Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 10. 15h:03' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 334 2 22 | t. energia kisütése: 334 2 22 |
v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
ff 171 25 568 | felt. fegyverváltás: 171 25 568 |
flh 998 1557 | felt. lőfegyver haszn. 998 az 1557. tárggyal |
kf 1320 2 | kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe |
v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
v 1 20 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 30 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 224, gyógyulás: 75, összesen: -149 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 51, gyógyulás: 36, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [177,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy púdersziklát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Thak Grober irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bogyógránátot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fűszertartó, egy nagy vaskulcs, egy ezüstshuriken és 2 ezüst gyűrű. 3 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 56, gyógyulás: 56, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [176,56] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Találsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Árnyék, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz!
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a griffőniksz bal szárnyát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff jobb szárnyát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az aranygriff karma a fejed mellett suhan el! Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranygriff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az aranygriff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 11 aranyat. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 13, gyógyulás: 67, összesen: +54 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bogyógránát. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 68, gyógyulás: 22, összesen: -46 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló bal lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | |
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
[204,59] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 62, gyógyulás: 31, összesen: -31 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 39, összesen: +33 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó és egy ezüst kulcs. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Bogyógránátot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és 2 borostyán függő. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY) Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz. |
JÉGOSZLOP (231. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő. Amellett, hogy a jégoszlop szintenként D7 sebzést (max. 50D7) okoz, az ellenfél védettsége is csökken a harc időtartamára (max. 25-tel), akkor is, ha megdobja a mentődobást. A jégoszlop anyagi komponense egy jégkristály, és elmondása 24 VP-be kerül. |
JÉGVIHAR (353. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Harc elején elmondva a jégvihart, ellenfeled körül olyan hideget teremthetsz, hogy könnyedén halálra fagyhat. Ha valamilyen isteni csoda folytán túl is élné ezt a szintenként D10+1 sebzésű varázslatot, a harc további részét akkor is jelentősen kevesebb védelem birtokában kell megvívja. A varázslat a sebzzési maximumát 70-es szinten éri el, 70D10+70 sebzésnél, a védelem csökkenés 75-ös taumaturgiánál maxolódik -35 védelemnél. A jégvihar varázslat anyagi komponense egy jégkristály és egy sárkánypikkely, elmondása pedig 45 varázspontba kerül. |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
SZIKLAÖKÖL A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével. |
Erő: | 37 (46) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 32 (43) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 31 (42) | Védekezés: | 87 (92) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/168 év |
Egészség: | 29 (43) | Életpont: | 737/633 | Jellem: | gonosz (181) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (50) | Varázspont: | 999/97 | Pénz: | 4309 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 31/8 | Pszi pont: | 171/227 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 18/93 | szúrófegyverek: | 32/67 (+7%) |
vágófegyverek: | 9/75 (+28%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 28/75 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); bogyógránát (#430) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 175,56 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208 |
A Végzet Vermében a 15. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/40 | 2. nyomkövetés: | 30/33 (+18%) | 3. lopás: | 1/98 |
4. mászás: | 16/33 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 13/54 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 23/17 |
7. gyógyítás: | 24/9 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 23/7 (+5%) |
10. teológia: | 35/72 (+24%) | 11. taumaturgia: | 60/43 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/65 |
13. versengés: | 15/9 (+9%) | 14. harcművészetek: | 12/68 (+222%) | 15. zene: | 6/37 |
16. szörnyismeret: | 7/82 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/24 |
19. vadászat: | 9/65 | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 18/15 (+12%) |
22. testépítés: | 29/68 | 23. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tűzmágia (#157) | vámpirizáció (#1) (9,20) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 26, 35, 43, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1940 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 213.87 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
291 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | pirkit (#153) | 6 | purifikátor háj (#269) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
13 | víz (#27) | 18 | bogyógránát (#430) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytoll (#572) | 1 | aranytű (#272) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzpajzs (#89) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fűszertartó (#210) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | mihlanil medál (#823) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |