187. forduló, 189. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 8. 20h:58'
EZ A 973. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
974. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,57] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+171 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ezoterikus mardel fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 365.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 365.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 363.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 354.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 348.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 333.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: ef 4 503 0 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 286.]

fkt 92 3 felt. készítesz a 92. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

fkt 29 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgoró fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed az orgoró sziklatestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgoró fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 2 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 3, gyógyulás: 29, összesen: +26 ÉP}

Igyekszel a helyet teljeskörűen kitakarítani, ezért nem hagyod itt az utolsó dögöt sem. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír támad rád. {max. életpontja: 81-96.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[170,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Warrax irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lábával meglök a ryuku ostromteknős. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 861 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}


(Továbbmész...) [171,56] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leon Silver I.. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. {támadása: 50.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 61 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megérinted a magger fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 44, gyógyulás: 31, összesen: -13 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 13, gyógyulás: 39, összesen: +26 ÉP}


(Továbbmész...) [172,57] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő hordóagyú mameluk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 27 aranyat. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 41, gyógyulás: 99, összesen: +58 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 204.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Sajnálkozva megrázod a fejed: nem vagy birtokában a szükséges pszi képességnek!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy Zinthurg leöléséből áll a próba. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Aranykezű Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy orbitális mackósajt nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 18 vágó, 32 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megbököd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 127, gyógyulás: 62, összesen: -65 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[173,56] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bohmer Kair irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ekharion. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bal oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ekharion bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 39 aranyat. 2 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 21, gyógyulás: 43, összesen: +22 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [174,55] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elena lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy hegyi góliát. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát jobb karját. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a hegyi góliát jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 11 aranyat. 2 952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 36, gyógyulás: 64, összesen: +28 ÉP}


(Továbbmész...) [175,55] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hordóagyú mameluk. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 24 aranyat. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 41, gyógyulás: 104, összesen: +63 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a halálhozó testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálhozó jobb szárnyát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 122 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 293, gyógyulás: 88, összesen: -205 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 114.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a hordóagyú mameluk bal vállát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megbököd a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 25 aranyat. 3 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[176,55] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy hordóagyú mameluk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 31 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 28 aranyat. 3 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy lila brekk irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy quwarg bolyt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [177,54] A hegyvidéket síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg harcos!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 12 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [177,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elfeledett kalandor lábát masszírozza. Találsz egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [52 pontot használtál fel, van még 52.]

szk 247 keresed a 247. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kputtyintó csalánt. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kputtyintó csalán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 74 életpontot sebeztél. A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 42.]

ef 2 503 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 28.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [12 pontot használtál fel, van még 16.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 6, 7.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 22 (37) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (47) Támadás: 50 (52) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 73 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 69/83 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 688/660 Jellem: gonosz (329) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (57) Varázspont: 775/7 Pénz: 1753 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 46/0 Pszi pont: 58/42 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1671 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56 282 TP-t kaptál. Jelenleg 1 971 078 TP-d van. A következő szinthez még 28 922 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, ősdentor, agyaggólem. A 186. fordulódban 4042 arany került a bankszámládra. 4092 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 28/76 (+23%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 18/45 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); ezüstshuriken (#327) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/64 2. nyomkövetés: 24/38 (+25%) 3. lopás: 1/8
4. mászás: 12/71 (+8%) 5. csapdakészítés: 12/44 (+7%) 6. csapdaészlelés: 4/30
7. gyógyítás: 26/68 8. titkosírás: 3/14 9. felderítés: 19/9 (+16%)
10. szörnyidomítás: 6/13 11. teológia: 37/56 (+40%) 12. taumaturgia: 30/17 (+23%)
13. szerencsejáték: 3/71 14. versengés: 9/98 (+9%) 15. harcművészetek: 1/7
16. zene: 12/95 (+17%) 17. szörnyismeret: 15/30 (+24%) 18. pszi: 6/93 (+16%)
19. zárnyitás: 1/79 (+8%) 20. vadászat: 7/1 (+33%) 21. vitalitás: 1/76
22. bányászat: 23/37 (+96%) 23. úszás: 9/13 24. főzés: 8/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (teljesítve)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 25. Szerzett pont: 2644. Beállított erő: 0 Összpont: 2644

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 2 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 208.01 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
4 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
137 arany (#50) 13 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
10 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
9 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304) 1 mágiaszilánk (#2668)
2 mandibulapenge (#125) 1 nyu-shuriken (#157) 6 ragasztó (#83)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178
52
53
54
55
56
57
58
(169,57) ezoterikus mardelek (#184), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), orgoró (#170), autentikus vámpír (#154)
(170,57) Fairlight rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(171,56) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, 33. jellempróba, művészi porolit (#720), magger (#747), ezoterikus mardel (#184)
(172,57) hordóagyú mameluk (#254), kihívás tornya (#502), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, Zinthurg (#180), orbitális mackósajt (#229)
(173,56) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(174,55) tüskés harci gromakok (#156), Raia rúnaköve, művészi porolit (#720), Raia oltár, érclelőhely, hegyi góliát (#244)
(175,55) hordóagyú mameluk (#254), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), halálhozó (#419), érclelőhely
(176,55) hordóagyú mameluk (#254), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(177,53) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, quwarg nagymester (#214), kputtyintó csalán (#247)
(177,54) quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), 30. jellempróba, quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.08 20:25 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek