18. forduló, 20. forduló, Zoé összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 19. 12h:03'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1638
SZÁMLA : XXXX

ZOÉ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,34] koordinátán.

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

flh 5 249 felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal
Ok, FLH 5 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[42,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy démontetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [41,36] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [40,37] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[39,38] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 119.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 905 4 9 mozogsz 905 4 9
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 900 4 1 mozogsz 900 4 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 84.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[40,37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [40,36] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy barna, kontyos hajú, piros szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea és egy tintacsiga trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy varányszemet tart. Lőfegyvere egy parittya.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Babba Bubba. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [41,35] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 54.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[40,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[10 pontot használtál fel, van még 44.]

kt 147 1 elkészíted a 147. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 28.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [3 pontot használtál fel, van még 25.]

kt 29 9 elkészíted a 29. tárgyat (9 darabot)
Begyűjtöttél 9 smirglilevelet. [9 pontot használtál fel, van még 16.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Zoé, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. Tharr híve vagy. Ez a 19. fordulód.

Erő: 11 (13) Szint: 8 Merészség: 3/1 Magasság: 174 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 22 Életpont: 118/103 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (18) Varázspont: 0/0 Pénz: 48 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 122 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 495 TP-t kaptál. Jelenleg 5 768 TP-d van. A következő szinthez még 1 232 TP szükséges. Trófeáid: agglomerátor, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
40,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. csapdakészítés: 1 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 7 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manaelementál (#290)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 9, 20.

Összsúly: 35.13 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 magszim bél (#103) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2)
17 sallank karom (#128) 9 smirglilevél (#29)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44
33
34
35
36
37
38
39
(39,38) a 9. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), oltár, gyilkos tetű (#116)
(40,34) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, 21. jellempróba, manifesztátor (#124)
(40,36) Elenios rúnaköve, mély kút (#93), oltár, manaelementál (#290), Babba Bubba (2451. kalandozó)
(40,37) 4. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(41,35) 27. jellempróba, oltár
(41,36) gyilkos sallank (#85)
(42,35) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), démontetű (#15)

Üzenet küldése a karakternek