187. forduló, 189. forduló, Hay'lun összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 13. 15h:08'
EZ A 713. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
714. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5525
SZÁMLA : XXXX

HAY'LUN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

kt 648 elkészíted a 648. tárgyat
Sajnos nincs nálad ezüst kulcs, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kulcskarikát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 348.]

f 404 kísérletezel a 404. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rájabőr úszógatyát. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 338.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vas dobónyilat. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 328.]

ea 63 6 eladod a 63. tárgyat 6
Eladtál 6 tigroszlán fogat. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
Leveszed az ezüst nyakláncot, majd a nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

ea 56 12 eladod az 56. tárgyat 12
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

ea 151 4 eladod a 151. tárgyat 4
Eladtál 4 szvó-ektoplazmát. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,54] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Találsz egy oltárt. Raia hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 8, gyógyulás: 18, összesen: +10 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [96,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Látsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gátvakond van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a gátvakond köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár lihegő pofáját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [52 pontot használtál fel, van még 276.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[97,57] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót.

(Továbbmész...) [97,58] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Két szomszéd lakik egymás mellett.
Mindent látnak, csak egymást nem láthatják.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.)
Találsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 217.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+68 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 177.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza ragyás testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza ragyás testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a massza fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Tornyok és épületek környékén a legcélszerűbb KUTatni: majdnem mindenki itt szokott elrejteni dolgokat. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [135 pontot használtál fel, van még 42.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 32.]

f 102 kísérletezel a 102. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

f 232 kísérletezel a 232. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 12.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[96,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk 249 40 gyakorolsz a 249. tárggyal 4 pontért
Dobófegyvereidet kézbe ragadva, nekiállsz gyakorolni. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 123 40 gyakorolsz a 123. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

fkt 229 1 felt. készítesz a 229. tárgyat (1 darabot)
fkt 229 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a gátvakond. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY)
Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet!

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

KARAKTERLAP

Hay'lun, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah tanítványa vagy. Ez a 188. fordulód.

Erő: 22 Szint: 17 Merészség: 5/6 Magasság: 182 cm
IQ: 22 Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 23 Életpont: 268/240 Jellem: gonosz (97) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 156/2 Pénz: 52 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 792 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3406 TP-t kaptál. Jelenleg 258148 TP-d van. A következő szinthez még 1852 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élőholt quwarg, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 5
ütőfegyverek: 7 (+1) lőfegyverek: 20 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); nyílvessző (#108) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 32 3. lopás: 3
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 11 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 66 8. titkosírás: 5 (+1) 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 10 12. taumaturgia: 10
13. versengés: 3 14. szörnyismeret: 3 15. zárnyitás: 5
16. vadászat: 15 17. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer), szintszívó (#96), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Dracchus (#3753), Igo Josycune (#2895), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> sullár (#101)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm (#6) hhaar burka (#32) >> karmos tankány (#137)
tüskepajzs (#30) >> udvari mágus (#142) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gátvakond (#57) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 57.20 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kötél (#92)
6 pirkit (#153) 4 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63)
7 tüske (#22) 3 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 mászókampó (#165) 2 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(95,54) Raia oltár, korinthai amőba (#420)
(96,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, gátvakondok (#57)
(96,59) kérődző etra (#368), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve
(97,56) sullárok (#101), Sheran oltár
(97,57) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(97,58) ork sámán (#345), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439), phua-kúp (#372), 29. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek