Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 10. 12h:17' EZ A 37. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 38. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5134 |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
d 56 6 | eldobod az 56. tárgyat (6 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ee 130 33 164 | eladod a 130. tárgyat a 33. tárgyat a 164. tárgyat |
ve 14 10 | megveszed a 14. tárgyat 10 |
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10 |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
ve 30 4 | megveszed a 30. tárgyat 4 |
ve 201 10 | megveszed a 201. tárgyat 10 |
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [-96,18] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [-97,17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner sóhajtó dorony trófeát, és kiszedsz egy dombi yeti trófeát. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [-99,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Továbbmész...) [-100,16] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kolompár Elvira. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
(Továbbmész...) [-99,15] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Teljes a siker - a garokk belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 10 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 166/109 | Jellem: | jó (37) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 109/92 | Pénz: | 370 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 9/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 8 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 7 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 3 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 2 | 12. taumaturgia: | 9 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 4 | 18. pszi: | 1 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 2 | 23. testépítés: | 1 | 24. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
HŐSTETTEID |
Összsúly: 35.94 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
118 | arany (#50) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | vasvért (#164) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | grákóbőr (#41) | 8 | gyíkfű (#201) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
4 | varányszem (#30) |