Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. szept. 17. 21h:39' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3923 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 19 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: tps 13 0 0 | TVP spórolása: 13 pontért |
* 3. KP: hh 2306 1100 1629 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 4. KP: vv 71 90 27 | elmormolod a 71. varázslatot a 90. varázslatot a 27. varázslatot |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
fvh 23 | felt. varázslat haszn. 23 |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megérinted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Észreveszel egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Ellenfeled, egy darázsfelhő, figyelmeztetés nélkül támad rád!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? 57 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 53 életpontot vesztesz.) 51 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 282, gyógyulás: 6, összesen: -276 ÉP}
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [133,45] Hegyvidékre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
kt 189 5 | elkészíted a 189. tárgyat (5 darabot) |
h 1508 | használod az 1508. tárgyat |
ek 334 1 23 | t. energia kisütése: 334 1 23 |
flh 12 | felt. lőfegyver haszn. 12 |
flh 17 | felt. lőfegyver haszn. 17 |
flh 19 189 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 189. tárggyal |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [131,47] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megkarcolod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 1 383 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [131,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ef 5 509 | energia fejlesztése 5 |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi góliát jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi góliát bal karját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 6 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 146, gyógyulás: 12, összesen: -134 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 6 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 110, gyógyulás: 15, összesen: -95 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 37 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 6 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 139, gyógyulás: 5, összesen: -134 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Megnyirbálja a massza ollója a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 tigroszlán fogat. 6 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 105, gyógyulás: 5, összesen: -100 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [133,50] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [134,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy gumifa van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy álomvirág van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
v 7 111 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
* 1. BP: tpf 13 0 0 | TVP elővétele: 13 pontért |
* 2. BP: ek 503 116 45 | t. energia kisütése: 503 116 45 |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
[116,45] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rát-fát. Délkeletre egy korongfa van. Délre egy tündöklő szobor van. Délnyugatra egy álomvirág van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy álomvirág van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
* 3. BP: szk 7133 184 131 | keresed a 7133. szörnyet a 184. szörnyet a 131. szörnyet |
* 4. BP: vv 83 14 3 | elmormolod a 83. varázslatot a 14. varázslatot a 3. varázslatot |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Erő: | 19 (32) | Szint: | 31 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 34 (45) | Támadás: | 61 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 27 (40) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/29 év |
Egészség: | 21 (32) | Életpont: | 812/530 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 23 |
Szerencse: | 24 (51) | Varázspont: | 881/737 | Pénz: | 3612 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 35/25 | Pszi pont: | 171/170 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 24/70 (+13%) | szúrófegyverek: | 24/2 (+4%) |
vágófegyverek: | 29/8 (+4%) | ütőfegyverek: | 23/96 | lőfegyverek: | 22/0 |
dobófegyverek: | 30/58 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,45 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 134,52 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,45 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 65, 57, 58, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/11 | 2. nyomkövetés: | 40/6 (+40%) | 3. lopás: | 1/29 |
4. mászás: | 9/92 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 30/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/71 |
7. gyógyítás: | 4/77 (+1%) | 8. titkosírás: | 12/30 (+24%) | 9. felderítés: | 13/68 |
10. szörnyidomítás: | 11/99 | 11. teológia: | 49/79 (+47%) | 12. taumaturgia: | 48/54 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 8/36 | 14. versengés: | 7/94 | 15. harcművészetek: | 21/18 |
16. zene: | 13/42 | 17. szörnyismeret: | 31/71 | 18. pszi: | *19/100 |
19. vadászat: | 3/19 | 20. bányászat: | 32/98 (+2%) | 21. testépítés: | 1/91 |
22. úszás: | 5/84 | 23. főzés: | 10/44 | 24. csapatmunka: | 3/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
ásol max. 30 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
trikornis (#104), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 50) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) | agyburok (#90) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +11 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 47. |
Kész: 9, 16, 17, 45. |
HŐSTETTEID | ||
A második morf invázióban megölt morfok száma: 876, az összesen kapott pontszám: 90995. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 163. Szerzett pont: 22861. Beállított erő: 0 Összpont: 45541 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 344.41 kg | Megterheltség: 145% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 318 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | katonai kötszer (#1508) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 18 | pirkit (#153) | |||
3 | spiritusz (#170) | 10 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
109 | arany (#50) | 7 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csontpálca (#329) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa ékkő (#2718) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 3 | ugh méreg (#166) | 5 | vas dobónyíl (#189) |