18. forduló, 20. forduló, Marius Maximus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 10. 12h:17'
EZ A 37. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
38. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5134

MARIUS MAXIMUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-95,18] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 195.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 155.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 151.]

d 56 6 eldobod az 56. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-94,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 141.]

ee 130 33 164 eladod a 130. tárgyat a 33. tárgyat a 164. tárgyat
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vasvértet. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 14 10 megveszed a 14. tárgyat 10
Vásároltál 10 sünmedve tüskét. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 21 2 megveszed a 21. tárgyat 2
Vásároltál 2 ormánygőte csontot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 30 4 megveszed a 30. tárgyat 4
Vásároltál 4 varányszemet. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 201 10 megveszed a 201. tárgyat 10
Vásároltál 10 gyíkfüvet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

ve 41 1 megveszed a 41. tárgyat 1
Vásároltál 1 grákóbőrt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-95,19] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [-96,18] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (570. épület.).

(Továbbmész...) [-97,17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dombi yeti közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner sóhajtó dorony trófeát, és kiszedsz egy dombi yeti trófeát. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 106.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 98.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[-98,16] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-99,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-100,16] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kolompár Elvira. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 68.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[-100,15] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [-99,15] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Teljes a siker - a garokk belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Találsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Penelopé Morphilia. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 mákrózsa virág. Elrakod őket. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy púpos burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 21.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.

KARAKTERLAP

Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios ministránsa vagy. Ez a 19. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 10 Merészség: 7/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 166/109 Jellem: jó (37) Tul. pont: 11
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 109/92 Pénz: 370 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 64 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1202 TP-t kaptál. Jelenleg 15772 TP-d van. A következő szinthez még 1228 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, törpemammut, sullár.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 7 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 9
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 4 18. pszi: 1
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 2 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

HŐSTETTEID

Összsúly: 35.94 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
118 arany (#50) 1 hebrencs állkapocs (#130) 5 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 grákóbőr (#41) 8 gyíkfű (#201)
2 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 10 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)
4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-100,15) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 43. jellempróba
(-100,16) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, 28. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(-99,15) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba
(-99,16) mély kút (#93), oltár, 40. jellempróba
(-98,16) oltár, 33. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, süvítő rája (#113)
(-97,17) olvasztókemence (#86), oltár, 28. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, manaelementál (#290), dombi yeti (#366)
(-96,18) manaelementál (#290), sötét kastplom (#570)
(-95,18) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(-95,19) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(-94,19) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)

Üzenet küldése a karakternek