TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 23. 9h:22'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
|
ETORLÁN KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Cintyval. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Cinty. Megegyeztek, hogy Cinty lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Te fogsz megküzdeni ezzel az akadállyal, korábban szerzett tapasztalataidnak köszönhetően. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Neked is jut ellenfél, három máguskobold képében. Ellenfelet választasz, első máguskobold lesz az. Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot.
[első máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [második máguskobold:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! [harmadik máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot.
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [első máguskobold:] 9 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 11 életpontot sebeztél. [harmadik máguskobold:] 17 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [harmadik máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a máguskobold testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő ellenfeled második máguskobold lesz.
Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold nyakát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [harmadik máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [második máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Ellenfelet cserélsz, mostantól harmadik máguskoboldot támadod.
Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a máguskobold bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [harmadik máguskobold:] Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) [harmadik máguskobold:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. [első máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. [második máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. [harmadik máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Cinty három máguskobold életével végzett. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Cintyval közösen harcoltok majd. Egy koboldkirály az ellenfeletek! (ld. enc.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia...
A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Az ellenfél varázslatlopás varázslatot lő Cinty irányába. Távolról varázslatlopás varázslatot lő Cinty irányába a másik. Az ellenfél varázslatlopás varázslatot lő Cinty irányába. Végleg elfelejtetted időcsere nevű varázslatodat.
Cinty a hosszú íjjal megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.)
Te nem tudsz támadni a távfegyvereddel, társad előtted áll.
Vasalt bunkóval Cinty gyilkos csapásokat szórva összezúzza a koboldkirály bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Cinty többször eltalálja a koboldkirály lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Te már nem tudod az ellenfelet támadni társadtól. Egy gyóntatás varázslatot dob Cinty felé a másik. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslattal köszönti Cintyt az ellenfél. 110 életpontot vesztett. Távolról tűzeső varázslatot lő felétek a másik. [Cinty:] 28 életpontot vesztett. 25 életpontot vesztettél.
Vasalt bunkóval Cinty néhányszor megcsapja a koboldkirály lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Cinty csak érinti a koboldkirály lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nagy a nyüzsgés az ellenfél körül, te már nem férsz oda. Az ellenfél varázslatlopás varázslatot lő Cinty irányába. Nem hatott rá. Egy káosz szava varázslatot dob Cinty felé a másik. 70 életpontot vesztett. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg felétek az ellenfél. [Cinty:] 28 életpontot vesztett. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
900 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Cinty kutassa át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP, összes sebzés: 281, összes sebződés: 288}
Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 mágusok itala (ld. enc.), 1 manakristály, 2 aranyló ugarhéj, 1 nagy aranykulcs, 1 aranytű, 2 aranylánc és 400 arany jut. (Cinty 1 mágusok italával, 1 koboldkoronával, 1 királyi koronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 arany masszariasztóval, 1 aranytűvel, 1 aranylánccal és 400 arannyal lett gazdagabb.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 4000 tapasztalati pontot kaptál. [50 TVP-t használtál fel.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 rókafarkat (254 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (253 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (152 arany kikiáltási áron), 2 grifftojást (304 arany kikiáltási áron), 2 grifftojást (303 arany kikiáltási áron), 1 teknőcpajzsot (263 arany kikiáltási áron), 18 kerek követ (24 arany kikiáltási áron), 1 rubin fejéket (184 arany kikiáltási áron), 5 bumerángot (264 arany kikiáltási áron), 5 vashegyű nyilat (54 arany kikiáltási áron), 5 fűszertartót (263 arany kikiáltási áron), 1 távcsövet (98 arany kikiáltási áron), 10 pirkitet (104 arany kikiáltási áron), 2 rakolits port (224 arany kikiáltási áron), 9 rézdarabot (44 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (63 arany kikiáltási áron), 2 aranyló ugarhéjat (244 arany kikiáltási áron), 1 Thargodan esszenciát (244 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Kifizetted a megvett 15 szárnyas hernyót (500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 távcső (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 17 mákrózsa virág (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 2 szvó-ektoplazma (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 Thargodan esszencia (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Az 1. napon összefutsz Calen Randirral. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy földsárkány trófea, egy arató csattanat trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Misty Rose-zal. Sheran tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Zanthia átadott neked a 2. napon 11 TU-t.
Aranykezű Rufus, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a viharóriás (ld. enc.), az őrjáratozó katona (ld. enc.), a halálelementál (ld. enc.), a lélekelementál (ld. enc.), a sziklaskorpió (ld. enc.) és az árnylord (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) törpe bakancsot (ld. enc.), cápaölő tőrt (ld. enc.) és krapixlon fürdőruhát (ld. enc.). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+3 kaja.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]
* 4. KP: |
elmormolod a 127. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]
* 5. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]
flh 10 189 |
felt. lőfegyver haszn. 10 a 189. tárggyal |
Ok, FLH 10 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
kb 6 124 516 |
kiveszel a bankból a 6. tárgyat (124 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 kőkést. Kiveszel a bank széfjéből 83 rókafarkat. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 296.]
ff 516 182 329 |
felt. fegyverváltás: 516 182 329 |
Felt. fegyverváltás: << varkaudar szablya << vashegyű lándzsa << csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
bb 124 84 |
beraksz a bankba a 124. tárgyat (84 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 84 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 296.]
vtn 285 |
varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 296.]
a 168 2281 6 |
átadod a 168. tárgyat a 2281. kalandozónak (6 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 sullár hólyagot Kasul Herolf részére. [5 pontot használtál fel, van még 291.]
a 179 5106 1 |
átadod a 179. tárgyat az 5106. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Mammouth a Hóhányó részére. [5 pontot használtál fel, van még 286.]
v 84 351 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadarat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 276.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,47] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a trikornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Quarella Songesszel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg parafenomén trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hah! Vidáman konstatálod, hogy egy szopóköved új gazdára talált az imént.
Összefutsz NaUgyanKiivel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
[8 pontot használtál fel, van még 268.]
v 15 312 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 238.]
kt 313 8 |
elkészíted a 313. tárgyat (8 darabot) |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 8 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 1292 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 198.]
m 1 1 8 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
[133,46] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ebor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Megbarátkoztok egymással. Az ő neve San-diel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [134,45] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wassermann Bobó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy épület van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Andezit Tódor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. A feléd közeledő érző szívű dromedár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 174.]
v 84 351 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadarat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]
m 2 1 1 |
mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
[135,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre sárga. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku szablyát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Napkeleti Muff. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Sorvadsz (-2 életerő).
(Továbbmész...) [136,43] Füves síkságra érkeztél.
Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [137,42] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 140.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[138,43] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Továbbmész...) [139,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy épület van. Délre egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő).
(Továbbmész...) [140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog M.C. Silverhand előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Van itt egy fényűző villa (602. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Mahmud Kalibbal. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Mahmud Kalib kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Silverina. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy Földrengető trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz E-Sika-Hoval. Elenios felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Laria-ával. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol NonSenssel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+7 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[24 pontot használtál fel, van még 116.]
v 84 351 |
elmormolod a 84. varázslatot |
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadarat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár bal szárnyát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Morgan kristálya. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 106.]
be 602 |
bemész a 602. épületbe |
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 101.]
kre 106 1128 4 |
kreálsz a 106. tárggyal az 1128. tárgyat (4 darabot) |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 4 jégszilánkot. [-48 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 99.]
p 74 326 10 |
használod a 74. pszi képességet |
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 ilkin érc molekuláit, előállítottál 6 ezüstdarabot. [-80 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 94.]
szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 94.]
* 1. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 18 vizet. A varázseszköz működésbe lépsz, és a haszontalan holmi helyett 18 amnioszt kapsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [3 pontot használtál fel, van még 91.]
* 2. BP: |
használod az 1271. tárgyat |
Elültetsz egy fokhagymát Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 86.]
* 3. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 86.]
* 4. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 81.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 12 TVP-t kell elköltened.]
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 41.]
tf 4 11 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 fokhagymát. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 92 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 12, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL)
A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY)
A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY)
A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY)
Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KARAKTERLAP
Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.
Erő: |
22 (27) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
9/4 |
Magasság: |
104 cm |
IQ: |
30 |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
19 (21) |
Védekezés: |
35 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
60/60 év |
Egészség: |
27 (29) |
Életpont: |
273/183 |
Jellem: |
semleges (-2) |
Tul. pont: |
-10 |
Szerencse: |
24 (28) |
Varázspont: |
392/24 |
Pénz: |
12881 arany |
Kép. pont: |
-5 |
Tudatpont: |
15/13 |
Pszi pont: |
110/6 |
|
|
EFejl: |
14 |
Eddig összesen 1483 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7908 TP-t kaptál. Jelenleg 258101 TP-d van. A következő szinthez még 1899 TP szükséges. Trófeáid:
óriásféreg,
ongóliant,
varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5664 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
15/59 |
vágófegyverek: |
19/84 (+2%) |
ütőfegyverek: |
24/81 (+6%) |
lőfegyverek: |
9/60 (+10%) |
dobófegyverek: |
26/20 (+4%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/26 (-300%) |
2. nyomkövetés: |
37/81 (+43%) |
3. lopás: |
1/63 (-300%) |
4. mászás: |
11/77 |
5. csapdakészítés: |
14/15 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
6/25 (-300%) |
7. gyógyítás: |
30/53 |
8. titkosírás: |
7/67 |
9. felderítés: |
20/88 |
10. szörnyidomítás: |
10/25 |
11. teológia: |
24/69 (+30%) |
12. taumaturgia: |
30/19 (+6%) |
13. szerencsejáték: |
3/49 |
14. versengés: |
12/82 |
15. zene: |
7/96 |
16. szörnyismeret: |
18/96 |
17. pszi: |
16/52 (+14%) |
18. zárnyitás: |
1/36 (-1000%) |
19. vadászat: |
6/44 |
20. bányászat: |
30/48 |
21. főzés: |
12/1 |
22. csapatmunka: |
2/5 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 1 darabot, csak egyszer), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(132,47) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, trikornisok (#104), Quarella Songes (2498. kalandozó), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 42. jellempróba, San-diel (4368. kalandozó)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), halálmadár (#351)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,44) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), Napkeleti Muff (1650. kalandozó)
(136,43) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 39. jellempróba
(137,42) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202)
(138,43) oltár, Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(139,44) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 39. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(140,45) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Mahmud Kalib (1547. kalandozó), Silverina (2081. kalandozó), E-Sika-Ho (4057. kalandozó), Laria (4138. kalandozó), NonSens (5264. kalandozó), halálmadár (#351)