186. forduló, 188. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 23. 12h:51'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LEX HUNTER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios apostola. Egy Arany Beholderfejet, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy bronz vadászmedált, egy bronz végzetmedált, egy cirkuszi kitűzőt, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst emlékérmet, egy ezüst morfmedált, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy kabutót, egy kígyóbőr övet, egy kotét, egy lajstrom medált, egy medvebőr övet, egy mind. smaragdját, egy mithril láncinget, egy moa munkáskesztyűt, egy olimpiai ezüstmedált, egy purifikátor övet, egy réz végzetmedált, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tépett lobogót, egy tervezői harmadrendet, egy tűztagadót és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy Rém trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Egy sakál a hátasa. Tárgyainak egy részét egy vadász tatu viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 32.} Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bal Dahin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 3. napon találkozol Miszter Ubiquitoussal. Fairlight elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy Fairlight köpenyét, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. igazgyöngyét, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai vasmedált, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon megintcsak találkozol Miszter Ubiquitoussal. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku gárdista trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {ereje: 23.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Magnul. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon újból összefutsz Magnullal. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+84 pszi pont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 385.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 370.]

* 4. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]

be 574 5 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 318.]

be 574 6 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 639 1 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Mallon botját, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

ff 28 568 1526 felt. fegyverváltás: 28 568 1526
Felt. fegyverváltás: << ököl << biami kvazárlándzsa << Mallon botja. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 322 19 187 hulladék: 322 19 187
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kerek követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 129 188 98 hulladék: 129 188 98
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 71 96 309 hulladék: 71 96 309
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

hu 240 185 186 hulladék: 240 185 186
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

fog 146 274 elfogod a 146. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

fog 184 219 elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

fog 185 274 elfogod a 185. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb monolitot. Találsz egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kis aranykulcsot 16 aranyért, 4 kőszemet 20 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 sallank nyilat 4 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 uzbány csőrt 6 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért.
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 22.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mérleg (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy borzalmas varkaudar (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 24.}
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy sötét motyogó (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [8 pontot használtál fel, van még 260.]

ea 107 1 eladod a 107. tárgyat 1
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ea 272 10 eladod a 272. tárgyat 10
Eladtál 10 aranytűt. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,107] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Elenios kántora. Egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy halálos morf trófea, egy brutális morf trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy fehér morfplazmát, bal kezében egy fekete morfplazmát tart. {max. életpontja: 336.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.

(Továbbmész...) [99,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,107] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kardszárnyú pocok. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+3.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok farkát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kitines ollójával a kardszárnyú pocok bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 455 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[101,107] A dombság átmegy hegységbe. Észreveszel egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet! {védettsége: 8 szúró, 12 vágó, 20 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet bal oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy mosolygó rettenet! {max. életpontja: 59-66.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók! {max. életpontja: 57-63.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 16 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,106] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy púpos burástya! {max. életpontja: 43-48.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő! {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 18 ütő ellen.}

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.}

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő jobb első lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. {max. életpontja: 53-56.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az emberevő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,105] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. [64 pontot használtál fel, van még 167.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [10 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[104,105] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,106] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Találsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. A sötétség alakot ölt: egy félelmetes jégtroll készül letépni fejedet. {egyik sebzési módja: 2x 5d6+11.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 52 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a jégtroll bal vállát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a harci kalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 pszi követ. Hmm, egy ekharion! Erre tényleg nem számítottál itt! {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 33 aranyat. 3 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 manifeszt.nyúlványt. Ellenfeled, egy jégtroll, figyelmeztetés nélkül támad rád! {támadása: 34.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jobb karját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a jégtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a harci kalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {egyik sebzési módja: 2x 2d4+28.}

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a massza bal szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A massza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 2 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [104,107] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy templomot. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zanthia előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 101.]

szk 184 159 365 keresed a 184. szörnyet a 159. szörnyet a 365. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 91-97.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 30.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 187. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 475/475 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 614/293 Pénz: 2438 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 294/177
Eddig összesen 2119 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 857 TP-t kaptál. Jelenleg 1 899 272 TP-d van. A következő szinthez még 100 728 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 24
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 23 (+1) dobófegyverek: 26 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 25 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 29 11. harcművészetek: 11 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 23 14. pszi: 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 24 (+1) 17. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), karmazsin huhogót (#185) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 11. Szerzett pont: 1125. Beállított erő: 0 Összpont: 42401
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 208.75 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 10 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüsttőr (#322) 1 gromak bőr (#268)
4 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 4 kőszem (#304)
1 lidércesszencia (#1074) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 20 nyílvessző (#108)
1 rákpajzs (#98) 1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107)
1 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170) 2 téfea-agy (#172)
5 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 dözmöng szív (#122)
1 ezüst gyűrű (#180) 2 gyöngymangó (#135) 2 jégszív (#282)
3 magszim bél (#103) 9 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa ékkő (#2718) 1 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
4 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
104
105
106
107
108
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), ork bérgyilász (#781)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), orgyilkos (#131), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), Izomagy (6129. kalandozó), Elmeni (6130. kalandozó)
(98,107) orgyilkos (#131), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, egy kobudera férfi
(99,107) epokitféreg (#147), Chara-din monolitja (#534), oltár
(100,107) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Fairlight oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, vadtroll (#70)
(102,106) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), emberevő (#119)
(103,105) nyuhaj karbin (#110), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(104,105) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(104,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), jégtroll (#164), ekharion (#232), massza (#217), phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(104,107) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, szürke rinocérosz (#346), vérszomjas csüldő (#114)

Üzenet küldése a karakternek