Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. febr. 6. 15h:02' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar bal első lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
vv 162 12 224 | elmormolod a 162. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
ff 694 422 28 | felt. fegyverváltás: 694 422 28 |
vi 7 | viselkedésed: 7 |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza csöpögő potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza egyik karját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal megérinted a massza fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával jól megszurkálod a bunthar fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bunthar jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szarvaival a bunthar megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bunthar nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Méregfoggal megbököd a massza fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [136,45] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
jlk 2112 | jelszó kimondása 2112 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 4: 1. térkép 21. pont 7: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 25. pont 15: 1. térkép 27. pont 18: 1. térkép 29. pont 21: 1. térkép 4. pont 23: 1. térkép 7. pont 25: 1. térkép 10. pont 27: 1. térkép 15. pont 29: 1. térkép 18. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 248.]
m 4 1 3 | mozogsz délre, északkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [138,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkőzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan működik. Egy szót sem értesz belőle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [139,47] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 409 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
vv 364 26 | elmormolod a 364. varázslatot a 26. varázslatot |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [140,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 115.]
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 3 1 | mozogsz 4 3 1 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnóm szolgáló fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a gnóm szolgáló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1724 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
ef 12 503 | energia fejlesztése 12 |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
hu 182 | hulladék: 182 |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (25) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 441/419 | Jellem: | jó (254) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 26 (39) | Varázspont: | 571/127 | Pénz: | 128735 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/1 | Pszi pont: | 140/270 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/79 (+6%) | szúrófegyverek: | 12/11 (+48%) | vágófegyverek: | 23/39 (+6%) |
lőfegyverek: | 9/60 (+40%) | dobófegyverek: | 26/88 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) (150%) << mágusölő (#422) (240%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,45 mezőn táborozol |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/53 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 27/95 (+32%) | 3. mászás: | 14/93 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 15/43 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 12/18 (+300%) | 6. gyógyítás: | 32/12 |
7. titkosírás: | 3/82 (+20%) | 8. felderítés: | 20/88 (+350%) | 9. szörnyidomítás: | 7/17 |
10. teológia: | 29/67 (+14%) | 11. taumaturgia: | 27/28 (+422%) | 12. szerencsejáték: | 1/73 |
13. versengés: | 11/2 (+7%) | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. zene: | 14/8 |
16. szörnyismeret: | 7/24 (+22%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 11/97 (+314%) |
19. vadászat: | 4/64 | 20. bányászat: | 23/61 (+10%) | 21. úszás: | 1/0 (+100%) |
22. főzés: | 12/12 (+9%) | 23. csapatmunka: | 4/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 23 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), ongóliant (#159) (csak egyszer), Ninett Mada (#4647) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
szemmelverés (#137) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 22000. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | vakító fény (#43) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | áldott okerón (#336) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | vakító fény (#43) | >> | purifikátor (#157) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 20 (limit: 63), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 190. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1659 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | bunthar bőr (#733) | |||
19 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | moa kristály (#2203) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | tinta (#101) | 1 | tüske (#22) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
46 | víz (#27) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|