Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 20. 9h:17' EZ A 216. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 217. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 23. varázslatot |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
fkt 114 | felt. készítesz a 114. tárgyat |
fog 120 274 | elfogod a 120. szörnyet a 274. tárggyal |
v 16 | elmormolod a 16. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi bal lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod az ekharion bébi bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [132,40] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy erszényes elkarog irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.
(Továbbmész...) [131,39] Továbbra is alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion bébi bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod az ekharion bébi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 123 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 153, gyógyulás: 6, összesen: -147 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal első lábát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
ep 256 50 | építed a 256. tárgyat 50 pontért |
v 82 149 120 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadtroll bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 219 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a fekete griff testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 511 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranygriff jobb szárnyát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranygriff bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az aranygriff jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [130,41] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Utad során felfedezel egy sziklafészket. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,42] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elhagyott bányát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 91 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troll ritualista testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
v 20 214 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 20 363 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 20 334 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
in 2692 255 1685 | leírod a 2692. kalandozónak a 255. szörnyet az 1685. tárgyat |
in 2692 773 1725 | leírod a 2692. kalandozónak a 773. szörnyet az 1725. tárgyat |
in 2692 168 434 | leírod a 2692. kalandozónak a 168. szörnyet a 434. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 238. tárgyat |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 31 (35) | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 275/137 | Jellem: | jó (455) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 28 (34) | Varázspont: | 510/382 | Pénz: | 9206 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 121/203 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/52 | szúrófegyverek: | 12/14 (+12%) |
vágófegyverek: | 20/60 (+6%) | ütőfegyverek: | 9/76 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 17/96 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/71 | 2. nyomkövetés: | 38/4 (+42%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 10/68 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 17/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/62 |
7. gyógyítás: | 10/37 | 8. titkosírás: | 2/47 | 9. felderítés: | 13/3 |
10. szörnyidomítás: | 11/63 | 11. teológia: | 21/78 (+11%) | 12. taumaturgia: | 33/19 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 5/0 | 14. versengés: | 13/23 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 76/24 (+101%) | 17. szörnyismeret: | 24/36 | 18. pszi: | 21/45 (+3%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 9/16 | 21. bányászat: | 22/83 (+56%) |
22. úszás: | 1/60 | 23. főzés: | 9/46 | 24. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 45 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135), fémbontó szójer (#150) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), pszi elementál (#221), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | bűvölés (#20) (312,5) | bűvölés (#20) (170,5) | bűvölés (#20) (333,5) |
bűvölés (#20) (83,5) | bűvölés (#20) (733,1) | bűvölés (#20) (658,1) | bűvölés (#20) (656,1) |
bűvölés (#20) (124,1) | bűvölés (#20) (675,1) | bűvölés (#20) (329,1) | bűvölés (#20) (56,1) |
bűvölés (#20) (667,1) | bűvölés (#20) (655,1) | bűvölés (#20) (27,3) | bűvölés (#20) (203,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | jellemrejtés (#23) |
pszi-ernyő (#64) | csábmosoly (#16) | szörnycsábítás (#83) | bűvölés (#20) (214,1) |
bűvölés (#20) (363,1) | bűvölés (#20) (334,1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | útonálló (#130) | vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
északi aurach (#350) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúzió trófea (137) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) mágikus dallamok (254) a butaság ára (273) díszes hangszer (280) concerto grosso (308) bárdhírnév (335) isteni muzsika (348) kötélbűvölés (381) a zene ereje (396) hárítás művészete (404) célzott lövés (408) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 594 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | spiritusz (#170) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 5 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vasérc (#152) |