183. forduló, 185. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 13. 4h:31'
EZ A 873. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
874. játékheted kezdete: jún. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LEX HUNTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 72. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+108 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 341.]

* 4. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 339.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 75 mozogsz 75
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [73. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [74. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [75. PONT.] Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 324.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[106,97] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy gonyolék, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar bajnok. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. {max. életpontja: 131-155.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök támad rád. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd. {támadása: 7.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérgezett vasnyíl (ld. enc.) és egy rákpajzs (ld. enc.). Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd. {max. életpontja: 31-34.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar jön feléd. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót támad rád. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ököllel megcsapod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Cras Lorg lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,99] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {egyik sebzési módja: 2x 4d4.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy kőkorszaki szaki! {egyik sebzési módja: 2x 1d12+4.}

A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét főgnóm!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy patak van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar bajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[106,100] A síkságot ritka erdő váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 5000.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ököllel eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Erigsonnal. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany vadászmedált, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst emlékérmet, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy Jerome köpenyét, egy kotét, egy mind. holdkövét, egy Morgan sipkáját, egy q. demoralizátort, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy fertőzött dr.lárva trófea, egy vasgólem trófea és egy ezeréves lélek trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Familiárisa egy vörösbegy. {max. varázspontja: 2184; max. pszije: 1151.} Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 20 nyílvesszőt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [105,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 51-54.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-9 életpont.) Pengepajzzsal megvágod a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,102] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 13 szúró, 12 vágó, 14 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [108 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 5 2 mozogsz délre, délnyugatra, keletre
[105,103] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya! {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 12 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy mosolygó rettenet! {védettsége: 8 szúró, 12 vágó, 20 ütő ellen.}

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.}

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 deus ex machinát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,104] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Látsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy orgoró! {támadása: 27.}

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az orgoró sziklatestét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az orgoró ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Ez egy orgoró! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+9.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az orgoró nyakát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró nyakát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az orgoró jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy renegát törpe! {max. életpontja: 246-285.}

Tüzet köpsz. 51 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a renegát törpe jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a renegát törpe testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a renegát törpe fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a renegát törpe testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a renegát törpe fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Ez egy hegymélyi lidérc! {védettsége: 45 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Tüzet köpsz. 52 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal megcsapod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 5 ezüstdarabot. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,104] Továbbra is magashegységben vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (560. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 38.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 28.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 18.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 8.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 164 keresed a 164. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy jégtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 323 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.

SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 184. fordulód.

Erő: 31 (41) Szint: 26 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 42 (47) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (37) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 475/466 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 614/253 Pénz: 3323 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 294/98
Eddig összesen 2063 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 804 TP-t kaptál. Jelenleg 1 825 772 TP-d van. A következő szinthez még 174 228 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, varkaudar hadúr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 szúrófegyverek: * 22 vágófegyverek: 23
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); nyílvessző (#108) (12 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -27.); gránátlövedék (#526) (28 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
105,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 20 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 54
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 (+1) 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 29 (+1) 11. harcművészetek: 6 (+4) 12. zene: 9
13. szörnyismeret: 22 14. pszi: 21 15. vadászat: 5
16. bányászat: 22 17. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 12 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 19. szintű lényekre kisebb tűzlehelet (#110) >> 17. szintű lényekre
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nyuhaj karbin (#110) nagyobb tűzlehelet (#150) >> fémbontó szójer (#150)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 41678
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 209.43 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
350 arany (#50) 2 amniosz (#203)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 3 aurach fog (#657) 1 deus ex machina (#1)
5 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199)
3 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074) 2 madártoll (#112)
18 mákrózsa virág (#56) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 2 mocsári penke (#148)
4 nyílvessző (#108) 1 rákpajzs (#98) 1 remák szív (#264)
1 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17) 5 ubuk tüske (#131)
3 varkaudar csont (#1113) 30 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
(104,104) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), renegát törpe (#7085), hegymélyi lidérc (#7084)
(105,101) sörényes ubukok (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(105,102) Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 27. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, északi aurach (#350)
(105,103) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), oltár, púpos burástya (#92), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(105,104) kolostor (#560), nekrofun (#173)
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214)
(106,97) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, művészi porolit (#720), varkaudar bajnok (#190)
(106,100) manaelementál (#290), patak, tündöklő szobor (#1587), Elenios oltár, varkaudar behemót (#189), egy alakváltó férfi
(107,98) szutykos remák (#191), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484)
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek