 1 tudati fétis (#1151) 50 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 11 amniosz (#203) 1 borkonyó bibe (#312)
23 drótszőr (#37) 3 Eldereth szilánk (#512) 43 fekete gyöngy (#99)
12 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 57 gyöngymangó (#135)
10 hattyútoll (#1222) 40 madártoll (#112) 1 mithril (#352)
16 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 8 remák szív (#264)
25 rézdarab (#70) 4 sárkányfog (#617) 1 sárkánypikkely (#292)
28 Thargodan esszencia (#328) 110 xirnox szív (#213)

Összsúly: 141.43 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (5 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
150 drótszőr (#37) 100 óndarab (#85) 70 rézdarab (#70)
175 Thargodan esszencia (#328) 1 üllő (#1103)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
369 arany (#50) 1 amniosz (#203) 10 drótszőr (#37)
18 gyógykenőcs (#313) 3 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
11 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 24 spiritusz (#170)
6 vas dobónyíl (#189) 4 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 fűszertartó (#210) 1 hattyútoll (#1222)
2 sárkányfog (#617) 6 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

365 366 367 368 369
5
6
7
8
9
10
11
(366,7) ében halálhajcsár (#295), sárkánybarlang (#620), Raia oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), tündöklő szobor (#1587), édesmoha (#1478, belőle készíthető: #1479), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, Vakmerő Bagoly (4843. kalandozó)
(367,6) nekrofun (#173), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(367,7) nandák (#224), érclelőhely
(367,8) viharóriás (#278), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely
(367,10) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriások (#278)
(368,9) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), taalru herceg (#307), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, Notermanthi (#257)
(368,10) albinó küklopszok (#338), művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek