TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jún. 21. 12h:21'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
|
ETORLÁN KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 lapkorongot (34 arany kikiáltási áron), 1 teknőcpajzsot (264 arany kikiáltási áron), 6 sáfrányport (624 arany kikiáltási áron), 2 evaporőr hájat (64 arany kikiáltási áron), 10 varányszemet (64 arany kikiáltási áron), 10 gyöngymangót (124 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 10 szárnyas hernyót (410 arany), 5 szárnyas hernyót (190 arany), 10 szárnyas hernyót (360 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 1 hebrencs csapda (eladási ár: 34 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+180 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 361.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]
* 4. KP: |
elmormolod a 127. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]
* 5. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
cir 31 |
vándorcirkusz látogatása 31 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
v 364 |
elmormolod a 364. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
tps 18 |
TVP spórolása: 18 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 18 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [18 pontot használtál fel, van még 318.]
ek 7 18 7 |
t. energia kisütése: 7 18 7 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 zárnyitás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]
v 147 |
elmormolod a 147. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]
m 8 7 6 |
mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
[135,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Quwarg szagot érzel! A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg felderítő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő torát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nano Pallanthoff formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Quwarg szagot érzel! Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a vadász quwarg torát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vadász quwarg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Bárhol találkozol vele, városban vagy a mezőn,
Látod hogy esik, mégsem tudsz rajta segíteni,
Márpedig ő képtelen felkelni.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Andezit Tódor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bunthar. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a bunthar testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dehidrátor lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dehidrátor testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 289.]
m 6 5 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[132,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokféreg lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a homokféreg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vasalt bunkóval megütöd a homokféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a homokféreg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Daleron Kawer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [131,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemű gnóm férfival. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gragath. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Dornodon főpapja. Egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Khy bel'Ez. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker jobb karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy grok-képződményt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 265.]
be 66 |
bemész a 66. titkos labirintusba |
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 260.]
lm 14 17 17 |
mozogsz 14 17 17 |
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nómenklatúra! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a nómenklatúra jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a nómenklatúra testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 39 lépésre keletre és 27 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +81 életerő.) Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-10 életpont). Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +80 életerő.) Egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 39 lépésre nyugatra és 63 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 225.]
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 39 lépésre nyugatra és 63 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 225.]
lm 33 32 39 |
mozogsz 33 32 39 |
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ragyás burástya. Egy vörösbegy repked körülötte. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Fénysugár. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [34. PONT.] Egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal karját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sárga erőöv, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 rubin fejék, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-11 életpont). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [32. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Zinthurg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [29. PONT.] Folytatod az utat. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [25. PONT.]
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Blobzan rinpócse. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 125.]
m 3 2 |
mozogsz délkeletre, keletre |
[131,47] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Tarantellával. Raia püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy trikornis a hátasa. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Lien Shuval. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy bunthar trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 rövid íj. Elteszed.
(Továbbmész...) [132,47] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Észreveszel egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Mahmud Kalibbal. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Mahmud Kalib kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol NaUgyanKiivel. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 107.]
kt 313 15 |
elkészíted a 313. tárgyat (15 darabot) |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Legyártottál 15 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 2422 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 32.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 32.]
tpf 18 |
TVP elővétele: 18 pontért |
Felszabadítottunk neked 18 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
v 96 93 52 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(130,46) rőtmanó berzerker (#369), a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), Fénysugár (5985. kalandozó), sírlidérc (#172), Zinthurg (#180), Blobzan rinpócse (5217. kalandozó)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), 25. jellempróba, quwarg királynő (#153), Gragath (1474. kalandozó), Khy bel'Ez (5496. kalandozó)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), Tarantella (4148. kalandozó), Lien Shu (5087. kalandozó)
(132,44) homokféreg (#121), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(132,47) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, trikornisok (#104), Mahmud Kalib (1547. kalandozó), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396), dehidrátor (#151)
(134,44) vadász quwarg (#241), phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(135,45) quwarg felderítő (#299), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alcoy Calgary. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gilgames. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy vörös, kontyos hajú, piros szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy ryuku köpenyt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Takhisis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Fogalmazásgátló. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, körszakállas ember férfival. Fekete a bőre. Leah főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Földrengető trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Boriasz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Öregsámán Krough trófea, egy törpe kovács trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Aranykezű Rufus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött lopás szakértelmed, míg te őt a felderítés szakértelemre oktattad. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]
flh 10 351 |
felt. lőfegyver haszn. 10 a 351. tárggyal |
Ok, FLH 10 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
kb 70 417 153 |
kiveszel a bankból a 70. tárgyat (417 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 10 rézdarabot. Kiveszel a bank széfjéből 1 teknőcpajzsot. Kiveszel a bank széfjéből 80 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
bb 6 1264 516 |
beraksz a bankba a 6. tárgyat (1264 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 kőkést. Beraksz a bank széfjébe 1 vadászkést. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
tk 16 5787 124 |
többszemélyes kaland 16 5787 124 |
Ellenőrzöd, ki ért már ide: még senki. Közösen megválasztott vezetőtök, Cinty érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
* 1. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 18 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 18 kerek kő. [3 pontot használtál fel, van még 37.]
* 2. BP: |
használod az 1271. tárgyat |
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy fokhagymát ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 32.]
* 3. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]
* 4. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 27.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 fokhagymát. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 66 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 22, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.
Erő: |
22 (27) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
9/4 |
Magasság: |
104 cm |
IQ: |
30 |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
19 (21) |
Védekezés: |
35 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
60/60 év |
Egészség: |
27 (29) |
Életpont: |
273/267 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
-10 |
Szerencse: |
24 (28) |
Varázspont: |
392/188 |
Pénz: |
12709 arany |
Kép. pont: |
-5 |
Tudatpont: |
15/0 |
Pszi pont: |
110/64 |
|
|
EFejl: |
13 |
Eddig összesen 1476 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16003 TP-t kaptál. Jelenleg 243013 TP-d van. A következő szinthez még 16987 TP szükséges. Trófeáid:
óriásféreg,
ongóliant,
varkaudar varázsló. A 155. fordulódban 5173 arany került a bankszámládra. 5638 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
15/59 |
vágófegyverek: |
19/82 (+20%) |
ütőfegyverek: |
24/71 (+9%) |
lőfegyverek: |
9/50 |
dobófegyverek: |
26/13 (+9%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13/26 (+300%) |
2. nyomkövetés: |
37/38 (+38%) |
3. lopás: |
4/63 (+303%) |
4. mászás: |
11/77 |
5. csapdakészítés: |
14/9 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
9/8 (+330%) |
7. gyógyítás: |
30/53 |
8. titkosírás: |
7/67 |
9. felderítés: |
20/77 (+18%) |
10. szörnyidomítás: |
10/25 |
11. teológia: |
24/37 (+13%) |
12. taumaturgia: |
30/5 (+12%) |
13. szerencsejáték: |
3/49 |
14. versengés: |
12/82 |
15. zene: |
7/96 |
16. szörnyismeret: |
18/96 (+20%) |
17. pszi: |
16/38 (+7%) |
18. zárnyitás: |
11/36 (+1032%) |
19. vadászat: |
6/44 |
20. bányászat: |
30/48 |
21. főzés: |
12/1 |
22. csapatmunka: |
1/48 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 2 darabot, csak egyszer), csontamulettet (#711) (max. 2 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 1 darabot, csak egyszer), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Alcoy Calgary (1096. kalandozó), Gilgames (1987. kalandozó), Takhisis (2869. kalandozó), Fogalmazásgátló (3142. kalandozó), Boriasz (4028. kalandozó), Aranykezű Rufus (5415. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Kalandozó-kalandozó harcban a becsapódáskor mínusz támadást és védekezést adó lövedékek és dobófegyverek hibásan működtek: az eldobott lövedékek arányában sújtották az ellenfelet, nem a tényleges találatszám alapján. Javítottam.