Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 10. 9h:05' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a griffőniksz testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel jól megszúrod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranygriff csillogó szárnyát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel eltalálod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az aranygriff karma a fejed mellett suhan el! Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Az aranygriff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zuramagor fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével a Zuramagor nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 griff nyakék (ld. enc.). 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 aranyat. 2 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 44, gyógyulás: 112, összesen: +68 ÉP}
(Továbbmész...) [175,56] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy orbitális mackósajt. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 111 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel megbököd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 68, gyógyulás: 34, összesen: -34 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 30 életpontot sebeztél. A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 22 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 068 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 127, gyógyulás: 38, összesen: -89 ÉP}
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
be 660 | bemész a 660. épületbe |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mouthlan bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mouthlan jobb lábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a mouthlan bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A mouthlan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált umbatari bromag trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mouthlan trófeát. 4 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [177,57] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 vas dobónyíl, egy obszidián karkötő és egy ezüst karkötő. 3 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [178,57] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rettegett Iván formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Véres nyál csordul ki az aurapollátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 17 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 2 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a magger jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
a 2 3527 200 | átadod a 2. tárgyat a 3527. kalandozónak (200 darabot) |
aa 347 304 1530 | átadod a 347. tárgyat a 304. tárgyat az 1530. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [178,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Yveraana hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Továbbmész...) [178,54] Továbbra is síkságon vagy.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
CSONTZÚZÓ DISZKOSZ (1124. TÁRGY) A jégtörők korongban végződő végtagjai tökéletesen körformájúak. Mármint akkor, ha az apróbb kitüremkedéseket és tüsi szőrszálakat smirglilevéllel ledörgölöd róluk. Persze ez nem is olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre tűnik, úgyhogy egy korong simává változtatásához 12 smirglilevelet kell elhasználnod. Ez a folyamat 2 TVP-nyi időt vesz igénybe, és végtermékként egy 5D12+12 sebzésű mágikus dobófegyvert kapsz, ami ellen az ellenfél ütőfegyver elleni védettsége számít. Persze ezt a diszkoszt precízen elhajítani nem könnyű, ezért 20. szintű dobófegyver szakértelem alatt nem is próbálkozol vele. |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
KABAL-SÚJTÁS Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd). |
MOUTHLAN (665. LÉNY) A mouthlanok egy idegen civilizáció szülöttei. Senki nem tudja, honnan jöttek, mi a céljuk, egyetlenegy dolog biztos: bármelyik társadalomba könnyedén be tudnak illeszkedni. Az elvegyülés titka az alakváltó képességükben rejlik, ha akarják, úgy néznek ki, mint egy ember a köznép soraiból, ha akarják, egy megfáradt elf vándornak látszanak, ha viszont céljuk azt kívánja, akár a király alakját is minden nehézség nélkül magukra tudják ölteni. Van, aki úgy véli, ehhez ismeretlen mágiaforrásokra van szükségük, van viszont olyan, aki buzgón állítja, mindez testi adottság. A mouthlan eredeti alakja viszont a legvadabb rémálmoknál is borzalmasabb, és mivel számára ez a legkényelmesebb "viselet", ha sikerül egy ilyen lényt meglepned, minden bizonnyal ebben találod. Mint egy massza, vagy egy alaktalan amőba, testét pillanatok alatt képes átkonfigurálni, például ha úgy hozza szükség, lesújtani készülő csápjait háromszor akkorára képes duzzasztani, mint az pár pillanattal előtte volt. De ezt majd a behorpadt páncélöltözeteden tapasztalhatod. (A mouthlan nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 37 (46) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 32 (43) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 31 (42) | Védekezés: | 78 (83) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/168 év |
Egészség: | 29 (43) | Életpont: | 737/427 | Jellem: | gonosz (181) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (50) | Varázspont: | 999/170 | Pénz: | 4600 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 31/7 | Pszi pont: | 171/213 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 18/93 (+5%) | szúrófegyverek: | 32/60 (+12%) |
vágófegyverek: | 9/47 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 28/71 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); bogyógránát (#430) (23 -); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
177,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208 |
A Végzet Vermében a 15. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/40 (-288%) | 2. nyomkövetés: | 30/15 (+12%) | 3. lopás: | 1/98 (-300%) |
4. mászás: | 16/11 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 13/47 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 23/17 (-300%) |
7. gyógyítás: | 24/9 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 23/2 (-300%) |
10. teológia: | 35/48 (+10%) | 11. taumaturgia: | 60/22 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 2/65 |
13. versengés: | 15/0 (+9%) | 14. harcművészetek: | 10/46 (+337%) | 15. zene: | 6/37 |
16. szörnyismeret: | 7/82 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 4/24 (-300%) |
19. vadászat: | 9/65 | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 18/3 (+36%) |
22. testépítés: | 29/68 | 23. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
jellemrejtés (#23) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 26, 35, 43, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2000 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 202.91 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
340 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
212 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 4 | kőszem (#304) | |||
1 | madártoll (#112) | 7 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | |||
1 | súlyzó (#347) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytoll (#572) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | griff nyakék (#1579) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | szent jogar (#150) | 5 | vas dobónyíl (#189) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|