Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 12. 9h:09' EZ A 224. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD 225. játékheted kezdete: szept. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4515 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
kf 1553 2 | kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
bpb | bef. parancs berakása: |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [111,61] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gumifát. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 22, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [110,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány fejét. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [107,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [105,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal megérinted az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
MÉREGFOG (1553. TÁRGY) Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted. |
Erő: | 26 | Szint: | 19 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 112/112 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 398/410 | Jellem: | gonosz (250) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 499/304 | Pénz: | 393 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 68/18 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | * 22 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 38 | 3. lopás: | 12 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 35 | 8. titkosírás: | 6 | 9. felderítés: | 5 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 24 | 12. taumaturgia: | 20 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 9 (+1) | 17. pszi: | 10 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 13 | 20. bányászat: | 20 | 21. főzés: | 10 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 4 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
142 | arany (#50) | 4 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) | 10 | víz (#27) |