Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 21. 12h:03' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4669 SZÁMLA : XXXX |
d 9 1 | eldobod a 9. tárgyat (1 darabot) |
d 19 16 | eldobod a 19. tárgyat (16 darabot) |
d 2 7 | eldobod a 2. tárgyat (7 darabot) |
se 5 | segítesz: 5 |
kt 7 5 | elkészíted a 7. tárgyat (5 darabot) |
kt 34 | elkészíted a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a csodabogár tündöklő páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-4] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gorombilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gorombilla testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 535 | bemész az 535. épületbe |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
BÁNYÁSZAT A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet. |
Erő: | 12 | Szint: | 6 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 95/68 | Jellem: | jó (6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkósbot (#9) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 -); |
25,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 30 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1370 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. gyógyítás: | 7 |
4. zene: | 1 | 5. zárnyitás: | 1 | 6. vadászat: | 4 |
7. bányászat: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 7 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
6 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | parittya (#18) | 10 | * | tüske (#22) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | rézdarab (#70) | 9 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 40.33 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | bot (#4) | 1 | bunkósbot (#9) | 7 | kaja (#2) | |||
16 | kerek kő (#19) | 5 | kőkés (#6) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
3 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | rézdarab (#70) |
24 | 25 | 26 | |
-5 | |
|
|
-4 | |
|
|
-3 | |
|
|
-2 | |
|
|
-1 | |
|
|