Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 26. 12h:04' EZ A 628. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 629. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ep 256 200 | építed a 256. tárgyat 200 pontért |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [85,90] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [84,89] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák bal első lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [85,88] Továbbra is dombság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Jerome páncélos testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Jerome testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Jerome testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a Jerome ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Jerome köpenye (ld. enc.). Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [86,88] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy kérődző etra. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 265/86 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 296/210 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/1 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 6 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 22 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -6.); bronzhegyű nyíl (#94) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 62 (+1) | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 7 |
7. gyógyítás: | 55 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 14 | 12. taumaturgia: | 21 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. harcművészetek: | 5 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. zárnyitás: | 7 | 18. vadászat: | 28 |
19. bányászat: | 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 21 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Összsúly: 63.56 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 10 | tüske (#22) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 5 | kaktusztüske (#114) | 8 | rákfatty váladék (#333) | |||
5 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | tinta (#101) |