187. forduló, 189. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 14. 9h:07'
EZ A 879. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
880. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,16] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 1207. hetének nyerőszámai: 17, 11, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 20 6 7 mozogsz 20 6 7
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Átúsztad a medencét, és belépsz az oktatóhoz. Újabb medence, mellette az oktatóval! Itt a víz alatti tájékozódást, az ellenfél észlelését, felismerését tanítják. Ha tanulni akarsz, egy üres GYK parancsot kell kiadnod, paraméterre nincs szükség. Kell viszont 50 arany és 50 TVP! Ugyanez a rendszer a többi oktatónál is. Egy oktató csak egyszer tanít. [Megjegyzés: az oktatást akkor veheted igénybe, ha víziharc szakértelmed min. 6-os, és max. 11-es.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[77 pontot használtál fel, van még 241.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). [50 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 5 8 10 mozogsz 5 8 10
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy fürdőruhás elf üdvözöl. Ő az itteni oktató! Gratulál a polip legyőzéséhez, és elmondja, hogy nála lehet elsajátítani azokat az úszási technikákat, amelyekkel az üldöző víziszörny elől menekülhetsz. [10. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 136.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 11 17 19 mozogsz 11 17 19
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az itteni oktató egy gumi kezeslábasba öltözött gnóm! Elmondja, hogy ő azt tanítja, hogyan lehet a víziharc közben egyszerre több dologra is odafigyelni. [19. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[66 pontot használtál fel, van még 20.]

gyk gyakorolsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

lm 17 20 22 mozogsz 17 20 22
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [11 pontot használtál fel, van még 9.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 20 23 24 mozogsz 20 23 24
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 23 25 26 mozogsz 23 25 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kpcs 3 26 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 25 28 30 mozogsz 25 28 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 32 mozogsz 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 30 34 36 mozogsz 30 34 36
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 34 39 mozogsz 34 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 37 3 41 mozogsz 37 3 41
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 3, 10.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 23 (29) Életpont: 325/306 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 8
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 607/385 Pénz: 2654 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/13 Pszi pont: 167/123 EFejl: 42
Eddig összesen 900 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 542 223 TP-d van. A következő szinthez még 57 777 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Tguarkhan, óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 3379 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/31 (+63%) ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 9/95
vágófegyverek: 25/16 ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 22/32
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << varkaudar szablya (#516) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
129,16 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 18. ponton
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 45/82 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/38 5. csapdakészítés: 19/47 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/50
7. gyógyítás: 16/34 8. titkosírás: 5/43 9. felderítés: 23/4
10. szörnyidomítás: 15/16 11. teológia: 27/30 (+8%) 12. taumaturgia: 28/18
13. szerencsejáték: 2/15 14. versengés: 10/17 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/94 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: 23/11 (+3%)
19. zárnyitás: 3/40 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 21/33
22. úszás: 14/96 23. főzés: 6/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1165 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
88 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fabontó (#106) 1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130
15
16
17
(129,16) a 81. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek