Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. febr. 4. 9h:15' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
flh 14 249 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 249. tárggyal |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
vv 26 12 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
fkt 159 15 | felt. készítesz a 159. tárgyat (15 darabot) |
fse 23 | felt. segítség 23 pontért |
bb 124 819 268 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (819 darabot) |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a massza dermedt torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [132,48] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza farkát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fejét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a massza agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [131,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szeppent rákfatty fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 665 | bemész a 665. épületbe |
be 665 1 | bemész a 665. épületbe |
familiáris idézése (#159) 8 mágiapontért, | varázskő készítés (#160) 8 mágiapontért, | varázsenergia (#161) 6 mágiapontért, | hhaar burka II (#162) 8 mágiapontért, |
dimenzióugrás (#163) 8 mágiapontért. |
vtn 159 | varázslat tanulás: a 159. varázslatot |
vtn 162 | varázslat tanulás: a 162. varázslatot |
vtn 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a massza hártyás szárnyát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a massza bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a massza. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Előrehajolva csap a massza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a massza hártyás szárnyát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A massza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dehidrátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza förtelmes hasát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a massza fekete fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a massza fekete fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a massza. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 26 életpontot vesztettél. {GYD:} Mágusölővel megcsapod a massza fekete fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza förtelmes hasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2699 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza kékes kitinhátát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A massza szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Többször megcsíp a massza. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1693 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
id 146 19 | idomítod a 146. szörnyet 19 pontért |
ef 9 509 | energia fejlesztése 9 |
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
HHAAR BURKA II. (162. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Mint a legtöbb hasznos és könnyen megtanulható varázslat, Hhaar burka sem kerülhette el a továbbfejlesztést, melynek során a burok héja még áthatolhatatlanabbá, szilárdabbá vált. Ez sajnos nem csak azt jelenti, hogy jobban véd az esetleges támadásoktól [+9 védettség], hanem egyben azt is, hogy te is nehezebben fogod tudni megsebezni ellenfeledet [-2 támadás]. A varázslat viszont megtartotta azon kedvező tulajdonságát, hogy nincs anyagi komponense! Elmondása 10 VP-t igényel. |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
Erő: | 31 (41) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (25) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 441/374 | Jellem: | jó (250) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 26 (39) | Varázspont: | 571/291 | Pénz: | 128733 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/6 | Pszi pont: | 140/242 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/73 (+10%) | szúrófegyverek: | 11/63 (+13%) | vágófegyverek: | 23/33 (+6%) |
lőfegyverek: | 9/20 (+15%) | dobófegyverek: | 26/82 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << ököl (#28) (240%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
133,44 mezőn táborozol |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/53 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 27/63 (+28%) | 3. mászás: | 14/87 |
4. csapdakészítés: | 15/38 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/18 | 6. gyógyítás: | 32/12 |
7. titkosírás: | 3/62 | 8. felderítés: | 17/38 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 7/17 (+14%) |
10. teológia: | 29/53 (+15%) | 11. taumaturgia: | 23/6 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 1/73 |
13. versengés: | 10/95 | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. zene: | 14/8 |
16. szörnyismeret: | 7/2 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 8/83 |
19. vadászat: | 4/64 | 20. bányászat: | 23/51 (+20%) | 21. főzés: | 12/3 |
22. csapatmunka: | 4/73 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 23 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), Orkhan Thai (#238), noth szellem (#250), tetemember (#123), ongóliant (#159) (csak egyszer), Ninett Mada (#4647) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 22000. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | Mnebolath (#237) | vakító fény (#43) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
vakító fény (#43) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | áldott okerón (#336) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | vakító fény (#43) | >> | purifikátor (#157) | |
vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Lássuk, elég JÓ vagy-e. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 300-as jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 18 (limit: 57), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 953. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XL. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 225, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 905. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1659 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | rókafarok (#124) | |||
23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | magszim bél (#103) | 5 | moa kristály (#2203) | |||
1 | rájabőr (#404) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | tüske (#22) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|