Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 20. 9h:36' EZ A 974. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD 975. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: ef 4 512 0 | energia fejlesztése 4 |
kf 420 2 | kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
kf 1657 | kézbeveszed/felveszed az 1657. tárgyat |
le 812 | leveszed/lerakod a 812. tárgyat |
kf 1538 | kézbeveszed/felveszed az 1538. tárgyat |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 58 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Agyartőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 243, gyógyulás: 117, összesen: -126 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 70 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 104, gyógyulás: 53, összesen: -51 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 53 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor nyakát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 238, gyógyulás: 119, összesen: -119 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd az ekharion testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 38 aranyat. 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 34, gyógyulás: 43, összesen: +9 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 1215 10 | bemész az 1215. épületbe |
178 | 179 | 180 | 181 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
[169,60] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 135, gyógyulás: 101, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [169,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 1 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 56, gyógyulás: 35, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [169,63] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Ek'Hor. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. 66 életpontot sebződsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ek'Hor szőrös kezét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az Ek'Hor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az Ek'Hor ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ekharion dárda (ld. enc.). 3 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 86, gyógyulás: 35, összesen: -51 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű, 2 gyöngymangó, egy obszidián karkötő, 2 ezüst nyaklánc és 3 arany. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 113, gyógyulás: 107, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 26, gyógyulás: 89, összesen: +63 ÉP}
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100 |
lm 100 47 49 | mozogsz 100 47 49 |
lm 52 55 | mozogsz 52 55 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 22 (37) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (43) | Támadás: | 53 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 22 (41) | Védekezés: | 70 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/86 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 722/624 | Jellem: | gonosz (341) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 23 (63) | Varázspont: | 814/248 | Pénz: | 4155 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 50/32 | Pszi pont: | 70/23 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 29/37 (+18%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 19/68 (+27%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,63 mezőn táborozol, a 75. labirintusban, 1. szinten, 48. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/71 (+7%) | 2. nyomkövetés: | 25/35 (+20%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 12/94 | 5. csapdakészítés: | 12/71 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/47 (+10%) |
7. gyógyítás: | 26/80 | 8. titkosírás: | 3/35 (+11%) | 9. felderítés: | 19/25 |
10. szörnyidomítás: | 6/24 | 11. teológia: | 37/74 (-138%) | 12. taumaturgia: | 30/84 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 3/71 | 14. versengés: | 10/17 | 15. harcművészetek: | 1/7 |
16. zene: | 16/32 (+300%) | 17. szörnyismeret: | 17/90 (+227%) | 18. pszi: | 7/56 (+19%) |
19. zárnyitás: | 1/79 | 20. vadászat: | 10/48 (+240%) | 21. vitalitás: | 1/88 |
22. bányászat: | 24/7 (+47%) | 23. úszás: | 9/13 | 24. főzés: | 8/83 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (5,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 99, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 30. Szerzett pont: 3210. Beállított erő: 0 Összpont: 3210 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 326.57 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | csuklyavirág (#133) | 2 | fáklya (#36) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 2 | dentor bőr (#551) | 4 | ekharion dárda (#1557) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 15 | kaja (#2) | 9 | kerek kő (#19) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 3 | óndarab (#85) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
168 | 169 | 170 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|