Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 15. 9h:15' EZ A 205. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD 206. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
id 117 55 | idomítod a 117. szörnyet 55 pontért |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [167,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
(Továbbmész...) [166,28] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor egyik csápját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 88 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó. 1237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [165,29] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Felfedeztél egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +6% mászás.) Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,29] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
kt 176 | elkészíted a 176. tárgyat |
m 4 4 7 | mozogsz délre, délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [164,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [163,30] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
ftv 47 237 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 237. szörnyet |
ftv 38 238 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 238. szörnyet |
szk 214 | keresed a 214. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY) A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra. |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (33) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (25) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 19 (22) | Életpont: | 343/343 | Jellem: | jó (497) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 29 (37) | Varázspont: | 510/210 | Pénz: | 570 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 125/177 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 26/96 (+8%) | szúrófegyverek: | 12/32 (+8%) |
dobófegyverek: | 26/26 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/26 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 41/85 (+18%) | 3. mászás: | 7/60 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 15/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/24 | 6. gyógyítás: | 17/89 |
7. titkosírás: | 1/89 | 8. felderítés: | 22/15 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 9/5 (+57%) |
10. teológia: | 47/8 (+28%) | 11. taumaturgia: | 34/54 (+13%) | 12. versengés: | 7/98 |
13. harcművészetek: | 24/13 | 14. zene: | 12/16 | 15. szörnyismeret: | 17/91 (+24%) |
16. pszi: | 20/90 (+2%) | 17. zárnyitás: | 6/73 | 18. vadászat: | 3/13 |
19. bányászat: | 5/46 | 20. úszás: | 7/20 | 21. főzés: | 7/70 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 6 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | arató csattanat (#144) | |
tűzeső (#61) | >> | bunthar (#396) | tűzeső (#61) | >> | kétfejű troll (#163) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (teljesítve) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
36 | arany (#50) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | vasérc (#152) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |