188. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 30. 18h:05'
EZ A 875. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
876. játékheted kezdete: júl. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+80 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 359.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
Sajnálom, de nincs ilyen kezdeti parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

kpb kezd. parancs berakása:

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 342.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kérődző etra. {támadása: 17.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra bal első lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 332.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 455 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

d 56 34 eldobod az 56. tárgyat (34 darabot)
Elhajítasz 34 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[102,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök támad rád. {támadása: 9.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy bőrsisak és egy bumeráng. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. {támadása: 9.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+4.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpajzs, egy rézpáncél, 2 vashegyű nyíl, egy mérg. ubuk tüske, egy bumeráng, 2 nyílvessző, egy rövid íj és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Napsugár. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Találsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar mágus. {max. életpontja: 37-42.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [103,100] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 9.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+2.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [80 pontot használtál fel, van még 249.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[104,98] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 31-34.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,97] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy templomot. Elenios híveié. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar bajnok. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [105,97] Az erdőt dombvidék váltja fel. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy királyi őrsáncot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 210.]

kt 1141 elkészíted az 1141. tárgyat
Legyártottál 1 hűségérmét. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[106,96] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy beomlott q. gödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy kisebb quwarg isten előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy rát-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 amnioszt. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)

(Továbbmész...) [106,97] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gonyolék. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+12.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs jobb szárnyát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [106,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. {támadása: 26.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szutykos remák fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 751 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. [96 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[107,98] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A távolban sakálok üvöltenek. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy varkaudar mágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 37-42.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy bakkura csizma. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar intéz feléd kihívást. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az élőholt mirg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok jön feléd. {támadása: 24.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy rát-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Cras Lorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 155 keresed a 155. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 46.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar kósza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 36.]
[A parancs tárolásra került.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [36 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 189. fordulód.

Erő: 32 (42) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 43 (48) Életpont: 475/475 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 614/224 Pénz: 794 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 294/212
Eddig összesen 2171 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 386 TP-t kaptál. Jelenleg 1 950 965 TP-d van. A következő szinthez még 49 035 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 20 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 24
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
107,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 26 (+1) 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 (+1) 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 29 11. harcművészetek: 15 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 23 14. pszi: * 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 24 17. főzés: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), karmazsin huhogót (#185) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 42825
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 biami kvazárlándzsa (#568) $2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 3 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422)
1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 Mallon botja (#1526) 9 szögletes kő (#17)
1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
2 * rövid íj (#107)
Lövedékek
11 ezüsttollú nyíl (#363) 19 gránátlövedék (#526) $5 kerek kő ($19)
$1 mérg. ubuk tüske ($137) $1 mérgezett vasnyíl ($187) 15 * nyílvessző (#108)
80 ubuk tüske (#131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$2 bumeráng ($249) 1 esszenciakristály (#350) 13 ezüstshuriken (#327)
13 jégpasztilla (#1566) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) 8 tolmokov-koktél (#351)
19 ubuk dobónyíl (#138) 28 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 * dentor vért (#573) $2 rézpáncél ($71) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 1 * mentát korona (#1559) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 1 rejtőköpeny (#277) 1 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 alligátorbőr cipő (#662) $1 bakkura csizma ($96) 1 * dalb.kristálycsizma (#674)
2 ryuku csizma (#692)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 borostyán függő (#162) 3 obszidián függő (#195) 1 tűztagadó (#1979)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 12 ezüst nyaklánc (#117) 1 * hősiesítő medál (#1558)
2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) $1 arany papi karkötő ($309) 3 ezüst karkötő (#158)
1 mentát karkötő (#1551) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ryuku karvédő (#687)
1 * smaragd karkötő (#707) $1 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
26 angyalok gyűrűje (#529) 3 aranygyűrű (#193) 9 ezüst gyűrű (#180)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 8]
11 fűszertartó (#210) [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 47]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 58]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
$1 uzbány csőr ($169) [benne $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 8]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
8 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 143]
Eszközök, használati tárgyak
3 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 argum szörnymágnes (#2503) 1 + Beholder csapda (#2107) 2 destabilizátor (#1275)
13 + deus ex machina (#1) 1 elf tekercs (#683) 5 Fairlight szütyője (#2108)
3 fáklya (#36) 4 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
19 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141)
16 kaja (#2) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágusok itala (#1610) 8 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 6 megsemmisítő (#1540)
1 moa kódfejtő (#2727) 1 moa töltő (#525) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 olló (#335) 12 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
6 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 9 sáfránykő (#979)
1 sáfránykristály (#675) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 4 titanitdukát (#1480) 6 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305) 3 varkaudar látógömb (#1107) $1 varkaudar pálinka ($1137)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 2 alligátorfog (#663)
38 álompor (#396) 9 amniosz (#203) 2 aurach bőr (#658)
10 aurach fog (#657) 5 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133)
6 darázsfarok (#654) 7 darázsszárny (#652) 6 dözmöng szív (#122)
145 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 1 elf csont (#664)
14 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 22 ezüstdarab (#326)
39 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 10 galachmit (#310) 20 grifftojás (#179)
70 gyöngymangó (#135) 12 hattyútoll (#1222) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
2 ilkin érc (#232) $3 jégszív ($282) 45 kaktusztüske (#114)
$2 karbin plazma ($199) 1 kazmár gyökér (#205) 5 kék orchidea (#68)
3 kreiton esszencia (#892) $1 lidércesszencia ($1074) 2 liumbe hajtás (#655)
44 madártoll (#112) $3 magszim bél ($103) 22 mákrózsa virág (#56)
45 manaszilánk (#2686) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 moa ékkő (#2718)
2 moa üveggömb (#383) 14 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331) 11 nektoraf faggyú (#667)
3 ormánygőte csont (#21) 45 pirkit (#153) 18 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 100 quwarg kristály (#2238) 72 quwarg tojás (#360)
2 rájabőr (#404) 2 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226)
12 remák szív (#264) $1 rézdarab ($70) 3 rókafarok (#124)
27 smirglilevél (#29) 24 sünmedve tüske (#14) 18 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 19 varányszem (#30)
4 varkaudar csont (#1113) 22 vasérc (#152) 13 vízionár szem (#102)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 223.66 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2) 14 madártoll (#112)
12 mákrózsa virág (#56) 5 nyílvessző (#108) 1 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 20 varkaudar csont (#1113) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 amniosz (#203) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpajzs (#89) 2 bumeráng (#249) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fáklya (#36)
1 hűségérme (#1141) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 4 rákfatty váladék (#333) 1 remák szív (#264)
1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(101,102) piromenyétek (#99), kérődző etra (#368)
(102,101) varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar mágus (#128)
(103,100) patak, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, uzbányok (#102)
(104,97) oltár, Elenios oltár, varkaudar bajnok (#190)
(104,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, varkaudar (#64)
(104,99) varkaudar (#64), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(105,97) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 45. jellempróba, Dornodon oltár, királyi őrsánc (#1140), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(106,96) a 244. labirintus bejárata, beomlott q. gödör (#2096), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ragyás burástyák (#111)
(106,97) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, művészi porolit (#720), khór darázs (#348)
(106,98) szutykos remák (#191), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(107,98) varkaudar mágus (#128), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), 28. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek