185. forduló, 187. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 7. 10h:38'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,60] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+405 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy párducbőr pénztárca elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 286.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

at 3554 8 TU-t adsz át a 3554. kalandozónak 8
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

bb 2 1113 327 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 54 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[131,59] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kék rothasztó testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kék rothasztó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [130,58] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [129,57] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó jön feléd.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.]
Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Talabér Bözsi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[129,56] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kérődző etra jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [128,54] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trollfa nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trollfa testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trollfa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A trollfa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.] Észreveszel egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy sebesült szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[127,53] Az erdőt síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,52] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz támad rád.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz bal oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Hatalmas reccsenéssel kettétörik a sisakod. Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kígyóbőr kesztyű és egy bumeráng. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy bronzhegyű lándzsa és egy bőrsisak. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.]
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Talabér Bözsi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [68 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 mozogsz délre
[128,53] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szőrös fia Szőrös hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 81.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 76.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 71.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 66.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 61.]

in 3554 181 276 leírod a 3554. kalandozónak a 181. szörnyet a 276. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm szolgáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 3554 182 252 leírod a 3554. kalandozónak a 182. szörnyet a 252. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögő kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd koszorút. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 3554 184 253 leírod a 3554. kalandozónak a 184. szörnyet a 253. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ezoterikus mardel. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

in 3554 188 254 leírod a 3554. kalandozónak a 188. szörnyet a 254. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kocsmai verekedő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 11, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY)
Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 36 (53) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 35 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 345/284 Jellem: jó (313) Tul. pont: 2
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 804/262 Pénz: 188 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 137/161 EFejl: 39
Eddig összesen 1540 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9770 TP-t kaptál. Jelenleg 838925 TP-d van. A következő szinthez még 161075 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 6766 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 26 vágófegyverek: 12
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 52 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 34 12. taumaturgia: 51
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 7 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 7 18. pszi: * 23
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 1 21. bányászat: 17
22. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 varkaudar csont (#1113) 1 vassisak (#160) 14 víz (#27)
1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bumeráng (#249) 1 göcsörtös bunkó (#123) 9 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304)
4 madártoll (#112) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 sallank nyíl (#129)
4 szvó-ektoplazma (#151) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,52) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba
(127,53) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(128,52) oltár, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba
(128,53) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(128,54) trollfák (#80), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szutykos remák (#191)
(129,55) 44. jellempróba, Dornodon oltár
(129,56) proteinfecskék (#139), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, kérődző etra (#368)
(129,57) szintszívó (#96), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484)
(130,58) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(131,59) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), kék rothasztó (#421)
(132,60) ragyás burástya (#111)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus sebzést produkálnia, mivel a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.

Üzenet küldése a karakternek